Chyba brak fizyki. Jedyny wiarygodny wynik to pogrzebane FT 249KM i 350Nm.
Ja tam się nie znam ale żeby się zbliżyć do 400Nm momentu trzeba podchodzić granice 300KM na silniku a w tym archaicznym,starym,Red Block'u,który ma tylko osiem marnych zaworów,słabiutki wałek,słabiutkie przepływy to trzeba zrobić 3xxKM żeby wypluć 400Nm.
Dla przykładu,pierwsze z brzegu auta,niech będą ze Szwecji nawet.
850T5R- (wiadomo ile to ma cylindrów i ile zaworów)- 242KM 330Nm-seria
Saab Aero- 250KM 350Nm-seria
Podłubany Saab- 284KM 410Nm
Podłubane 1.8T Audi- 220KM 315Nm
Nie muszę oczywiście przypominać,że Saab ma 16-zaworową głowicę a Audi 20 zaworową co daje już pięć zaworów na cylinder.
Przykłady z "mojego podwórka". Red Block'i.
Na chipsach,1 bar z 15G- 204KM 300Nm
Mocno pomodzony,1,1bar- 262KM 368Nm
Nie traktuj tego jako jakikolwiek atak,chciałbym tylko wiedzieć skąd to się wzięło. "Ja świata ciekawy,Kaźmisz"
780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
spokojnie - nie traktuje tego jak atakzachatąwujta pisze:Chyba brak fizyki. Jedyny wiarygodny wynik to pogrzebane FT 249KM i 350Nm.
Ja tam się nie znam ale żeby się zbliżyć do 400Nm momentu trzeba podchodzić granice 300KM na silniku a w tym archaicznym,starym,Red Block'u,który ma tylko osiem marnych zaworów,słabiutki wałek,słabiutkie przepływy to trzeba zrobić 3xxKM żeby wypluć 400Nm.
Dla przykładu,pierwsze z brzegu auta,niech będą ze Szwecji nawet.
850T5R- (wiadomo ile to ma cylindrów i ile zaworów)- 242KM 330Nm-seria
Saab Aero- 250KM 350Nm-seria
Podłubany Saab- 284KM 410Nm
Podłubane 1.8T Audi- 220KM 315Nm
Nie muszę oczywiście przypominać,że Saab ma 16-zaworową głowicę a Audi 20 zaworową co daje już pięć zaworów na cylinder.
Przykłady z "mojego podwórka". Red Block'i.
Na chipsach,1 bar z 15G- 204KM 300Nm
Mocno pomodzony,1,1bar- 262KM 368Nm
Nie traktuj tego jako jakikolwiek atak,chciałbym tylko wiedzieć skąd to się wzięło. "Ja świata ciekawy,Kaźmisz"
Tak jak napisałem - nie wiem na ile wiarygodne są te kreski i wyniki - niby robione w STW (więc coś tam powinni czaić w temacie) - ale wiadomo jak to bywa z hamowniami
Pisząc o fizyce miałem na myśli stopień kompresji - u mnie powinny wyjść okolice 9,5:1 podczas gdy takie 1,8t ma wyjściowo 8,2:1 - normalnym jest, że silniki do turbo się odpręża, mój jest doprężony bo od razu było wiadomo, że nie będzie mocnego dmuchania
Dobrym przykładem są nowe silniki choćby volvo gdzie z 1,9 turbo masz 180 koni i ponad 300 nm - wiadomo, inna konstrukcja głowicy, ale też i cr na poziomie 10,5:1
PS. mogę oczywiście pisać głupoty - i zawsze chętnie dowiem i nauczę się czegoś nowego
0 x
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
znalazłem ostatnio takiego gościa
16T, 3" ex, IC, big custom intake, KL-racing T2cam, bosch 044
270PS / 380Nm
16T, 3" ex, IC, big custom intake, KL-racing T2cam, bosch 044
270PS / 380Nm
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Ja tam sie nie znam,ale tu się czlowiek chwalił,ze na seryjnym turbo i seryjnej głowicy wyciągnął 186km i 362Nm
0 x
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
tak tak na seryjnym zapłonie, w automacie, czerwony sedan za 16,500
1 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
2 i 3 strony wcześniej są kreski - u mnie te linie się jednak inaczej układają i momentu ma dużą górkę w środowym zakresie ale aż tak na pysk nie leci, na starym silniku który miał przedmuchy na 3 cylindrach na innej hamowni wypluł 282 nm - być może moje koła dokładają bezwładności bo ciężkie są (zero szydery)
powtarzając poprzednie wypowiedzi - to tylko kreski - być może bardzo optymistyczne - ja jestem zadowolony z efektów, auto zbiera się poniżej 7 do setki - mi wystarczy, żeby co jakiś czas bujnąć spod świateł i gdzieś pojeździć weekendowo na jakimś torze
powtarzając poprzednie wypowiedzi - to tylko kreski - być może bardzo optymistyczne - ja jestem zadowolony z efektów, auto zbiera się poniżej 7 do setki - mi wystarczy, żeby co jakiś czas bujnąć spod świateł i gdzieś pojeździć weekendowo na jakimś torze
0 x
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Doprecyzuj o co chodzi. Co w czerwonym sedanie?wujek pisze:tak tak na seryjnym zapłonie, w automacie, czerwony sedan za 16,500
Oczywiście moment może wychodzić za wysoki skutkiem skrzyni AW71 bez lock-upa. Sprzęgło hydrokinetyczne ma właściwość multiplikowania momentu obrotowego. Jakkolwiek tutaj doładowanie ok 1,4 bara, sterowanie wtryskami i zapłonem za pomocą EMU DET Fuel Implant.
Co jest takiego niezwykłego w mocy 250 koni z silnika 2,3 litra?
A 500 koni przy 1,35 to za mało czy za dużo ?
Chętnie podyskutuje merytorycznie, posłucham argumentów ale trochę wyższego lotu niz gimnazjalne
0 x
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Zapytam ponownie. Skąd Ci się bierze niut zawyżony o 80-100Nm w ośmiozaworowych 2.3. Siedzisz w tym więc błagam,nie idź w zaparte ,że 250 konny red block ma 400Nm albo jak tutaj wkleiłeś 460Nm. To już zakrawa o sience fiction.
Albo masz dobrze stuningowaną hamownię albo robisz cyferki tak żeby klient był zadowolony czyli marketing idzie pełną parą.
Tym bardziej,że Coobcio robi obok Saaby i tam cyferki jakoś takie abstrakcyjne nie wychodzą a potencjał tych silników znasz raczej. To nie są ośmiozaworowe trupy z archaicznymi sterownikami.
Tyle ode mnie. Dobrze,że są,także tutaj, ludzie,którzy nie łykają wszystkiego jak indor kluchy.
Albo masz dobrze stuningowaną hamownię albo robisz cyferki tak żeby klient był zadowolony czyli marketing idzie pełną parą.
Tym bardziej,że Coobcio robi obok Saaby i tam cyferki jakoś takie abstrakcyjne nie wychodzą a potencjał tych silników znasz raczej. To nie są ośmiozaworowe trupy z archaicznymi sterownikami.
Tyle ode mnie. Dobrze,że są,także tutaj, ludzie,którzy nie łykają wszystkiego jak indor kluchy.
0 x
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Nie mam chęci na dyskusję na takim poziomie. Teoretyzujcie tu sobie na spokojnie, ja idę robić skrzynie 8-biegową do redblocka Musze poprawić osiągi, bo widzę wszyscy się zbroją.
1 x
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
A ja tam chętnie sprawdzę wyniki na 3 hamowni. Kivi jak będzie cieplej i nie będzie już soli chętnie podjadę do Ciebie i zobaczę jak po zimowym staniu mają się moje "grube mody" (muszę w końcu podkręcić kółkiem) zresztą proponuję jakąś ustawkę na kilka redkibli - będzie okazja poteoretyzować nad żywymi przykładami
0 x