940 GL b230FB 91r.
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3037
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 940 GL b230FB 91r.
Ja nie widzę wielkiego probelemu z tą końcówką na brzydkiej rurze, tylko że to wygląda niedobrze bo jest za długie.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 940 GL b230FB 91r.
Mareek pisze:A nie pomyślałeś Kuba o takim scenariuszu, że wóz mógł mieć np 280tys na budziku, po czym ktoś cofnął do 100tys i w tym momencie ma ponownie 150tys?
Pomyślałem.
No i się zastanawiam po co to robić w w aucie które ma 24 lata i wiadomo że w tym wieku to normalnie ma najechane grubo ponad pół miliona...
Żeby miał np 5 lat i był w posiadaniu handlarza to jest wytłumaczalne.
Pozdro
0 x
Re: 940 GL b230FB 91r.
Mody może w nienajlepszym guście ale z drugiej strony usuwalne w kilka minut Może właściciel dojrzeje kiedyś (ja właśnie wywaliłem w swoim drugim aucie soczewkowe lampy a założyłem oryginały).
0 x
Re: 940 GL b230FB 91r.
Zegary istotnie były zmieniane.
A rura nie powinna wystawać poza obrys auta. Obecnie wyznacznikiem jest hak.
Kołpaki dedykowane
A rura nie powinna wystawać poza obrys auta. Obecnie wyznacznikiem jest hak.
Kołpaki dedykowane
- Załączniki
-
- nr2.jpg (8.99 KiB) Przejrzano 6162 razy
0 x
Pozdrawiam zbij
ex: 740 lpg + M47 88r.
960 lpi +M90 95r.
ex: 740 lpg + M47 88r.
960 lpi +M90 95r.
Re: 940 GL b230FB 91r.
Sprzedam 940 bez prawa rejestracji - nowa niższa cena 1500 zł.
0 x
Pozdrawiam zbij
ex: 740 lpg + M47 88r.
960 lpi +M90 95r.
ex: 740 lpg + M47 88r.
960 lpi +M90 95r.