Witam.
Drugi bieg wchodzi ciężej niż pozostałe , przy zmianie nic nie hałasuje po prostu wybiera troszkę gorzej .
Jaka może być przyczyna ,na co mam zwrócić uwagę może wyregulować czy wymienić .
940 B200F Mechanizm zmiany biegów M47
940 B200F Mechanizm zmiany biegów M47
Ostatnio zmieniony 24 lipca 2017, 20:25 przez gruszka2, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów
Mógłbyś zacząć od napisania jaka skrzynię posiadasz.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów
czyżby M47Staszku pisze:Mógłbyś zacząć od napisania jaka skrzynię posiadasz.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów
Jest na to duża szansa, że to ta skrzynia, może to zbieg okoliczności ale w autach które miałem skrzynie M90 i M46 zawsze chodziły lepiej tzn precyzyjniej wybierak a cała skrzynia ciszej niż M47...czytaj ten typ tak maSinuspi pisze:czyżby M47Staszku pisze:Mógłbyś zacząć od napisania jaka skrzynię posiadasz.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów
Zasugerowałem się mechanizmem a wiec nie pozycjometrem od ZFa.xjtdi pisze:Jest na to duża szansa, że to ta skrzynia, może to zbieg okoliczności ale w autach które miałem skrzynie M90 i M46 zawsze chodziły lepiej tzn precyzyjniej wybierak a cała skrzynia ciszej niż M47...czytaj ten typ tak maSinuspi pisze:czyżby M47Staszku pisze:Mógłbyś zacząć od napisania jaka skrzynię posiadasz.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Do rzeczy: Na forum o M46/47 było mówione: o tulejach "patyków" i poduszkach i oleum. To tak na sucho.
Trzeba jednak zerknąć a nie do szklanej kuli zaczynać.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów
Witam .
Sorki za przestój ale żeśmy se z Knudsenem troszkę za miasto wyskoczyli .
Skrzynia to M47 taką informację wygrzebałem ze starych postów Fulsize .
Sorki za przestój ale żeśmy se z Knudsenem troszkę za miasto wyskoczyli .
Skrzynia to M47 taką informację wygrzebałem ze starych postów Fulsize .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów M47
Potwierdzam, to M47
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów M47
Dzięki za sugestie .
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.