240 DL 1989 USA B230F AW70

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

gratuluje zakupu "czasoumilacza" - warto sie nim zaopiekować. Dwie płynące z tego korzyści to:
Zwiększenie wartości wozu ( oczywiste) oraz ćwiczenia z koncentracji w celu utrzymania higieny zdrowia psychicznego. :ugeek:

Co do US: lampy europejskie nie pasuja p&p do us kierunków - inne mocowania = modyfikacje= rzeźba
Licznik u mnie tez nie liczy mil. rozebralem , sprawdzilem zebatki i dalej nie dziala. foto i inne wrzuce jak trzeba.
Swiecace ABS, SRS da sie na ogol latwo naprawic.
Jak bedziesz zdejmowal deske to zaplanuj sobie rozebranie i czyszczenie jednostki nawiewu / klimy.

powodzenia.
sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Dzięki Sambo!
Lampy muszę rozebrać żeby spróbować je lepiej spasować i świecą tylko jakieś 3 metry przed autem. Nie wiem czy uda się je wyregulować aż tak bardzo... A tak w ogóle jakie ja mam kierunki?
To ja mam ABS? Jeśli tak to nie działa bo jak testowałem hamulce to koła poszły prosto w poślizgu. SRS to jakaś kontrola trakcji?
Decha zaplanowana jak będzie cieplej i będę mógł na spokojnie ją rozebrać i do pracy jeździć motocyklem bo pewnie nie ogarnę tego w jeden weekend...
0 x
Awatar użytkownika
Angie vel Pinda
Posty: 71
Rejestracja: 19 listopada 2015, 17:38

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Angie vel Pinda »

Klosze w kierunkach masz europejskie. SRS to poduszki powietrzne.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Masz na kierunkach europejskie klosze na amerykańskich odbłyśnikach. Światła mają regulację, powinna działać - to te białe pokrętła dostępne od strony silnika (przy okazji warto to wiedzieć bo na pierwszy rzut oka wydają się być tymi, które mocują światło do samochodu). Skoro panowie z Bosch Service poradzili sobie ze złożeniem tego w całość, to widocznie jakoś da się to zrobić - bardzo chętnie zobaczę jak ;)

SRS to poduszka powietrzna.

Demontaż deski to około godziny. Montaż około dwóch z plusem. Polecam Cleanflametrap.com, bardzo mi ten poradnik pomógł.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Panowie jedna rzecz mnie drażni niezmiernie. Mianowicie opadający schowek w desce. Są jakieś patenty jak to ogarnąć?
0 x
Awatar użytkownika
Mataj
Posty: 180
Rejestracja: 30 lipca 2015, 22:07

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mataj »

Jest jeden niezawodny:
Obrazek

Starannie wydziergane na Tapatalku.
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Nieeee tylko nie to :D
Jedyne miejsce na tą taśmę to skrzyneczka w bagażniku na tak zwane w razie Niemca... :lol:
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Licznik wyjęty i faktycznie z ulgą stwierdzam że do wymiany zębatka. Zębatka zakupiona na alledrogo i pozostaje tylko czekanie... Mam nadzieję że bez licznika auto odpali bo muszę pojeździć :D
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

U mnie kolejne małe kroczki przy aucie.
Licznik działa i liczy kilometry. Nie wiem tylko czy pracuje prawidłowo ponieważ mam wrażenie że baryłki z cyframi obracają się skokowo tzn widać że to nie jest praca płynna tylko takie mikro przeskoki i z licznika słychać tykanie. Czy to prawidłowy objaw?
Udało się też ogarnąć przednie lampy i kierunki. Okazało się że obudowy kierunkowskazów były od wersji USA i na to było założone klosze od wersji UE. Problem polegał na tym że boczne gniazda na śruby nie pokrywały się z otworami w kloszach i wszystko odstawało na jakieś 10 mm co dawało nieciekawy efekt... Teraz wszystko ładnie się licuje:)

Mam jeszcze jedno pytanie. Auto u mnie stoi na podjeździe dziobem w dół. To dobrze dla szyberdachu bo spływy są w słupkach A ale źle dla bagażnika bo woda stoi w rowkach przy klapie i wlewa się do bagażnika (chyba żadna uszczelka tego nie wytrzyma...). Czy ktoś może testował patent żeby zrobić tam otwory i wężykiem odprowadzić wodę do spływu z tylnej szyby?
PS. W Haynesie nie zauważyłem żeby szyber miał odpływy do słupków C czy to prawda że są tylko dwa do przodu?
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Prezent sobie zrobiłem. Cztery sztuki do renowacji w bardzo rozsądnej cenie.
Załączniki
WP_DS20151226.jpg
WP_DS20151226.jpg (188.11 KiB) Przejrzano 6618 razy
0 x
ODPOWIEDZ