740 '88 Paul vel Kieślowski

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
kenji
Posty: 7
Rejestracja: 03 listopada 2014, 14:31

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kenji »

To wnętrze :o Mam jakiś fetysz na punkcie czerwonego koloru w środku :D jest bomba!
0 x
Było 1991 240 D24
Jest 1994 W140 OM603
Beddie
Posty: 67
Rejestracja: 05 lutego 2015, 15:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Beddie »

Sprawdź kable przy aku, może Ci coś nie stykać przy klemie. A Czerwony Piździelnik jest spoko, na rondzie bokiem się ustawił. Po brutalnym kickdownie i balansie, ale ustawił :D
0 x
http://facebook.pl/krakowskie.klasyki
Kilka volvorwd & trochę innego, starego złomu ;)
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Zdaje się, że już naprawione. Winny był czujnik położenia wału :)
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Właśnie odebrałem. Czujnik nowy, wóz odpala i jeździ. Reszta napraw w przyszłym roku. Dodatkowo zalaliśmy go jakimś zajzajerem od uszczelniania chłodnic bo podciekało dość poważnie. Po tygodniu jeżdżenia dwusetą znów muszę sobie przypomnieć jak się jeździ wozem który nie chodzi do końca tak jak z fabryki ;)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
byjek
Posty: 168
Rejestracja: 02 stycznia 2016, 22:19
Lokalizacja: Myślenice

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: byjek »

Cześć, ciesze się że auto trafiło w dobre ręce, i zepsuło się dopiero "w domu". Dwa lata temu jak go kupowałem nie miałem tyle szczęścia. To niewątpliwie złomek ale fajny, do dziś mi smutno :cry: że już nie usłysze zgrzytów jego tapicerki i pierdzenia z wydechu. Jak będziesz coś naprawiał wiosną odezwij się przyślę Ci jakieś graty w razie czego.
Miłego użytkowania ;)
0 x
Jak do kogoś nie doszła odpowiedz na PW tzn. że wpisałem ją ponownie w pole "dodaj odborcę" :lol: :lol: :lol:
Nie wiem czemu to robię :mrgreen: :|
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Kieślowski będzie na sprzedaż za kilka dni.

Co już zrobione:

- swap silnika na B230FB, skrzyni na AW70 i całej elektroniki żeby działało bez zastrzeżeń
- nowa chłodnica do automatu (ze zintegrowanym chłodzeniem skrzyni)
- hamulce tył*
- nie ma już frontu US tylko zwykłe eurolampy
- pospawano wydech

*hamulce tył jeszcze się robią i może przód też się zrobi przy okazji - dlatego będzie na sprzedaż dopiero za kilka dni

Zostało:

- blacharskie wyprawki i interwencja w jednym progu, dużo drobiazgów które są odmalowane na pałę albo mają wykwity ryżego paskudztwa
- porządne złożenie deski rozdzielczej i wnętrza, w tym podpięcie regulacji nawiewu (są gołe cięgna) i porządne zmontowanie fotela kierowcy (jest sprawny, ale podarty dawca szyn i regulacji, w tej chwili w wozie są dwa niepodarte fotele pasażera)
- dużo dupereli elektrycznych, nie działa większość akcesoriów: klakson, światło cofania, elektryczna antena, światełka w drzwiach, przeciwmgielne, grzanie stołków, prędkościomierz, wskaźnik paliwa (działają elektroszyby, światło w kabinie, część oświetlenia deski, światła). Świeci się lambda z nieznanych przyczyn.
- ogólnie dużo drobnych gówienek, całość trzeba porządnie wyprać, czasem przywiesza się rozrusznik ale po kolejnej próbie wraca do normy, brakuje osłony komputera przy nogach pasażera

OC do połowy maja, przegląd do połowy listopada. Gdyby ktoś chętny, to PW :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Kieślowski jest właśnie w drodze do Lublina. Będzie miał dobry nowy dom :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Pojawi się na forum w kolejnym wcieleniu?
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Chyba tak :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: 740 '88 Paul vel Kieślowski

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Niech służy nowemu nabywcy :)
Można wiedzieć za ile poszedł?
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
ODPOWIEDZ