volvo 740 TiC poprostu łoś.

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

Jeżeli mój drogi chcesz to mogę zrobić rozpiskę przy jakich obrotach mam prędkość na danym biegu na skrzyni m46. Na pewno przy 90 mam około 2.100. Można powiedzieć, że na 5 biegu predkościomierz idzie jak obrotomierz. ;)
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Dzięki, aż tak nie będę drążył:)
Bardziej chodziło mi o odczucia, czy przejście z 3,73 na 3,54 jest w ogóle zauważalne, a jeśli tak, to jak mocno. Bo nie chciałbym się narobić bez efektu.
Myślałem też i o 3,31, tutaj wiadomo, różnica jest spora.
0 x
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

No to chyba jednak lepiej juz udezaj w 3.31. Na 3.54 możesz jednak sie zawieść.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Ok., dzięki za podpowiedzi.
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

fonderal pisze:Mi mocy nie brakuje, tzn. zawsze lepiej mieć więcej niż mniej;), ale mi wystarcza to, co mam. Spalanie w sumie też jest sprawą pomijalną, litr gazu w jedną czy drugą to żaden koszt. Wolniejszy start również nie byłby problemem takim, jakim teraz są krótkie biegi. Samochody obok są w połowie jedynki, a u mnie kończy się skala na obrotomierzu a silnik wyskakuje z ramy... No i w trasach byłoby ciszej:)
Nic to, powoli będę się rozglądał za jakimś szybszym mostem...
Zmienić wałek i zaczipować:)
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 484
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

Zmiany wałków ,mostów i reszty żeby zamienić łosia w panterę i zepsuć urok auta , po co to robić?
re5pect pisze trza Bmw kupić ,i po sprawie jak chcę pociekać biorę e46 2.8 od córeczki i heja , a łosia nie ruszam bo Łośki są pod ochroną :lol:
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

V945turbo pisze:Zmienić wałek i zaczipować:)
Wałek może kiedyś. Pewnie nawet z regulowanym kółkiem, ale po to, żeby poprawić dół. Czipy raczej nie, zasadniczo wystarcza mi to, co mam.
gruszka2 pisze:Zmiany wałków ,mostów i reszty żeby zamienić łosia w panterę i zepsuć urok auta , po co to robić?
re5pect pisze trza Bmw kupić ,i po sprawie jak chcę pociekać biorę e46 2.8 od córeczki i heja , a łosia nie ruszam bo Łośki są pod ochroną :lol:
Ale to nie chodzi o to, żeby zrobić wyścigówkę, zresztą nie jeżdżę szybko. Zwyczajnie przyjemniej jeździ się samochodem, który nie męczy się pod górkę, w którym nie musisz mieć wolnej drogi po horyzont żeby wyprzedzić ciężarówkę itd. Nie mam zamiaru ścigać się spod świateł czy dojeżdżać z Warszawy do Łodzi w czterdzieści minut, ale wolę wyprzedzać traktor w dwie, trzy sekundy zamiast w dziesięć. Z szybszym mostem też nie chodzi o prędkość, krótka skrzynia stanie się trochę dłuższa, a w trasie silnik może pracować na niższych obrotach przy tej samej prędkości, w rezultacie jest ciszej. I to cała filozofia. Nie nazwałbym tego psuciem, raczej personalizacją ;)
Idę regulować zawory.
0 x
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 484
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

Faktycznie to mije 2.0 to trzeba bujnąć do wyprzedzania i lepiej dwa razy pomyśleć przed. :?:
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

fonderal, święte slowa. Dokladnie to mialem na celu zmieniajac most na dluzszy. No i dodalbym do tego ekonomie na trasie. Nizsze obroty= niższe spalanie. Mam nadzieję.
0 x
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: volvo 740 TiC poprostu łoś.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

No dobra. Parę dłuższych chwil mnie nie było. No dobra. Temat nie ruszany tak długo, że węgiel by powstał. A co u nas przez ten czas? No cóż. Żona, dziecko, dom z kredytem. Ale łosiek jest. Żyje. Tzn chwilowo akcja serca wstrzymana bo i serce na transplantacji. Doczekał się biedak wymiany pikawy. Ale to jeszcze przed nim. Bo wpierw trzeba blacharke podratować. I ze dwa zdjęcia na poruszenie wyobraźni. ;) I to co widać to stare serce i taki tam blok od d24. Docelowe serce jest dalej :) jakoś na zlot musi się dokulać.
Załączniki
IMG_20200401_113624.jpg
IMG_20200401_113624.jpg (1.53 MiB) Przejrzano 5343 razy
IMG_20200401_113635.jpg
IMG_20200401_113635.jpg (1.65 MiB) Przejrzano 5343 razy
2 x
ODPOWIEDZ