[740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: wujek » 29 grudnia 2017, 22:13

Przy okazji wycinki progu z super zdrowego dawcy (żal było ciąć - serio) pozbierałem parę fancików:
środkowa konsola wraca do oryginału - spiołka, półeczka i ramka na radio 1din(może kiedyś włożę coś nowoczesnego), narożnik zderzaka lewy bez uszkodzeń, przycisk od grzanej szyby niewyarty i uwaga rarytas - zaślepka przedniego zderzaka NOWA OEM. Nie wiem czy ją założę, chyba szkoda :(

Obrazek

Kurnik wlatuje na przedni słupek...o tak:

Obrazek

2 stycznia blacharz...

A jutro wrzucę fotki z zamontowanym wreszcie stołkiem (pół-kubłem), chyba rok mi to zajęło :)

Ładnie, ładnie :D Proszę o info odnośnie hamulców ;)


Jak znajdę zamiennik, pomyślimy co dalej :)
Ostatnio zmieniony 30 grudnia 2017, 20:55 przez wujek, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: Plati » 29 grudnia 2017, 23:53

To są hamulce z V70 II? P&P?

Tak źle mi się kojarzą wskaźniki na słupku :/
https://www.aliexpress.com/item/New-aut ... 06196.html
coś takiego jest fajne, kilku kumpli ma i sobie chwalą
0 x

re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: re5pect » 30 grudnia 2017, 00:03

Widzę że budowa zmierza typowo w stronę "racecar" ;)

Zazdroszczę... U siebie jednak staram się zachować kompromis między pełną użytecznością, a osiągami. Chociaż ostatnio sam celuję głównie w mało użytkowe modyfikacje :)

Zawsze chciałem zrobić zegary w słupku, fajna widoczność, ale troszkę wulgarne/prowokujące no i w nocy oślepiają (chyba że masz jakiś patent na przyciemnianie).

Z niecierpliwością czekam na dalsze aktualizacje a i trzymam kciuki za dalsze postępy :)

EDIT: Plati, mamy też polskie podobne rozwiązania:
https://www.reveltronics.com/pl/produkt ... ladowy-ukp
0 x

Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: Plati » 30 grudnia 2017, 00:59

Znam UKP-PRO, też jest to opcja. Na razie u mnie ten etap się odwleka.
0 x

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: wujek » 30 grudnia 2017, 21:02

Te wszystkie elektroniczne wynalazki i badziewia typu reveltronics odpadają - nijak mi pasują do auta z lat 80tych.
Kurnik to też nie jest jakiś super pasujący gadżet ale najbardziej ergonomiczny przy upalaniu wózka- nie uderzę w niego kolanem, nie muszę zerkać gdzieś na dół. Jest widoczne i koniec. Będzie zgrabnie przycięte, zalakierowane, a same zegarki są przyciemniane więc po ich wyłączeniu nie widać tarcz. Podłączam je pod fabryczny dimmer oświetlenia więc ściemnianie działa razem ze wszystkimi innymi instrumentami. OEM+ taki jest kierunek i ma być funkcjonalne i wyglądać schludnie. Jak bym miał robić cyfrowo to wziąłbym emu i notebooka i zrobił full lcd wyświetlacz zamiast fabrycznych zegarów...ale to bez sensu w tym samochodzie.

Hamulce to s70/v70 przed 2000r, zaciski, jarzma, tarcze 302mm, klocki z 850. Prawie p&p - trzeba je odpowiednio zdystansować względem zwrotnicy pisaliśmy o tym już milion razy.

Pozdro i do zobaczenia za rok :)
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: swital » 30 grudnia 2017, 23:35

pod te jarzma wchodzi tarcza z s60/v70/s80 305mm
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: wujek » 31 grudnia 2017, 11:58

tak wchodzi
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: swital » 31 grudnia 2017, 13:09

to czemu 302 wrzucasz ? 305 też grubsza jest.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: wujek » 31 grudnia 2017, 16:49

taki mialem zestaw na garazu oem z zapasu
i tak to wyleci na rzecz czegos meskiego
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

Jacek
Posty: 78
Rejestracja: 16 listopada 2014, 20:37

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Postautor: Jacek » 31 grudnia 2017, 21:40

Ale fajne graty kupiłeś u kogo?
0 x


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości