Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: David »

Co będą oznaczały błędy 161 i 233 na klimatyzacji w 760?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Od jakiegoś czasu chodzi m po głowie owijka na kierownice do 240. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie nawet bardziej niż obszywanie jej skórą. Bawił się ktoś w takie rzeczy? Nie mogę znaleźć tego w necie. Wyskakują mi tylko owijki na kierownice rowerowe...
0 x
vladimir
Posty: 27
Rejestracja: 19 czerwca 2017, 19:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: vladimir »

Panowie, regenerował ktoś kiedyś szperę która nie spina? Jak to kosztowo wychodzi i czy są dostępne części by zrobić to samemu?
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

vladimir pisze:Panowie, regenerował ktoś kiedyś szperę która nie spina? Jak to kosztowo wychodzi i czy są dostępne części by zrobić to samemu?
Mogę ci odsprzedać elektroszperę 100%
pw
0 x
vladimir
Posty: 27
Rejestracja: 19 czerwca 2017, 19:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: vladimir »

Jak bym chciał mieć 100% to bym sobie sam pospawał... pytanie jest o normalne LSD.
0 x
ambasador
Posty: 131
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 23:22

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambasador »

Jeśli to rzeczywiście lsd, a nie ald to może wymiana oleju coś pomóc. Miałem kiedyś w Patrolu lsd zalane zwykłym olejem, po wymianie odżyła. Ewentualnie wymiana tarczek, tylko nie wiem jak z dostępnością, pytaj w Drakenie..
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Który rocznik auta i co to jest? aa moze zagladałeś do środka?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
maurycys
Posty: 3
Rejestracja: 17 listopada 2016, 11:59

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: maurycys »

Czy wymiana ECU z 561 (B230F, 740, 1990) na 936 (B200F, 940, 1995) może przynieść jakieś niepożądane skutki dla silnika? Stare ECU umarło a mam wolne 936, ew czy mogę wgrać do 936 wsad z 935(ECU z B230F)?
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Możesz przełożyć eprom z programem, użycie kompa z epromem od b200f do b230f może dać efekt za ubogiej mieszanki bo będziesz na granicy dopuszczalnych korekt sterownika.
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

561 to komp starego typu, 936 nie będzie jeździło na tej instalacji....może inaczej niż z wysokim numerem nie zagada, 934/935 czy cokolwiek innego, musisz szukać niskich numerów, powodzenia.

http://allegro.pl/komputer-sterownik-si ... 83697.html
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ODPOWIEDZ