Virgo w 940

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Virgo w 940

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Przypowieść o smutnym wulkanizatorze według św. mnie:

Oto postanowiłem dziś zrzucić zimowe skarpety i obuć 740 w Virgo które mi na półce leżały,
Zakupiłem zatem dwie nowe opony letnie i jego kanciastą mość pragnąłem doprawadzić do chwały.
Wyważył wulkanizator cztery felgi, ubrał je w 195/65/15 bez szczególnego wysiłku,
Acz zapłakał, bo mu na przód Virgo weszły, ale nie chciały się ruszyć choćby milimetrów kilku.


Czy w moim 740 (które jest w sumie bardziej 940, bo rocznik 1992) Virgo nie pasują na przód? Mam ABS, może to dlatego?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Virgo w 940

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Zależy jaki masz rozmiar tarczy. Były 286mm lub 262mm. Pod większe tarcze Virgo nie podejdzie, pod mniejsze podchodzą bez problemu nawet stalówki 14" :)

Edit: w poliftach częściej występowały większe tarcze, ale wyjątki się zdarzały :) Takie foto wygrzebałem z podwórkowych archiwów:
Obrazek
0 x
jajacek
Posty: 307
Rejestracja: 02 października 2014, 23:34
Lokalizacja: warszawa/grochów

Re: Virgo w 940

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jajacek »

Toż ubrałeś w 15". To rozmiar standardowy. Ktoś przy et felg grzebał? Czy zaczepiają o zaciski?
0 x
Tel. 509 186 929
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Virgo w 940

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Są w stanie fabrycznym. Podjadę do lokalnych gości od felg i pokombinuję czy 5mm dystansu może załatwić sprawę. Jakby na to nie patrzeć Virgo katalogowo pakowali tylko do 240 :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Virgo w 940

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

dom?n pisze:Przypowieść o smutnym wulkanizatorze
Wulgaryzator nie dobry

Jak ci nie będą leżeć jak należy, i będziesz chciał je zbyć to wiesz..
"Żyrafy wchodzą do szafy" ;)
1 x
ODPOWIEDZ