Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
Re: Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
Niczym Andrzej Duda dodaje Ci w pierwszym poście moje mistrzowskie szoty Kredensiku
0 x
Re: Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
Dziękuję Ci o Przewielebny
To dzięki nim zapałałem miłością od pierwszego wejrzenia do Kredensu
To dzięki nim zapałałem miłością od pierwszego wejrzenia do Kredensu
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
Co to? Bo narazie wygląda jak rurka z metką Volvo Odpływ z podszybia? ;>
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
Re: Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
Kijek pisze:Jest! Przyszła w końcu ze Szwecji rurka odmy, która siedzi w silniku. Zablokowała prace na prawie dwa tygodnie
i prace ruszyły...
IMG_20151210_152026 by K i Jek, on Flickr
IMG_20151211_175212 by K i Jek, on Flickr
0 x
Re: Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
6!
Mam niewielkie przebiegi, więc dopiero osiągam końcową fazę docierania.
Dziś założyliśmy MBC - jest git
I tu, po włożeniu troszkę pesos w silnik, wolę chuchać na zimne - i kolejny raz potwierdzić
Mam dołożony wskaźnik doładowania AG, bez MBC wskazywał niecałe 0,3bara ciągłego ok. 0.2, może troszkę ponad, czyli wychodziło coś jakby fabryczne 0.27
Przy maksymalnie skręconym MBC jest 0,6-0,7 w piku i 0,5 bara ciągłego doładowania - wrażenia bardzo sympatyczne w stosunku do serii.
I tu pojawia się pytanie/obawa: silnik jest cały czas na dodarciu, ale używany stopniowo zgodnie z przeznaczeniem , wiec: wystarczy dwa, trzy razy pociągnąć (bez kickdowna) i kolektor zaczyna świcić:
- czy to jest normalne? (to moje pierwsze turbo )
- i czy nie zrobię mu tym krzywdy?
Dla podsumowania przypomnę co pod maską po kapitalce silnika:
- turbina po pełnej regeneracji hybryda 13c/15g;
- głowica 531;
- wałek VX3
Mam niewielkie przebiegi, więc dopiero osiągam końcową fazę docierania.
Dziś założyliśmy MBC - jest git
I tu, po włożeniu troszkę pesos w silnik, wolę chuchać na zimne - i kolejny raz potwierdzić
Mam dołożony wskaźnik doładowania AG, bez MBC wskazywał niecałe 0,3bara ciągłego ok. 0.2, może troszkę ponad, czyli wychodziło coś jakby fabryczne 0.27
Przy maksymalnie skręconym MBC jest 0,6-0,7 w piku i 0,5 bara ciągłego doładowania - wrażenia bardzo sympatyczne w stosunku do serii.
I tu pojawia się pytanie/obawa: silnik jest cały czas na dodarciu, ale używany stopniowo zgodnie z przeznaczeniem , wiec: wystarczy dwa, trzy razy pociągnąć (bez kickdowna) i kolektor zaczyna świcić:
- czy to jest normalne? (to moje pierwsze turbo )
- i czy nie zrobię mu tym krzywdy?
Dla podsumowania przypomnę co pod maską po kapitalce silnika:
- turbina po pełnej regeneracji hybryda 13c/15g;
- głowica 531;
- wałek VX3
0 x
Re: Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
7!
po 15 - 20 minutowym ściganiu się z jakimś AMG, M5 czy innym OPC na autobahnie kolektor i turbo świeca jak w F1
.....ale wcale nie mowie, ze mój biedny B230F+T nie jedzie wtedy na ubogo
teoretycznie seryjne 0,65 bar przy std ukladzie paliwowym i std ECU powinno dawac rade.
Zastanawia mnie tylko jak ma sie VX3 (który nie jest fabrycznym walkiem turbo) do temperatury spalin.
Od czasu jak zmieniłem VX3 na T ma wrażenie ( nie poparte pomiarami) ze spadła temp spalin.
Musze to przemyslec
sambo
po 15 - 20 minutowym ściganiu się z jakimś AMG, M5 czy innym OPC na autobahnie kolektor i turbo świeca jak w F1
.....ale wcale nie mowie, ze mój biedny B230F+T nie jedzie wtedy na ubogo
teoretycznie seryjne 0,65 bar przy std ukladzie paliwowym i std ECU powinno dawac rade.
Zastanawia mnie tylko jak ma sie VX3 (który nie jest fabrycznym walkiem turbo) do temperatury spalin.
Od czasu jak zmieniłem VX3 na T ma wrażenie ( nie poparte pomiarami) ze spadła temp spalin.
Musze to przemyslec
sambo
0 x
Re: Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
hmm,
ja mam stałe 0,7 w peaku lekko ponad 0,8 bara
mogę upalać ile dusza zapragnie i nie widziałem u siebie jeszcze czerwonego kolektora - kręcenie MBC kontrolowałem z szerokopasmówką w wydechu i AFR był ciągle trzymany na sensownym poziomie.
Jak dla mnie to musisz z tym powalczyć.
ja mam stałe 0,7 w peaku lekko ponad 0,8 bara
mogę upalać ile dusza zapragnie i nie widziałem u siebie jeszcze czerwonego kolektora - kręcenie MBC kontrolowałem z szerokopasmówką w wydechu i AFR był ciągle trzymany na sensownym poziomie.
Jak dla mnie to musisz z tym powalczyć.
0 x
Re: Odp: Kredensik, czyli 945 '96 B230FK
Ja mam 0,9 w peaku i 0,7 stalego i rowniez nic sie nie swieci, chyba, ze "zgubilem sie" na rondzie...nckpol pisze:hmm,
ja mam stałe 0,7 w peaku lekko ponad 0,8 bara
mogę upalać ile dusza zapragnie i nie widziałem u siebie jeszcze czerwonego kolektora - kręcenie MBC kontrolowałem z szerokopasmówką w wydechu i AFR był ciągle trzymany na sensownym poziomie.
Jak dla mnie to musisz z tym powalczyć.
Wysłane z telefonu.
0 x
.