Alufelgi:)

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
ana
Posty: 205
Rejestracja: 16 czerwca 2017, 15:07
Lokalizacja: Pomorskie

Alufelgi:)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ana »

Witam serdecznie forumowiczów:)
Mam problem z kupnem felg- Volvo 244. W prawdzie można dostać oryginały, tylko szczerze powiem, że nie bardzo mi się podobają :roll:
Najchętniej kupię coś z rantem, w rozsądnej cenie BBS, lub Polaris /cena powala/, może ktoś ma na sprzedaż? Jeszcze pytanie, czy zmieszczą się koła 16? Jestem laik w tym temacie, będę wdzięczna za wszelkie porady. Pozdrawiam.
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Alufelgi:)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

16 wejdą bez problemu. Tu masz ciekawe felgi http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=31&t=1903
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
ana
Posty: 205
Rejestracja: 16 czerwca 2017, 15:07
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Alufelgi:)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ana »

Rzeczywiście ciekawe, z tym że budżet ograniczony ok. 2 tys. w tej chwili. Tylko otwór centrujący to 25 , ''pomogą'' pierścienie, czy jak? Już 1 felgi kupiłam 16, i musiałam oddać ponieważ były podobno za szerokie-7,5 a w oryginale chyba 6? Pan mi powiedział że nie wejdą szersze, ale chyba się nie znał:(
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Alufelgi:)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Poszperaj na forum. Temat wielokrotnie wałkowany. Ludziki i 18 cali i 8 cali szerokości wkładają.
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Alufelgi:)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

ana pisze:... Tylko otwór centrujący to 25 , ''pomogą'' pierścienie, czy jak?...