Cześć,
Zdobyłem w końcu oryginalny opcjonalny obrotomierz do D24.
Dla pewności chcę zasięgnąć opinii jak mam go podłączyć.
W sieci znalazłem takie oto foto poglądowe:
I tak,
1. + bezpiecznik 13 lub 14
2. - masa
3. sygnał - i tu mam wątpliwości bo jest napisane że z licznika, a chciałem podpiąć do wyjścia z alternatora
4. podświetlenie to wiadomo.
Skąd sugerowalibyście wziąć sygnał?
Opcjonalny obrotomierz D24
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Opcjonalny obrotomierz D24
Sto procent w każdym D24 bierzesz sygnał z alternatora, z wyjścia oznaczonego literą W. Przerabiałem to w swoim Dieslu lata temu
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Opcjonalny obrotomierz D24
Potwierdzam, gdyż, ponieważ, iż obrotomierz dom?na jeździ teraz u mnie, tylko polecam porządny przewód, a nie jakieś 3 włoski w grubej gumie, bo będą problemy z sygnałem i obrotomierz będzie pokazywał głupoty.dom?n pisze:Sto procent w każdym D24 bierzesz sygnał z wyjścia alternatora oznaczonego literą W. Przerabiałem to w swoim Dieslu lata temu
1 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: Opcjonalny obrotomierz D24
Ufff, no to całe szczęście, bo już zaczynałem się zastanawiać
Dzięki za szybką odpowiedź !!!
Dzięki za szybką odpowiedź !!!
0 x
Lubię jak samochód projektowany jest przy pomocy linijki