Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Pawel_1966
- Posty: 155
- Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
- Lokalizacja: Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Takie info w temacie trwałości przewodów WN, może kogoś zaciekawi - dzisiaj wymieniłem przewody zapłonowe Janmor Proline VL13. Wytrzymały ~40kkm po czym dzisiaj przewód pierwszego cylindra pięknie mnie "popieścił".
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pytanie od jakiego czasu faktycznie już "świeciły"...MarcinS pisze:Takie info w temacie trwałości przewodów WN, może kogoś zaciekawi - dzisiaj wymieniłem przewody zapłonowe Janmor Proline VL13. Wytrzymały ~40kkm po czym dzisiaj przewód pierwszego cylindra pięknie mnie "popieścił".
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Generalnie dopiero niedawno zauważyłem pogorszenie pracy silnika i zacząłem grzebać. Obatawiałem zawory, bo niedawno kontrolowałem świece i wyglądały ok, więc nie podejrzewałem zapłonu, a do zaworów dawno nie zaglądałem Zawory ustawiłem, dałem nowe świece (stare wyglądały ok, ale miały też 40kkm), ale silnik dalej kulał. Zacząłem po kolei zdejmować kable ze świec zaczynając od czwartego cylindra i przy pierwszym sprawa się wyjaśniła.
Na szczęście miałem na półce pudełko Bougicordów i silnik pracuje już w porządku.
Na szczęście miałem na półce pudełko Bougicordów i silnik pracuje już w porządku.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pytanie radiowe, radiowe pytanie
mam wtyczkę w instalacji jak do radia niżej na foto
-? czy jest gotowiec na przejście na 2 wtyczki
jak te
mam wtyczkę w instalacji jak do radia niżej na foto
-? czy jest gotowiec na przejście na 2 wtyczki
jak te
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Potrzebujesz chyba wiązkę 3533380 albo 3533358.Sinuspi pisze:Pytanie radiowe, radiowe pytanie
mam wtyczkę w instalacji jak do radia niżej na foto
-? czy jest gotowiec na przejście na 2 wtyczki
jak te
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Endriugto, dzięki. A nie wiesz czy może jakieś ISO <-> ISO taka rzeźba by pasowała pinologicznie ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie mam pojęcia ale chyba mam jeszcze którąś z tych wiązek bo kupiłem kiedyś obie które były na allegro. Jak wrócę do domu to dam znać.Sinuspi pisze:Endriugto, dzięki. A nie wiesz czy może jakieś ISO <-> ISO taka rzeźba by pasowała pinologicznie ?
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
[quote="Sinuspi"]Pytanie radiowe, radiowe pytanie
mam wtyczkę w instalacji jak do radia niżej na foto
Jakbyś był zainteresowany to mam radio z takim właśnie gniazdem
mam wtyczkę w instalacji jak do radia niżej na foto
Jakbyś był zainteresowany to mam radio z takim właśnie gniazdem
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wtyczkę tez mam, ale chodzi mi o przejściówkę na podwójną do nowszych modeli radioerni35 pisze:Sinuspi pisze:Pytanie radiowe, radiowe pytanie
mam wtyczkę w instalacji jak do radia niżej na foto
Jakbyś był zainteresowany to mam radio z takim właśnie gniazdem
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego