Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Jakie turbiny były zakładane w B200ET? ;) wydaje mi się, że Garrett, ale nie wiem jakie modele...
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Albo T3 albo ten mały zamiennik 13c, tak czy owak słabe były;(
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

V945turbo pisze:Albo T3 albo ten mały zamiennik 13c, tak czy owak słabe były;(
No wiadomo, że szału to nie robi... :/ Tak z ciekawości zapytam, co trzeba by było zaszczepić żeby przynajmniej uzyskać "skromne" 200 KM? Obecnie mam u siebie troszkę oszukany Wastegate, a że apetyt rośnie w miarę jedzenia to chciałoby się mieć przynajmniej tą 2 z przodu. Wiadomo, że układ zawieszenia i hamulcowy to na pewno musi być sprawny na początek, ale co do silnika to pewnie jakieś inne turbo? I tak by chodziło na LPG :D
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

O robieniu mocy myśle że już tutaj napisano cokolwiek, ja sie nie znam ale żeby zrobić 2 z przodu trzeba mieć ze 3-4 tysie na start.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

V945turbo pisze:O robieniu mocy myśle że już tutaj napisano cokolwiek, ja sie nie znam ale żeby zrobić 2 z przodu trzeba mieć ze 3-4 tysie na start.
W B200ET hipotetycznie to chips i mbc - zakrecisz ile tylko turbo pozwoli i może okolice 2 z przodu sie pojawią. Ale to nadal nie będzie jechało. Będzie miało wiecznie bogato i ubogo. Zresztą bez przygotowania silnik tego i tak długo nie zniesie, że o turbo nie wspomnę
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Mam jakąś rurę wchodzącą do puszki filtra powietrza. To tak ma być czy to jakaś lipa?

Obrazek

Poza tym czy tam czegos nie brakuje? Silnik B230F.


Świeci mi się lampk Brake Failure. To może być ABS czy szukać gdzie indziej?
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

konradko pisze:Mam jakąś rurę wchodzącą do puszki filtra powietrza. To tak ma być czy to jakaś lipa?

Obrazek

Poza tym czy tam czegos nie brakuje? Silnik B230F.


Świeci mi się lampk Brake Failure. To może być ABS czy szukać gdzie indziej?
To silnik B230F z taką pompą wpomagania ? i tak puszczony przewod ? Serio tak masz ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Sinuspi pisze:
konradko pisze:Mam jakąś rurę wchodzącą do puszki filtra powietrza. To tak ma być czy to jakaś lipa?

Obrazek

Poza tym czy tam czegos nie brakuje? Silnik B230F.


Świeci mi się lampk Brake Failure. To może być ABS czy szukać gdzie indziej?
To silnik B230F z taką pompą wpomagania ? i tak puszczony przewod ? Serio tak masz ?
Ja nic nie wiem :) ten przewód to okazuje się od zestawu konwersji do Euro2. A pompa to zła?
0 x
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

pompa dobra (taki rocznik)
przewodem może sobie ktoś odmę tak wpiął -sądząc po taśmie raczeni nie OE
jak sobie nie ogarniesz tej listewki/spinek szyby i przewodów pod maską (+może coś jeszcze) do weekendu, daj znać na PW to ci foto porobię
1 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

volvnietybombel pisze:pompa dobra (taki rocznik)
przewodem może sobie ktoś odmę tak wpiął -sądząc po taśmie raczeni nie OE
jak sobie nie ogarniesz tej listewki/spinek szyby i przewodów pod maską (+może coś jeszcze) do weekendu, daj znać na PW to ci foto porobię
tak mi się zdaje ze za blisko koła pasowego. jak w 240 to tak - OK

Pytanie z beczki wyprzęgników

były 2 rodzaje??? i jakie były średnice / długosci ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ