Strona 17 z 22
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 29 grudnia 2017, 22:13
autor: wujek
Przy okazji wycinki progu z super zdrowego dawcy (żal było ciąć - serio) pozbierałem parę fancików:
środkowa konsola wraca do oryginału - spiołka, półeczka i ramka na radio 1din(może kiedyś włożę coś nowoczesnego), narożnik zderzaka lewy bez uszkodzeń, przycisk od grzanej szyby niewyarty i uwaga rarytas - zaślepka przedniego zderzaka NOWA OEM. Nie wiem czy ją założę, chyba szkoda
Kurnik wlatuje na przedni słupek...o tak:
2 stycznia blacharz...
A jutro wrzucę fotki z zamontowanym wreszcie stołkiem (pół-kubłem), chyba rok mi to zajęło
Ładnie, ładnie
Proszę o info odnośnie hamulców
Jak znajdę zamiennik, pomyślimy co dalej
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 29 grudnia 2017, 23:53
autor: Plati
To są hamulce z V70 II? P&P?
Tak źle mi się kojarzą wskaźniki na słupku :/
https://www.aliexpress.com/item/New-aut ... 06196.html
coś takiego jest fajne, kilku kumpli ma i sobie chwalą
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 30 grudnia 2017, 00:03
autor: re5pect
Widzę że budowa zmierza typowo w stronę "racecar"
Zazdroszczę... U siebie jednak staram się zachować kompromis między pełną użytecznością, a osiągami. Chociaż ostatnio sam celuję głównie w mało użytkowe modyfikacje
Zawsze chciałem zrobić zegary w słupku, fajna widoczność, ale troszkę wulgarne/prowokujące no i w nocy oślepiają (chyba że masz jakiś patent na przyciemnianie).
Z niecierpliwością czekam na dalsze aktualizacje a i trzymam kciuki za dalsze postępy
EDIT: Plati, mamy też polskie podobne rozwiązania:
https://www.reveltronics.com/pl/produkt ... ladowy-ukp
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 30 grudnia 2017, 00:59
autor: Plati
Znam UKP-PRO, też jest to opcja. Na razie u mnie ten etap się odwleka.
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 30 grudnia 2017, 21:02
autor: wujek
Te wszystkie elektroniczne wynalazki i badziewia typu reveltronics odpadają - nijak mi pasują do auta z lat 80tych.
Kurnik to też nie jest jakiś super pasujący gadżet ale najbardziej ergonomiczny przy upalaniu wózka- nie uderzę w niego kolanem, nie muszę zerkać gdzieś na dół. Jest widoczne i koniec. Będzie zgrabnie przycięte, zalakierowane, a same zegarki są przyciemniane więc po ich wyłączeniu nie widać tarcz. Podłączam je pod fabryczny dimmer oświetlenia więc ściemnianie działa razem ze wszystkimi innymi instrumentami. OEM+ taki jest kierunek i ma być funkcjonalne i wyglądać schludnie. Jak bym miał robić cyfrowo to wziąłbym emu i notebooka i zrobił full lcd wyświetlacz zamiast fabrycznych zegarów...ale to bez sensu w tym samochodzie.
Hamulce to s70/v70 przed 2000r, zaciski, jarzma, tarcze 302mm, klocki z 850. Prawie p&p - trzeba je odpowiednio zdystansować względem zwrotnicy pisaliśmy o tym już milion razy.
Pozdro i do zobaczenia za rok
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 30 grudnia 2017, 23:35
autor: swital
pod te jarzma wchodzi tarcza z s60/v70/s80 305mm
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 31 grudnia 2017, 11:58
autor: wujek
tak wchodzi
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 31 grudnia 2017, 13:09
autor: swital
to czemu 302 wrzucasz ? 305 też grubsza jest.
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 31 grudnia 2017, 16:49
autor: wujek
taki mialem zestaw na garazu oem z zapasu
i tak to wyleci na rzecz czegos meskiego
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 31 grudnia 2017, 21:40
autor: Jacek
Ale fajne graty kupiłeś u kogo?