[B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
grzesiek-s
Posty: 118
Rejestracja: 31 maja 2015, 01:43
Lokalizacja: Warszawa GS-AUTO
Kontakt:

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grzesiek-s »

0 x
www.facebook.com/gsauto <--- co nowego na warsztacie :)
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Aaa, no to faktycznie. Nie wiem skąd oni se wzięli to miejsce, jak to wszystko przecież siedzi za popielniczką...
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 655
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

grzesiek-s pisze:Źle szukasz.
http://matthewsvolvosite.com/forums/dow ... &mode=view
Przekaźnik "E".
Wcale źle nie szuka.. Przekaźnik z zimnymi lutami w desce o którym piszesz, to jedno, zaś drugie, czego szuka fullsize, to ten przekaźnik, przytroczony do zbiornika wyrównawczego:

http://saabauto.pl/Galerie/kosmetyka744 ... F6142.html

on czasami potrafi bruździć.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

U mnie to wygląda nieco inaczej i nie widzę przy zbiorniku wyrównawczym nic takiego.
Załączniki
IMG_3824_F.jpg
IMG_3824_F.jpg (204.57 KiB) Przejrzano 5913 razy
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 655
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

fullsize pisze:U mnie to wygląda nieco inaczej i nie widzę przy zbiorniku wyrównawczym nic takiego.
... a na wysokosci zbiorniczka wyrównawczego od płynu do wspomagania, na lewym błotniku od wewnątrz? Ale to raczej nie on bruździ, choc może? Te wozy potrafią zaskakiwać...
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

saabauto pisze:... a na wysokosci zbiorniczka wyrównawczego od płynu do wspomagania, na lewym błotniku od wewnątrz?
Nic takiego nie znalazłem.
20161231_114357.jpg
20161231_114357.jpg (205.7 KiB) Przejrzano 5882 razy

Zdjąłem natomiast wtyczkę z czujnika temperatury, oczyściłem styki szuwaksem do połączeń elektrycznych - oczywiście na tyle na ile się dało, bo dostęp tam jest dramatyczny. Potem przejechałem się kawałek i po ok. półgodzinnym postoju odpaliłem - może to placebo, ale mam wrażenie, że było minimalnie lepiej, tj. auto przygasło, ale obroty wróciły do nominalnych bez dotykania pedału gazu. Chyba spróbuję sam wymienić ten czujnik...
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Czujnik halla jest bardzo podejrzany .... a za nim potencjometr przepustnicy.
Choc słyszałam na ciepłym motor jak pracuje to zawory można sprawdzić.
A tego czarnego przekaźnika u Ciebie w aucie nie ma i nie było...

Jak się nudzisz ;) przesiuwaksuj masy do silnika.

A tak z ciekawości, jaki kolor wtyczki tego czujnika masz :?:
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Maczas
Posty: 222
Rejestracja: 26 stycznia 2015, 13:53

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maczas »

fullsize pisze:
saabauto pisze:... a na wysokosci zbiorniczka wyrównawczego od płynu do wspomagania, na lewym błotniku od wewnątrz?
Nic takiego nie znalazłem. 20161231_114357.jpg
Zdjąłem natomiast wtyczkę z czujnika temperatury, oczyściłem styki szuwaksem do połączeń elektrycznych - oczywiście na tyle na ile się dało, bo dostęp tam jest dramatyczny. Potem przejechałem się kawałek i po ok. półgodzinnym postoju odpaliłem - może to placebo, ale mam wrażenie, że było minimalnie lepiej, tj. auto przygasło, ale obroty wróciły do nominalnych bez dotykania pedału gazu. Chyba spróbuję sam wymienić ten czujnik...
Dostęp do czujnika temperatury jest rewelacyjny, tylko trzeba odkręcić przepustnicę - jedynie 3 śrubki :D
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 655
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

Sinuspi pisze:Czujnik halla jest bardzo podejrzany .... a za nim potencjometr przepustnicy.
Gdzie Ty w tym wozie masz potencjometr przepustnicy???? TPS - throttle position SWITCH, czyli włącznik, mikroswitch, nie potencjometr, Sławek, wstydź się.

Co do przekaźnika - aż mi się wierzyć nie chce, ale poczekam 2 dni, jak przyjedzie, zajrze pod maskę, poszukam dziada.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

No tak.
Tam :oops: nie ma co mierzyć oporności ino wł/wył tam idzie przecież linka :?

Ja przekaźnika nie widzę :geek:
http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/9 ... 940-93.htm.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ