240 DL 1989 USA B230F AW70

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

OK odnośnie lamp wystarczy jak zmienię chromowane listwy w kształcie litery L na te które przychodzą tylko na górę i wszystko się powinno spasować?
odnośnie zegarów nie działa licznik km. wymontować zegary i sprawdzić co nawala i próbować naprawić?
mam mały obrotomierz który nie działa. Podpowiecie jak go zreanimować?
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

kemizo pisze:Ogólnie to zawsze uważałem że srebrny to najnudniejszy kolor na samochód ale volva rwd fajnie w nim wyglądają.
Praktyczny kolor, nie trzeba myć często ;)
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Takie listewki leżą u mnie na kupie gratów i można spróbować czy to wystarczy.

W zegarach trzeba sprawdzić czy nie posypała się zębatka (koszt nowej poniżej 30 zł).

Obrotomierz ciężko zdiagnozować, może wystarczy zajrzeć czy jest podłączony i czy dostaje 12V :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Spróbuje zdjąć moje listewki i spasować przedni pas. Może uda mi się to ogarnąć w tym tygodniu. Wtedy chętnie odkupię od Ciebie górne listwy.
Gdzie można kupić zębatki do zegarów?
0 x
panrysiek
Posty: 330
Rejestracja: 16 listopada 2014, 20:00
Lokalizacja: Wro

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: panrysiek »

takijedenkuba pisze:
kemizo pisze:Ogólnie to zawsze uważałem że srebrny to najnudniejszy kolor na samochód ale volva rwd fajnie w nim wyglądają.
Praktyczny kolor, nie trzeba myć często ;)
Ja tam myję srebrzaka 2X/tydz :(
BTW 200ta fajna! 8-)
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Też lubię auto opłukać chociaż raz na tydzień.
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Żeby zdjąć listewki trzeba zdemontować całe relfektory, zajrzyj przy okazji jak zamontowano kierunkowskaz do dużego światła (powinien nie pasować ;) ).

To chyba ta zębatka ale niech mnie ktoś jeszcze sprawdzi.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Panowie a podpowiedzcie bo szukam i nie mogę znaleźć instrukcji demontażu niektórych rzeczy.
Chciałbym właśnie się dowiedzieć jak zdemontować licznik i przednie światła. Nie chcę czegoś uszkodzić...
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Tu jest instukcja demontażu całej deski, ale pomiń początek i dojdziesz do momentu gdzie demontuje się zegary (zaczynasz od momentu gdzie zdejmuje się pokrętła włącznika świateł i intensywności oświetlenia deski, tam gdzie masz tylko goły potencjometr): http://cleanflametrap.com/dash.html

Światła przykręca się od strony silnika, po trzy nakrętki na stronę, jest do nich beznadziejny dostęp i lubią sobie zardzewieć.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 DL AUT 1990

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

O kurczaczki! Niezły tutorial... Wymiana deski też mnie czeka ale widzę że to nastąpi dopiero na wiosnę jak zrobi się cieplej... I oczywiście jak zdobędę deskę...
Czy bez zegarów można jeździć? Technicznie?
0 x
ODPOWIEDZ