póki co u mnie motronic przyjął wtryski 330 obsłużył je, obsłużył też 1,1 bara na seryjej turbinie więc wydaje mi się że więcej nie muszę od niego wymagać.
Bardziej obawiam się o żywotność dołu - też chodzi mi po głowie seria b230et ale po chwili zrozumiałem, że i tak wsadzę mbc i zakręcę kółkiem, o to będzie oznaczało przekroczenie 200 koni co za tym idzie obawiam się że 9mm 30 letnie korby mogą się poddać.
Dla spokojności chciałbym mieć 13 mm w związku z czym mam 2 wyjścia -
1. kupić gdzieś same korby 13mm i wpakować w blok od ET
2. kupić blok z końcówki produkcji z 13mm korbami i natryskiem na denka i do niego wrzucić tłoki od ET
Pytanie pomocnicze - ile korzyści wniesie mi wariant 2 rozszerzony o natrysk? czy to jest w ogóle warte świeczki? wiele się o tym pisze ale jakoś nie specjalnie podawane są realne korzyści - proszę traktować mnie jak totalnego laika.
PS. jakby się okazało że ogarnanie motronica to dla mnie za mało - postawi się DETa albo i pójdzie dalej
PS.2. a co w takim razie z turbo? zostawać przy serii (uwzględniając, że i tak chciałbym ją zrobić/zregenerować/ogarnąć)? czy klepać jakąś hybrydę i tak zregenerowaną/na nowych częściach ? jeśli hybryda to jaka / z czego?
Spójrzcie na ten projekt tak - robię go na całe życie, nie chcę już 2 razy zaglądać w te samo miejsce przez kilka lat
780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
przypominam o sobie
kredens z nietypową liczbą drzwi nadal służy mi za DD - dzielnie przelatał już niemal 50tysia choć przez ostatnie 2 lata robię przebiegi roczne rzędu 10 tys km
Tej zimy dzielnie służy jako transport z sprzętem zimowym - 4 deski / 4 komplety nart + wszystko co potrzebne + 4 osoby - żaden problem.
Bez trumien, bez jednej rzeczy w środku - wszystko mieści się w bagażniku (deski lub narty do 165cm wchodzą spokojnie w poprzek bagażnika) - za każdym razem gdy pakuję się na parkingu i widzę ludzi mordujących się z bagażnikami dachowymi / trumnami jestem dumny z szwedzkich konstruktorów.
BTW. Czy ktoś upychał do innego sedana (2/7/9) sprzęt narciarski do bagażnika? Czy tylko w 780 ten kufer taki szeroki jest ?
kredens z nietypową liczbą drzwi nadal służy mi za DD - dzielnie przelatał już niemal 50tysia choć przez ostatnie 2 lata robię przebiegi roczne rzędu 10 tys km
Tej zimy dzielnie służy jako transport z sprzętem zimowym - 4 deski / 4 komplety nart + wszystko co potrzebne + 4 osoby - żaden problem.
Bez trumien, bez jednej rzeczy w środku - wszystko mieści się w bagażniku (deski lub narty do 165cm wchodzą spokojnie w poprzek bagażnika) - za każdym razem gdy pakuję się na parkingu i widzę ludzi mordujących się z bagażnikami dachowymi / trumnami jestem dumny z szwedzkich konstruktorów.
BTW. Czy ktoś upychał do innego sedana (2/7/9) sprzęt narciarski do bagażnika? Czy tylko w 780 ten kufer taki szeroki jest ?
Ostatnio zmieniony 24 lutego 2017, 14:48 przez nckpol, łącznie zmieniany 1 raz.
1 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Gdzie są zdjęcia ja pytam?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Były ale po konwersji się wy..
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Domin, co go umyję to spadnie deszcz i znów upierdzielony
Generalnie nowy silnik leży a ja kompletuję resztę gratów, obecny setup jakoś daje radę także bez ciśnienia zbieram sobie podzespoły - plan mam taki, by pod maską wraz z nowo złożonym silnikiem wleciało wszystko nowe/zregenerowane - od pomp, przez przewody i wszystkie chłodnice po magiel. Taki sam plan mam od razu na zespół napędowy przy czym tutaj będzie najtrudniej bo jak już, chcę całość łączyć z m90 i ald/lsd także proces zbierania jeszcze potrwa
Generalnie nowy silnik leży a ja kompletuję resztę gratów, obecny setup jakoś daje radę także bez ciśnienia zbieram sobie podzespoły - plan mam taki, by pod maską wraz z nowo złożonym silnikiem wleciało wszystko nowe/zregenerowane - od pomp, przez przewody i wszystkie chłodnice po magiel. Taki sam plan mam od razu na zespół napędowy przy czym tutaj będzie najtrudniej bo jak już, chcę całość łączyć z m90 i ald/lsd także proces zbierania jeszcze potrwa
0 x
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
Ale FURA spędzam po 200 godzin w miesiącu jeżdżąc po mieście często więcej , i muszę przyznać że nigdy nie spotkałem tego modelu . Chyba przed malowaniem zaspawam w Knudsenie drzwi .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
To byś miał shooting-brake, prawie jak Volvo 1800ES
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
No shooting-brake bo kombi też ładne może być . Naprawdę rzadki model całe dni kurde spędzam w ruchu miejskim ,a nie spotkałem takiego skubańca .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: 780 problemów na rok - czyli wymarzone Bertone
O patrz - takie buty:)
Blogo już kilka razy spotkałem na poznaniu chociażby jak męczył te swoje e46.
Dzięki za cynk
Blogo już kilka razy spotkałem na poznaniu chociażby jak męczył te swoje e46.
Dzięki za cynk
0 x