Szukałem nudnego dupowozu a znalazłem... Vi Ou eL Vi Ou Trafiony poprzez olx przy rutynowym przeglądaniu ogłoszeń, choć na zdjęciach wyglądał jak 1,5t złomu to strasznie się podjarałem i musiałem pojechać zobaczyć na własne oczy, bez gotówki żeby nie zrobić głupoty, stwierdziłem "przekonam się że złom to mi przejdzie". No i nie przeszło:) Dzień później wróciłem podpisać umowy:)
Auto dosyć długo stało tylko przepalane, więc nie jest to wypieszczona lalka, lakier strasznie zmatowiały, 3 cm kurzu, rysy i odrapania, ale blacharsko w naprawdę dobrym stanie. Godzinę po zakupie zajechałem na ostatnią otwartą stację diagnostyczną, przegląd przeszedł bez problemu:)
Tak wyglądał w dzień zakupu:
Dzięki niemu nie muszę już tyrać co dzień pierwszej zabawki:P
Zgodnie z moim przekonaniem "Low is a lifestyle" , zacząłem co nieco działać przy zawieszeniu:)
Ogarnięciem lakieru zajął się Baccara AutoSPA, fotki mówią same za siebie, nie muszę im więcej słodzić:)
A tak wyglądają łosie w Koszalinie:)
Z racji tego że każda stalówka miała inny wzór, postanowiłem to ujednolicić:) 16" strukturalne z forda (5x108) 8j przód, 9j tył + dystanse 25mm na każde koło.
Do tego 185/50 przód , 195/50 tył, ładnie się naciągnęło:)
Oczywiście obniżenie jest tymczasowe, jeszcze przytnę nieco sprężyny ale w głowie już układa się plan na zapowietrzenie tej dryndy:)
Aktualnie ogarniam powoli różne braki, połamane fotele, otwierający się schowek, brudy w wentylacji itp.
Jestem mega zajarany tym modelem, na pewno zostaje na dłużej i nie będzie zwykłym wozidłem:) Stay tuned!
Volvo 240 '89 Swedish Brick!
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
Bardzo dobry poczatek ma ta cegla w Twoich rekach! Tak trzymac!
wrzucaj B230FT i nigdy juz nie bedziesz chcial innego auta.
Od 14 lat ciesze sie na kazda jazde moimi dwusetami
powodzenia
sambo
( sorry za brak polskich znakow )
wrzucaj B230FT i nigdy juz nie bedziesz chcial innego auta.
Od 14 lat ciesze sie na kazda jazde moimi dwusetami
powodzenia
sambo
( sorry za brak polskich znakow )
0 x
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
Świetnie zacząłeś. Obserwuję temat.
PS Koszalin rośnie w siłę
PS Koszalin rośnie w siłę
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
Zostaw tylko te koraliki na fotelach! Zawsze mi się podobały.
Gratulacje. Strukturalne są doskonałe
Gratulacje. Strukturalne są doskonałe
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 maja 2015, 08:55
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
Koralików już nie ma, pierwsza rzecz jakiej się pozbyłem:) Ale były tylko na oparciu kanapy więc nie płaczę za nimi:) W dużym fiacie kiedyś takie miałem:)
Dzięki za miłe przywitanie:) Co do silnika w głowie siedzi swap na m50 z bmw. Ale to tylko odległe plany, może w przyszłym sezonie coś się uda:)
Dzięki za miłe przywitanie:) Co do silnika w głowie siedzi swap na m50 z bmw. Ale to tylko odległe plany, może w przyszłym sezonie coś się uda:)
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
Tam siedziało jakieś oryginalne radio, nie? Nie chcesz się go pozbyć?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
No ładnie to wygląda. Przeglądałem te stalaki i takie z naszym rozstawem mają chyba otwór centrujący mniejszy? Z tylnymi nadkolami coś robiłeś żeby weszło to 9" ?
0 x
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 maja 2015, 08:55
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
otwór centrujący mają 63mm , piasta 65mm . z racji et wchodzą głęboko, na tyle że trzeba dać dystans (ok. 15mm), kupiłem gotowe desytanse do forda 25mm przykręcane do piasty, roztoczyłem otwór na piastę do 65mm, centrowanie koła zostało pasujące do felg.
9 cali z tyłu wlazło jak w masło:) delikatnie zrolowałem ranty wewnętrzne żeby uniknąć przycierek o oponę.
9 cali z tyłu wlazło jak w masło:) delikatnie zrolowałem ranty wewnętrzne żeby uniknąć przycierek o oponę.
0 x
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
Ten przód trochę za wysoko. Dociążyłbyś go jakimś większym motorem Felga 9 cali była chyba poszerzana?
Wrzucę niebawem któreś foto z tego tematu na fanpage'a, ok?
Wrzucę niebawem któreś foto z tego tematu na fanpage'a, ok?
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 maja 2015, 08:55
Re: Volvo 240 '89 Swedish Brick!
Spoko wrzucaj gdzie chcesz:):):)
Felgi seryjnie miały 6,5j , przód poszerzony o 1,5 cala, tył 2,5
W tej chwili przód jest nieco niżej niż na zdjęciach, może w następny weekend uda się jeszcze trochę zejść:) Blokują mnie ori amory, z tego co mierzyłem to już składają się do odboi, więc przydały by się krótsze wkłady. Ale to dopiero w zimę przy budowie okuć pod air'a.
Ostatnio dorobiłem okleinę pod szybami (taka czarna strukturka), klapa bagażnika również na szybko oklejona w zabawny sposób:) Dziś zrobię fotki:)
Felgi seryjnie miały 6,5j , przód poszerzony o 1,5 cala, tył 2,5
W tej chwili przód jest nieco niżej niż na zdjęciach, może w następny weekend uda się jeszcze trochę zejść:) Blokują mnie ori amory, z tego co mierzyłem to już składają się do odboi, więc przydały by się krótsze wkłady. Ale to dopiero w zimę przy budowie okuć pod air'a.
Ostatnio dorobiłem okleinę pod szybami (taka czarna strukturka), klapa bagażnika również na szybko oklejona w zabawny sposób:) Dziś zrobię fotki:)
0 x