Graty kupione w Nałęczowie, firma MIKOMAXI, pozdrawiam
Jak ktoś ma zgnity lewy próg to odzywać się do chłopaków, może mają jeszcze tą budę. Warto sobie wyciąć na zapas
Próg już wstawiony, podłoga załatana. Tak to powinno wyglądać robaczki.
[740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
1 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Tak jak reszta wozu. Z tej strony było zahaczone kiedyś o coś i dlatego poleciało.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
W sensie wydaje mi się że oryginalne było tak że baranek miał delikatniejszą fakturę i dochodził do samej krawędzi lakieru z tą strukturą i był matowy.
0 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Ubawiłem się, serio Ma to dla mnie zerowe znaczenia jaką strukturę ma baranek
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Ze zdjęć (auto wypucowane i dopracowane) wynika zupełnie co innego...
A czepiam się tylko dlatego że napisałeś że cytuję: "Tak to powinno wyglądać robaczki.". Moim zdaniem powinno to wyglądać trochę inaczej. A fajnie by było gdyby wyglądało z obu stron identycznie
A czepiam się tylko dlatego że napisałeś że cytuję: "Tak to powinno wyglądać robaczki.". Moim zdaniem powinno to wyglądać trochę inaczej. A fajnie by było gdyby wyglądało z obu stron identycznie
0 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Masz święte prawo patrzeć na inne wozy przez pryzmat swoich i oceniać wg. własnej miary.
Moja opinia jest taka, że grzeje mnie to czy ma baranek drobny czy gruby i czy ma odcięcie takie samo z lewej i prawej. Tak ma wyglądać 7setka po mojemu: próg prosty i bez dziur
Pozdro.
Moja opinia jest taka, że grzeje mnie to czy ma baranek drobny czy gruby i czy ma odcięcie takie samo z lewej i prawej. Tak ma wyglądać 7setka po mojemu: próg prosty i bez dziur
Pozdro.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Na pewno nie patrzę na Twoje auto przez pryzmat mojego. Notabene Twój wóz bardzo mi się podoba i uważam że odwalasz kawał dobrej roboty. Szkoda że odpuściłeś z tym progiem
Skoro Tobie nie zależy na wyglądzie i jak sam piszesz takie szczegóły nie mają dla Ciebie znaczenia to nie stawiaj tego jako wzór dla innych pisząc że (znów zacytuję): "Tak to powinno wyglądać robaczki.".
Mogłeś napisać np: Naprawiłem se próg zgodnie z moimi standardami...
Skoro Tobie nie zależy na wyglądzie i jak sam piszesz takie szczegóły nie mają dla Ciebie znaczenia to nie stawiaj tego jako wzór dla innych pisząc że (znów zacytuję): "Tak to powinno wyglądać robaczki.".
Mogłeś napisać np: Naprawiłem se próg zgodnie z moimi standardami...
2 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Hop hop mam nadzieję że się nie obraziłeś. Wzięło mnie na takie podkórwianki. Przepraszam.
0 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Dwa tygodnie minęły, skończyłem już płakać i wziąłem się za mody
...lub jak kto woli - za psucie. Jako że wóz zostaje i ma być jako tako ogarnięty, odszczurzam elektrykę w środku, wycinam niepotrzebne kable, np. wiązkę od EZK czy inne pod maską, które zostały zastąpione wiązka od EasyEcu. Jak również poprawiam to co wymaga mojej uwagi, luty, izolacje, peszle.
Na podłogę po spawaniu poszedł podkładzik reaktywny, konserwacja Boll, konserwacja do profili i na to maty bitumiczne co by usunąć głuche odgłosy z podwozia.
Problemem były zegary wrzucone pod radio, gdzie nie były dostatecznie widoczne więc jak to już zostało na forum omówione - wejdą na słupek. I tak się też stało. Rozciąłem panel słupka-dawcy, kupiłem gotowy kurnik i jako tako polepiłem to do kupy. Potem żywica, szpachelka, podkładowanie, docieranie i na koniec lakier struktura. Trafiłem w kolor plastików w środku Dorobione są ori uchwyty na słupki na spinki także nawet się to jakoś trzyma. Walczę teraz z wiązkami i przerabiam podświetlenie w zegarkach VDO na zielone plus czerwone wskazówki...
Na zakupach wyjazdowych wpadły w łapki chyba już docelowe zaciski...Brembo z Alfy
Lekkie jak piórko..trwają kalkulacje nad adapterem do tego...wiadome już że tarcza poleci 336 z xc90...
CeDeeN. Można komentować co komu tam dolega
...lub jak kto woli - za psucie. Jako że wóz zostaje i ma być jako tako ogarnięty, odszczurzam elektrykę w środku, wycinam niepotrzebne kable, np. wiązkę od EZK czy inne pod maską, które zostały zastąpione wiązka od EasyEcu. Jak również poprawiam to co wymaga mojej uwagi, luty, izolacje, peszle.
Na podłogę po spawaniu poszedł podkładzik reaktywny, konserwacja Boll, konserwacja do profili i na to maty bitumiczne co by usunąć głuche odgłosy z podwozia.
Problemem były zegary wrzucone pod radio, gdzie nie były dostatecznie widoczne więc jak to już zostało na forum omówione - wejdą na słupek. I tak się też stało. Rozciąłem panel słupka-dawcy, kupiłem gotowy kurnik i jako tako polepiłem to do kupy. Potem żywica, szpachelka, podkładowanie, docieranie i na koniec lakier struktura. Trafiłem w kolor plastików w środku Dorobione są ori uchwyty na słupki na spinki także nawet się to jakoś trzyma. Walczę teraz z wiązkami i przerabiam podświetlenie w zegarkach VDO na zielone plus czerwone wskazówki...
Na zakupach wyjazdowych wpadły w łapki chyba już docelowe zaciski...Brembo z Alfy
Lekkie jak piórko..trwają kalkulacje nad adapterem do tego...wiadome już że tarcza poleci 336 z xc90...
CeDeeN. Można komentować co komu tam dolega
2 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar