[740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

:shock:
0 x
Awatar użytkownika
Miś
Posty: 758
Rejestracja: 11 lipca 2016, 20:40
Lokalizacja: Kalisz, UK

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Miś »

O Cię Panie... lista jest imponująca!

Nie wnikam ale równie imponujący musiał być worek pieniędzy na realizację :lol:
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Miś pisze:O Cię Panie... lista jest imponująca!

Nie wnikam ale równie imponujący musiał być worek pieniędzy na realizację :lol:
Jestem przekonany że Wujkowy dmuchnął rozsądnie w Mariana, tyle co żeliwiak może znieść....
2 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

No dobra emocje opadły więc pada pytanie: Panie ile to ma kuni i ile poleci na maxa? ;P
0 x
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

Bardziej mnie nurtuje gdzie Wujek tak zgrabnie ukrył parownik od LPG ;)
1 x
zachatąwujta
Posty: 118
Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zachatąwujta »

nckpol pisze:Bardziej mnie nurtuje gdzie Wujek tak zgrabnie ukrył parownik od LPG ;)
Na jednym nie pociągnie. Są dwa ukryte za tylnym zderzakiem na wylocie spalin z tłumika żeby były dobrze dogrzane przez marchewki.

Żarty żartami ale lpg da się tu zrobić. Oczywiście nie zrobi tego pierwszy lepszy monter 8-) i na podtlenku da się wycisnąć więcej z silnika w tym setupie.
2 x
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

Do bardzo podobnego setupu dążę ... Możesz napisać coś więcej o wzmocnieniu wózka? Foty czy coś ;)
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Poplynalem trochę z tym tuningiem, ale w sumie nie żałuję. Wóz podaje niemiłosiernie...jak na cegłę oczywiście ;) masa I aerodynamika, sztywny, most, przełożenia skrzyni, maglownica - to główne ograniczenia takiego setupu. Dluzszy czas zmagam się że sprzeglem. Seryjne szybko umarło. Jednomas z kevlarem też nie daje rady. Przy wejściu w boost na 3jce momentu jest tyle że słizga się na kevlarowej okladzinie. W planie jest grubsza tarcza na przekładkach i wzmocnienie docisku...
Nowe hot hatche sa szybsze, lżejsze, lepiej skrecaja Ale umówmy się 30letnie volvo nie ma prawa z nimi konkurować. Tym bardziej że kosztował ułamek ich ceny. Ciężko z rolki zlać jakiegoś nowego 3,0d na koksie Ale I tak 90% aut jest poza zasięgiem cegły.
Co do cyferek - 3 razy zepsuł się w drodze na hamownia. Więc obiecuje że jak ogarnę sprzęgło wleci wykres. Vmax? Kumpel Megane 3 rs mówił o 230, ja byłem długość za nim a licznik działa mi tylko do 120...

Wozek obfoce z kanału przy najbliższej okazji...

Wracając do hamowni to jest tak że jak pękło 300 (a raczej na relaksie patrząc na rolki z innymi autami) to decyzja jest że wozu się pozbywam..I pójdzie na graty...wiec siła rzeczy nie po drodze mi. Tak czy tak na pierwszy ogien silnik.
.ktoś chętny? :)
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
ODPOWIEDZ