940 B200F Mechanizm zmiany biegów M47

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

940 B200F Mechanizm zmiany biegów M47

Postautor: gruszka2 » 19 lipca 2017, 22:01

Witam.
Drugi bieg wchodzi ciężej niż pozostałe , przy zmianie nic nie hałasuje po prostu wybiera troszkę gorzej .
Jaka może być przyczyna ,na co mam zwrócić uwagę może wyregulować czy wymienić .
Ostatnio zmieniony 24 lipca 2017, 20:25 przez gruszka2, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.

Staszku
Posty: 184
Rejestracja: 26 listopada 2014, 23:14
Lokalizacja: Hishult

Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów

Postautor: Staszku » 20 lipca 2017, 06:46

Mógłbyś zacząć od napisania jaka skrzynię posiadasz.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3060
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów

Postautor: Sinuspi » 20 lipca 2017, 12:14

Staszku pisze:Mógłbyś zacząć od napisania jaka skrzynię posiadasz.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka


;) czyżby M47 :geek:
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego

xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów

Postautor: xjtdi » 21 lipca 2017, 09:30

Sinuspi pisze:
Staszku pisze:Mógłbyś zacząć od napisania jaka skrzynię posiadasz.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka


;) czyżby M47 :geek:

Jest na to duża szansa, że to ta skrzynia, może to zbieg okoliczności ale w autach które miałem skrzynie M90 i M46 zawsze chodziły lepiej tzn precyzyjniej wybierak a cała skrzynia ciszej niż M47...czytaj ten typ tak ma ;)
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3060
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów

Postautor: Sinuspi » 21 lipca 2017, 10:51

xjtdi pisze:
Sinuspi pisze:
Staszku pisze:Mógłbyś zacząć od napisania jaka skrzynię posiadasz.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka


;) czyżby M47 :geek:

Jest na to duża szansa, że to ta skrzynia, może to zbieg okoliczności ale w autach które miałem skrzynie M90 i M46 zawsze chodziły lepiej tzn precyzyjniej wybierak a cała skrzynia ciszej niż M47...czytaj ten typ tak ma ;)


Zasugerowałem się mechanizmem a wiec nie pozycjometrem od ZFa.
Do rzeczy: Na forum o M46/47 było mówione: o tulejach "patyków" i poduszkach i oleum. To tak na sucho.
Trzeba jednak zerknąć a nie do szklanej kuli zaczynać.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów

Postautor: gruszka2 » 23 lipca 2017, 20:48

Witam .
Sorki za przestój ale żeśmy se z Knudsenem troszkę za miasto wyskoczyli .
Skrzynia to M47 taką informację wygrzebałem ze starych postów Fulsize . :roll:
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.

Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów M47

Postautor: fullsize » 25 lipca 2017, 10:39

Potwierdzam, to M47 ;)
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86

Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: 940 B200F Mechanizm zmiany biegów M47

Postautor: gruszka2 » 08 sierpnia 2017, 22:17

Dzięki za sugestie .
Pozdrawiam.
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości