Lampy / fronty i lifty serii 200

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Lampy / fronty i lifty serii 200

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Cześć,

Od zawsze intrygują mnie takie lampy:
Obrazek

Jakie wymagania musi spełniać 240 żeby wpasować taki front? Przedlift/polift/flathood? Może mi to ktoś wszystko ładnie porozpisywać? Na moje oko musi być przedlift.

Tutaj zaś te same lampy + flathood:

Obrazek


Podpinając pod temat, w serii 200 występowała masa frontów (lampy zwykłe kwadratowe, kwadratowe US, "telewizory", okrągłe, podwójne US, GT, podwójne okrągłe). Czy mógłby ktoś to rozpisać? "Co w jakim roczniku pasuje do czego dlaczego po co jak i czemu nie pasuje" :D
No i dalej ciągnąc temat, jak to było z tylnymi lampami?

Serio - nigdy nie zgłębiałem tematu a chętnie bym skrobnął wiedzy :)

...w serii 700 było to o wiele łatwiejsze, tylko 7 typów przednich lamp, 4 typy tylnych (sedan) :D
0 x
Online
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Lampy / fronty i lifty serii 200

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Każdy przedlift zaakceptuje taki przód. Z okazji niedawnej śmierci K-Jet.org chyba napiszę jeszcze raz ten artykuł który wszyscy zawsze stamtąd brali :D

Nota bene dosłownie wczoraj oglądałem jak Sharon Stone i Sophie Marceau cisną dokładnie takim musztardowym sedanem w Diabolique.

Jutro albo pojutrze naskrobię długiego posta o różnych konfiguracjach.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ