Zapraszam kawa, herbata i czym chata bogata mam nadzieję, że nie będę musiał długo czekaćBrus pisze: Parę razy do roku bywam w tamtych stronach. Przy następnej okazji postaram się wpaść, przywitać .
Volvo 240 GL '89 B230fk
Re: Volvo 240 GL '89 B230fk
0 x
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Volvo 240 GL '89 B230fk
Bardzo fajna 240! Kolor bomba. Widze,że bez SWAPA sie nie dało jeździć ja tez zastanawiam sie dlaczego tak długo czekałem z ta decyzja u siebie....
0 x
Re: Volvo 240 GL '89 B230fk
po przesiadce z 850 2.5 TDI troszeczkę mocy brakowało ale i tak był żywszy niż ojca 760 2.4tic xD (tylko w jego przypadku uszkodzona jest chyba pompa wtryskowa ale nie mam gdzie tego porównać jak samochód powinien pracować)potoczasty pisze:Widze,że bez SWAPA sie nie dało jeździć
Pomysł ze SWAP-em pojawił się po ok roku użytkowania gdy ojciec wspomniał, że na pobliskim szrocie stoi powypadkowe 940 z silnikiem 2.3 Turbo. Wtedy zacząłem czytać o możliwości przełożenia takiego silnika.. po kilku tygodniach namawiania ojca wszystko leżało już u mnie. Brak czasu (studia dzienne) spowodował przedłużenie SWAP-a z zakładanego miesiąca do 6 miesięcy xD Ponieważ wszytko robię sam a po drodze wyszło jeszcze kilka innych usterek.
Ale takie już są uroki starek auta i wprowadzanych w nim modyfikacji
Obecnie w planach jest:
- Wymiana tarcz i klocków
- Stalowy oplot
- Blow-off
- Włożenie m90
- Poprawienie zawieszenia.. samochód ogólnie stoi prawidłowo ale gdy tylko wsiądzie 5 osób ciągnie tyłem po ziemi ( zaznaczając, że samochód ma nowe sprężyny na tyle)
- I jeśli w rozsądnych pieniądzach uda się zakupić most z blokadą
I tu mam pytania:
1. Jakiego Blow-offa polecacie?
2. Co do zawieszenia.. Jest za miękkie ale wiem, że te samochody tak mają.. Amortyzatory mają po 78%, sprężyny na tyle wymienione przez poprzedniego właściciela.. Co zrobić żeby go utwardzić? Zaznaczając, że nie jestem zwolennikiem obniżenia samochodów.. Czy wystarczy, że założę sportowe amortyzatory Koni? Czy wraz z tym idzie wymiana sprężyn?
0 x
Re: Volvo 240 GL '89 B230fk
na tyl sprezyny Heavy duty z grubszego preta ( 13,8 mm o ile dobrze pamietam)Sino pisze: .. Czy wystarczy, że założę sportowe amortyzatory Koni? Czy wraz z tym idzie wymiana sprężyn?
Kiedys Dom?n mial takie na sprzedaz.
lub pompowane amory (nivo) lub wzmacniane amory HD ( z dodatkowa sprezyna)
sambo
0 x
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Volvo 240 GL '89 B230fk
Blowoff kupiłem z Properfectu. Bardzo fajnie pracuje, wziąłem atmosferyczny bo nie chciałem, żeby syczał ma zewnątrz. Ceny maja przystępne, jakość bardzo fajna i zawsze służą radą.
Do sprężyn to się nie wypowiadam bo mam obniżone jamexy, ale jak coś to lezą gdzieś u mnie sprężyny standardowe- zawsze mogę się ich pozbyć
Do sprężyn to się nie wypowiadam bo mam obniżone jamexy, ale jak coś to lezą gdzieś u mnie sprężyny standardowe- zawsze mogę się ich pozbyć
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GL '89 B230fk
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 GL '89 B230fk
A po co tego blow-offa zakładać? Że tak spytam głupio?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F