Volvo 740GL 84' "Biały daszek"
: 21 marca 2016, 13:09
Rok: 1984
Pierwsza rejestracja: 1989 samochód 5 lat stał w salonie Volvo w Szwecji, pierwsza rejestracja w RFN. Seryjnie auto miało silnik B23 skrzynię m46. Kolor auto był biały, wnętrze było czerwone. W 89r. auto dostało nowy kolor, nowy silnik i skrzynię, nowe wnętrze.
Silnik: 2.3 RedBlock B230F benzyna/gaz
Skrzynia: M47
Przebieg 489845 / nieprawdziwy raz padła zębatka, 2 razy były problemy z przewodem od czujnika prędkości i przebiegu.
Wyposażenie:
-podgrzewana siedzenia
-elektryczne lusterka
-elektryczne szyby przód
-centralny zamek
-alarm
-zestaw głośnomówiący Ericsson HF 6500
Oryginalny kolor tego samochodu to biały później srebrny, poprzedni właściciel przemalowywał go dwa razy.
Plany:
-montaż klimatyzacji która leży w garażu.
-doprowadzenie komory silnika do ładnego wyglądu głównie chodzi mi o ori. filtr powietrza, a nie "turbo stożek"
-doprowadzenie do poprawnego plus stanu technicznego (uporanie się z rdzą na tylnych nadkolach, była wspawana reperaturka)
-wałek VX3
-regulowana rolka rozrządu ProRacing technology
-komputery z B230FB
-obrysówki
Co zrobiłem:
- wymiana oleju na Valvoline Maxlife 10W40
- wymiana filtra
- wymiana rozrządu
- wymiana lamp przednich na oryginalne
- wymiana tylnych lamp na wersję z chromem firmy chyba DEPO
- wymiana przednich szkieł
- wymiana bocznych kierunków
- zerwanie starej okleiny pseudo drewnianej
- wyszorowanie wnętrza
- polerka mechaniczna przed zimą i woskowanie
-dołożenie lamp dalekosiężnych żółtych Wesem
-dołożenie halogenów p. mgielnych Wesem
-uszczelka pod p. zaworów
-wymiana amortyzatorów i sprężyn tył wzmacniane, przód obniżone
-wymiana poduszek z łożyskami
-wymiana centralki od autoalarmu
-wymiana uszczelki bagażnika
-wymiana palca i kopułki
-montaż el. anteny od radia
Zdjęcia:
Na montaż czekają:
Pierwsza rejestracja: 1989 samochód 5 lat stał w salonie Volvo w Szwecji, pierwsza rejestracja w RFN. Seryjnie auto miało silnik B23 skrzynię m46. Kolor auto był biały, wnętrze było czerwone. W 89r. auto dostało nowy kolor, nowy silnik i skrzynię, nowe wnętrze.
Silnik: 2.3 RedBlock B230F benzyna/gaz
Skrzynia: M47
Przebieg 489845 / nieprawdziwy raz padła zębatka, 2 razy były problemy z przewodem od czujnika prędkości i przebiegu.
Wyposażenie:
-podgrzewana siedzenia
-elektryczne lusterka
-elektryczne szyby przód
-centralny zamek
-alarm
-zestaw głośnomówiący Ericsson HF 6500
Oryginalny kolor tego samochodu to biały później srebrny, poprzedni właściciel przemalowywał go dwa razy.
Plany:
-montaż klimatyzacji która leży w garażu.
-doprowadzenie komory silnika do ładnego wyglądu głównie chodzi mi o ori. filtr powietrza, a nie "turbo stożek"
-doprowadzenie do poprawnego plus stanu technicznego (uporanie się z rdzą na tylnych nadkolach, była wspawana reperaturka)
-wałek VX3
-regulowana rolka rozrządu ProRacing technology
-komputery z B230FB
-obrysówki
Co zrobiłem:
- wymiana oleju na Valvoline Maxlife 10W40
- wymiana filtra
- wymiana rozrządu
- wymiana lamp przednich na oryginalne
- wymiana tylnych lamp na wersję z chromem firmy chyba DEPO
- wymiana przednich szkieł
- wymiana bocznych kierunków
- zerwanie starej okleiny pseudo drewnianej
- wyszorowanie wnętrza
- polerka mechaniczna przed zimą i woskowanie
-dołożenie lamp dalekosiężnych żółtych Wesem
-dołożenie halogenów p. mgielnych Wesem
-uszczelka pod p. zaworów
-wymiana amortyzatorów i sprężyn tył wzmacniane, przód obniżone
-wymiana poduszek z łożyskami
-wymiana centralki od autoalarmu
-wymiana uszczelki bagażnika
-wymiana palca i kopułki
-montaż el. anteny od radia
Zdjęcia:
Na montaż czekają: