W książce serwisowej jest wbite, że jest to instalacja sekwencyjna. Gaz przełącza się sam po uzyskaniu przez silnik 30*C. W instalacjach gazowych nie jestem tak bardzo obeznany, ale myśle, że jest to sekwencja. Wiem, że to jest Etagas od Tartarini. Nawet jeśli to 3 Generacja, to póki co nie widzę sensu zmiany na 4. Prócz tej usterki z reduktorem, która jest spowodowana jest przez to, że auto nie było w ruchu 10 lat, to auto bardzo dobrze jeździ na tej instalacji.
@edit: Jest to instalacja sekwencyjna, można poznać po wtryskiwaczach Matrix
Uciekający gaz z B200ET
Re: Uciekający gaz z B200ET
no ta , sekwencja , zmylił mnie reduktor bo bardzo podobny do rozdzielacza
to wszystko (pewno poza listwa) wyglada na dosc stare , mozliwe ze membrany lub inna guma w parowniku ma dosc i zdałoby sie go zmienic
tyle ze po tym instalke sie stroi a nie wiem czy ktos ma do tego jeszcze program
to wszystko (pewno poza listwa) wyglada na dosc stare , mozliwe ze membrany lub inna guma w parowniku ma dosc i zdałoby sie go zmienic
tyle ze po tym instalke sie stroi a nie wiem czy ktos ma do tego jeszcze program
0 x
Re: Uciekający gaz z B200ET
AutogazŚląsk sprzedaje instalacje (a przynajmniej kiedyś sprzedawali) powinien mieć dalej do tego oprogramowanie.knefel pisze:no ta , sekwencja , zmylił mnie reduktor bo bardzo podobny do rozdzielacza
to wszystko (pewno poza listwa) wyglada na dosc stare , mozliwe ze membrany lub inna guma w parowniku ma dosc i zdałoby sie go zmienic
tyle ze po tym instalke sie stroi a nie wiem czy ktos ma do tego jeszcze program
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Uciekający gaz z B200ET
BTW. Ja w 780 z tym samym silnikiem w Warszawskich korkach potrafiłem osiągnąć i 30 litrów spalania gazu na sekwencji a w trasie standardowe 15 - ten silnik z tą elektroniką na jałowym pali tyle co przy 120 km/h
0 x