Centralny zamek

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Centralny zamek

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

fonderal pisze:To na słupku to tylko guziczki i kontrolki, przy podczerwieni siedzi tam jeszcze czujnik/odbiornik. Natomiast centralka jako taka siedzi pod schowkiem po prawej, trzeba wyciągać schowek. Żeby dowiedzieć się czy masz wersję IR czy radiową w zasadzie powinieneś zerknąć za schowek. Możesz próbować dobrać się do tych guzików na słupku i rozejrzeć się za odbiornikiem IR, ale chyba jednak łatwiej pójdzie ze schowkiem. Sterowanie radiowe i IR występowało równolegle na różnych rynkach, ale generalnie jakie by nie było, to te piloty są towarem dość deficytowym. Poza serią 900 trafiały się jeszcze w serii 400 i w 850, o siedemsetkach nie wiem. O ile do centralki trzeba się dobierać, o tyle rodzaj pilota widać z daleka. Na podczerwień są czarne, radiowe jasnoszare z kolorowym paskiem wskazującym częstotliwość. Poszukiwań nie ułatwi to, że częstotliwość pilota musi pasować do centralki i wszystkie piloty powinny mieć taki sam kolor paska.
Jeśli okaże się, że centralka jest sterowana radiem i da się podpasować coś uniwersalnego, to jesteś w domu. A jak nie, to znalezienie oryginalnych pilotów może nie być ani łatwe, ani tanie...
Tutaj masz screen z vadisa, może się przyda. Co prawda do 850, ale sam alarm jest taki sam.
Jarek, na niebieskim forum temat VG I i VG II był rozłożony na czynniki łopatologiczne :) więc krótko: VG I jeżeli sprawy potrzebuje pilotów ze stałym kodem 433,92 MHz i chińczyk jest praktyczniejszy bo może zaprogramować jeden przycisk na ON a drugi na OFF i klikać nimi dowolnie.
No chyba że chce mieć pilota OEM ..... 8-)

Obrazek

lub go kupić za 50 fujtóf
http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-VOLVO ... 2353267212

Jak nie czuje się na siłach samodzielnie zakodować, niech podjedzie to Mu zaprogramuje.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Centralny zamek

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Sinuspi pisze:VG I jeżeli sprawy potrzebuje pilotów ze stałym kodem 433,92 MHz i chińczyk jest praktyczniejszy bo może zaprogramować jeden przycisk na ON a drugi na OFF i klikać nimi dowolnie.
No chyba że chce mieć pilota OEM ..... 8-)
No ja przecież nie mówię że nie, wyprodukowałem się tylko po to, żeby zagtom miał szerszy obraz sytuacji i świadomie wybrał, czy chce tracić życie i majątek na szukanie oryginału, jak pod ręką jest tani zamiennik :)

Z drugiej strony ja lubię oryginały ;), dlatego jak się da uruchomiłbym alarm na czymkolwiek, a na spokojnie szukał oemowej okazji.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Centralny zamek

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Fonderal

już sprawa jasna. :D
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
zagtom
Posty: 32
Rejestracja: 04 września 2015, 17:20
Lokalizacja: Zamość

Re: Centralny zamek

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zagtom »

Ok dzięki za informacje.
Kupiłem pilota w elektronicznym z kodem stałym na 433,92MHz. Próbowałem coś zakodować ale lipa, diody migają tak jak w tej instrukcji którą wkleiłem ale jakby nie widział tego pilota. Tak sobie myślę, że ten pilot jest czysty więc nic nie wysyła?

Teraz zauważyłem , że podczas próby zakodowania pilota migają te dwie duże diody co wg instrukcji może oznaczać że alarm jest aktywny i w tym trybie nie da się zakodować -jak go deaktywować nie mając żadnego pilota?
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Centralny zamek

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

zagtom pisze:Ok dzięki za informacje.
Kupiłem pilota w elektronicznym z kodem stałym na 433,92MHz. Próbowałem coś zakodować ale lipa, diody migają tak jak w tej instrukcji którą wkleiłem ale jakby nie widział tego pilota. Tak sobie myślę, że ten pilot jest czysty więc nic nie wysyła?

Teraz zauważyłem , że podczas próby zakodowania pilota migają te dwie duże diody co wg instrukcji może oznaczać że alarm jest aktywny i w tym trybie nie da się zakodować -jak go deaktywować nie mając żadnego pilota?
Wszystkie krańcówki musisz mieć włączone i sprawne. Postępujesz jak na wklejonej przez siebie instrukcji. Dodatkowo musisz znać myk kiedy Twój nowy pilot potwierdza zapisanie kodu.
Ja mam taki http://centerdi.pl/product-pol-94-AG197 ... gKgaPD_BwE i z 100m otwiera centralnego.
Skąd jesteś ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
zagtom
Posty: 32
Rejestracja: 04 września 2015, 17:20
Lokalizacja: Zamość

Re: Centralny zamek

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zagtom »

Sinuspi pisze:
zagtom pisze:Ok dzięki za informacje.
Kupiłem pilota w elektronicznym z kodem stałym na 433,92MHz. Próbowałem coś zakodować ale lipa, diody migają tak jak w tej instrukcji którą wkleiłem ale jakby nie widział tego pilota. Tak sobie myślę, że ten pilot jest czysty więc nic nie wysyła?

Teraz zauważyłem , że podczas próby zakodowania pilota migają te dwie duże diody co wg instrukcji może oznaczać że alarm jest aktywny i w tym trybie nie da się zakodować -jak go deaktywować nie mając żadnego pilota?
Wszystkie krańcówki musisz mieć włączone i sprawne. Postępujesz jak na wklejonej przez siebie instrukcji. Dodatkowo musisz znać myk kiedy Twój nowy pilot potwierdza zapisanie kodu.
Ja mam taki http://centerdi.pl/product-pol-94-AG197 ... gKgaPD_BwE i z 100m otwiera centralnego.
Skąd jesteś ?
Krańcówki w drzwiach chyba ok bo alarm widzi i miga dioda jak są któreś otwarte. Pokr. Silnika ma taką krancowke magnetyczną chyba i tu jest jeden problem bo po otwarciu powinna migać środkowa dioda na panelu alarmu. Jak zwarlem przewody zadziałała ale nie sądzę żeby to miało wpływ na programowanie bo alarm widzi ze klapa cały czas zamkniętą. Bagaznik chyba nie ma zabezpieczenia -ja nie znalazlem. Zastanawia mnie to miganie diod przy próbie zakodowania - wg instr ktora dostałem to jakby tryb serwisowy jakiś a wył go mozna pilotem haha. Jutro będę walczyć z tym dalej. Jestem z Zamościa. Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
0 x
ODPOWIEDZ