Rób, przy okazji poprawisz i powzmacniasz budę. 2-3k powinno starczyć.
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 29 września 2017, 19:33
autor: ana
Panowie również macie w swoich autkach podwójną podłogę? U mnie wyszło w trakcie robienia blacharki. Ale pewnie Ameryki nie odkryłam!?
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 02 listopada 2017, 23:41
autor: wujek
ana pisze:Panowie również macie w swoich autkach podwójną podłogę? U mnie wyszło w trakcie robienia blacharki. Ale pewnie Ameryki nie odkryłam!?
Ja mam jedną i to dziurawą. Idzie przeżyć, no ale co dwie podłogi to nie jedna..szacun
Wracając do Marianejro...jak już ogarnąłem się z miejscem i czasem - padło zdrowie - wyskoczyła mi przepuklina w plecach i werdykt o nie dźwiganiu, nie schylaniu, w zasadzie nie robieniu niczego. Tak więc..kurz jeszcze większy na wozie. Ale pomału...
Ćwiczę na fantomie różne opcje. Mianowicie adapter na czujniki oleju - ciśnienia i temperatury, a także podpięcie podstawki do chłodnicy oleju.
Fantom ten posłuży jako zapasowy silnik w przypadku wystrzału dołu po zainstalowaniu 20T Odszczurzę, usczelnię, głowicę zdjemę, myyk i gotowy
Ktoś kiedyś pytał jak wygląda czapka z dużymi zaworami. Oto ona poniżej. Widać że jeszcze większe zawory niż te wymagałaby rezania komory spalania bo gazy hamowałaby ścianka z zewnętrznej strony.
Prowadzę również rozmowy z Retroturbo nas wsadzeniem męskich hamulców do tej budy. 302 to jednak nie to. W oddali tarcza 336mm
Ciąg dalszy nastąpi, ale nie wiem kiedy
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 03 listopada 2017, 07:47
autor: sambo
jakie średnice zaworów ?
Nierdzewne z KL Racing?
Kto robił głowicę, Dziak?
Fajny warsztat / garaż
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 03 listopada 2017, 09:03
autor: wujek
Sambo, zawory są 38/46 czyli +2mm do każdego. Tak, KL Racing.
Głowica robiona w Lublinie na ul Rusałka u p. Gronkowskiego - ogromne doświadczenie, stary warsztat, a że od lat zaprzyjaźniony to i cena super.
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
: 03 listopada 2017, 11:44
autor: Sinuspi
wujek pisze:Wracając do Marianejro...jak już ogarnąłem się z miejscem i czasem - padło zdrowie - wyskoczyła mi przepuklina w plecach i werdykt o nie dźwiganiu, nie schylaniu, w zasadzie nie robieniu niczego. Tak więc..kurz jeszcze większy na wozie. Ale pomału...
Ćwiczę na fantomie różne opcje. Mianowicie adapter na czujniki oleju - ciśnienia i temperatury, a także podpięcie podstawki do chłodnicy oleju. Ciąg dalszy nastąpi, ale nie wiem kiedy
Każdy ją ma .. .mniejsza...większa...niektórzy jeszcze o niej nie wiedzą ze ją mają, inne da się zablokować, inne wyskrobać u Neorochirurga, ale to jak z tą turbina 20T nie wiadomo kiedy pierd..... i dół może zablokować
Tu na ten przykład Goście mają podstawy i chłodnice oleju. http://allegro.pl/podstawka-chlodnica-o ... ule_id=201.
Na Forum była dyskusja na temat chłodnic. Rozsądnym i relatywnie tanim rozwiązaniem w mojej ocenie jest chłodnica z TDiC.
Czujnik ciśnieniowy oleju można dopasować z B28 i B280 z 2/7 lub np http://www.dabtuner.pl/Czujnik_cisnieni ... m-101.html paramater to gwint i ciśnienie aczkolwiek możesz zrobić / kupić adapter http://obrazki.elektroda.pl/4961159000_1386802690.jpg i takie rozwiązanie pobierania sygnałów dla czujników (i konytolki na desce) polecam. Na fantomie widzę upchnąłeś jakiś ale jak to się zgrywa z podstawą filtra od FT + dokładka z króćcami ? no i jak dołoższysz muszlę klozetową z 20T to sie chyba ciasno zrobi...