sambo możesz spojrzeć w instrukcję od 400 to jest to samo. http://volvo480.myds.me/v480eu/download ... 201993.pdf
Błąd sygnału prędkości jest normalny, na zapłonie licznik nic nie podaję na tempomat i stąd błąd, on sam znika po przekroczeniu 40km/h. Mam w 480 tempomat na sterowniku tym nowszym od 900 i wszystko działa mimo migania 122.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
swital, ja zrozumiałem, że tempomat u Radka nie działa w ogóle, nawet po przekroczeniu 35 czy tam 40, a jedynym błędem jest 122...
Wtedy są dwie możliwości, albo coś ze sterownikiem tempomatu albo z licznikiem. Jeśli ecu pracuje bez zastrzeżeń, to licznik raczej jest w porządku, choć nie zaszkodziłoby podpięcie oscyloskopu albo od biedy leda na 12V, byłaby jasność.
Nawiasem mówiąc mój też się buntuje, wszystko chodziło jak złoto do czasu pojawienia się błędu 214, czyli za niskiego napięcia. Zasilanie ok., na wyjściu do pompki bieda, pompka pompuje dobre 10 sekund i dopiero jak już wszystko załapie to trzyma prędkość. Podejrzewam przekaźnik w sterowniku, ale zabieram się do niego dobre pół roku...
Wtedy są dwie możliwości, albo coś ze sterownikiem tempomatu albo z licznikiem. Jeśli ecu pracuje bez zastrzeżeń, to licznik raczej jest w porządku, choć nie zaszkodziłoby podpięcie oscyloskopu albo od biedy leda na 12V, byłaby jasność.
Nawiasem mówiąc mój też się buntuje, wszystko chodziło jak złoto do czasu pojawienia się błędu 214, czyli za niskiego napięcia. Zasilanie ok., na wyjściu do pompki bieda, pompka pompuje dobre 10 sekund i dopiero jak już wszystko załapie to trzyma prędkość. Podejrzewam przekaźnik w sterowniku, ale zabieram się do niego dobre pół roku...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jaka jest przewaga (lub jej brak) paska i zebatek rozrzadu z okraglymi zebami nad kwadratowymi?
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja mam w 240 1993 2.3 M47.Sinuspi pisze:Były i takie, ale raczej w 700.gruszka2 pisze:Witam .
Czy to właściwa poduszka skrzyni M47 (tylna) do mojego silnika B200F 2.0 93r.
http://www.draken.com.pl/volvo/poduszki ... -febi.html
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zauważyłem lekki wyciek na łączeniu pompa wody - silnik. Czy jest sens wymiany całej pompy wody, która de facto jest sprawna, czy po prostu samych uszczelek?
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jeśli pompa nie ma luzu na ośce, to tylko uszczelnienie wymień, Skandix ma dobre zestawy, a od nich ściąga np. Draken.marcinGT pisze:Zauważyłem lekki wyciek na łączeniu pompa wody - silnik. Czy jest sens wymiany całej pompy wody, która de facto jest sprawna, czy po prostu samych uszczelek?
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1239
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Posiada ktoś może dane techniczne/schemat radia CR-3030? Albo chociaż informację ile Ohmów jest na wyjściu oraz ile w standardzie głośników obsługiwało (2/4)?
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
2x6W. Nie wiem jakiej oporności jest wyjścieMaciek4530 pisze:Posiada ktoś może dane techniczne/schemat radia CR-3030? Albo chociaż informację ile Ohmów jest na wyjściu oraz ile w standardzie głośników obsługiwało (2/4)?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To nie będzie dobra wiadomość, ale wylany wyświetlacz jest nienaprawialny. Sytuację ratuje tylko wymiana na sprawny.
0 x