Fajne te siedzenia bez zagłówków ale jeśli ktoś ci wjedzie w tyłek to łba nie wyrwie Jeśli w słupku masz wnęke pod zwijacz to pasy od serii 200 podejdą pewnie bez problemu (jak by co to mam takowe )
Oryginalne klasyczne felgi masz tutaj (model GT):
http://allegro.pl/volvo-240-242-244-245 ... 96810.html
Tylko trzy ale w dobrej cenie. Pewnie jeszcze zejdzie bo długo je sprzedaje. O pełen komplet trudno w Polsce. Plus jest taki że masz czas na znalezienie czwartej i jedną łatwiej sprowadzić z zagranicy (nie zabije koszt transportu).
Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Wnękę na pasy mam. Ale obawiam się, że mogą być za krótkie, 2 drzwiowe mają cofnięty słupek i może być tak, że pasują tylko od 242. Mógłbyś w wolnej chwili zmierzyć długość maksymalnie rozwiniętego pasa?
A co do felgi, wg mnie szału nie robi. Jestem chory na takie felgi: https://m.flickr.com/#/photos/12663308@N06/6840320142/
Ale do tego trzeba szerszych opon, a mając pod maską 82KM wydaje mi się, że opony szersze o jakieś 4-5 cm mogą zjadać, już i tak nie wielką moc. Pozatym najpierw musiałyby się trafić, a są dość rzadkie. Ewentualnie ats classic jest całkiem spoko. Ale to na koniec, teraz jest i tak wystarczająco wydatków
A co do felgi, wg mnie szału nie robi. Jestem chory na takie felgi: https://m.flickr.com/#/photos/12663308@N06/6840320142/
Ale do tego trzeba szerszych opon, a mając pod maską 82KM wydaje mi się, że opony szersze o jakieś 4-5 cm mogą zjadać, już i tak nie wielką moc. Pozatym najpierw musiałyby się trafić, a są dość rzadkie. Ewentualnie ats classic jest całkiem spoko. Ale to na koniec, teraz jest i tak wystarczająco wydatków
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Trudno znaleźć bardziej niedostępną fabryczną felgę, stawiasz sobie poprzeczkę bardzo wysokobarrtek pisze: A co do felgi, wg mnie szału nie robi. Jestem chory na takie felgi: https://m.flickr.com/#/photos/12663308@N06/6840320142/
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Bardzo fajna ta felga. Panowie, co to za model bo na oczy ich nigdy nie widzialem ?
0 x
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Pasy raczej nie beda za krótkie. No chyba ze jestes rozmiarow xxl zmierze i przesle na priv
0 x
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Świetne pierwsze toczydło! Zazdroszczę. Choć miliony monet do wydania
Ale blacha wygląda na zdrową.
Ale blacha wygląda na zdrową.
0 x
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Blacha jest przyzwoita, śrubokręt twierdzi, że poza bagażnikiem nie ma poważniejszych spraw.
Dziś był rzeczoznawca, całkiem spoko gość. I przyjechał z obstawą
V__5C24 by barrtek213, on Flickr
Po południu chciałem zacząć uzdatniać hamulce, ale zaliczyłem zdziwko, okazało się, że część śrub jest calowych W dwusetach też są calowe? Używa ktoś nasadek honiton honidriver? Mamy walizkę honitona już ładnych parę lat i daje radę, więc zastanawiam się nad tym systemem.
Dziś był rzeczoznawca, całkiem spoko gość. I przyjechał z obstawą
V__5C24 by barrtek213, on Flickr
Po południu chciałem zacząć uzdatniać hamulce, ale zaliczyłem zdziwko, okazało się, że część śrub jest calowych W dwusetach też są calowe? Używa ktoś nasadek honiton honidriver? Mamy walizkę honitona już ładnych parę lat i daje radę, więc zastanawiam się nad tym systemem.
0 x
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
W dwusetach poza nakrętkami szpilek kół które mają gwint 1/2" to reszta jest normalna.
0 x
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Jak postępy z autem?
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar
Volvo jest już oficjalnie wpisane do ewidencji zabytków, celny ogarnięty, a w czwartek będę walczył w wydziale komunikacji o rejestrację, urzędasy nie znają przepisów i każda sprawa poza standardową rejestracją ich przerasta.
Z technicznych spraw auto jest przygotowywane do pierwszego i ostatniego przeglądu w Polsce. Hamulce wreszcie działają jak należy, okazało się że elastyczne przewody zbiodegradowały się od środka. Zaciski zostały wyczyszczone, uszczelki wymieniane przez mechanika 8 lat temu były w porządku, a pompa dostała zestaw naprawczy. Tymczasowo pospawałem wydech, zrobiłem przegląd gaźnika (nic nie wymagało wymiany) i pozakładałem lampy z tyłu co było nieco kłopotliwe. Muszę jeszcze zamontować boczek drzwi oraz tylny zderzak i będzie można jechać na przegląd.
Na razie mam dwa problemy:
-Nie mam tej szybki-wywietrznika z drzwi pasażera
-Nie wiem co zrobić z bakiem. Od zewnątrz jest ładny, ale od środka jest rdza. Z dostępnością nowego jest problem. Zastanawiam się nad demontażem i potraktowaniem go jakąś chemią do wiązania rdzy, ale nie jestem przekonany czy to pomoże.
Z technicznych spraw auto jest przygotowywane do pierwszego i ostatniego przeglądu w Polsce. Hamulce wreszcie działają jak należy, okazało się że elastyczne przewody zbiodegradowały się od środka. Zaciski zostały wyczyszczone, uszczelki wymieniane przez mechanika 8 lat temu były w porządku, a pompa dostała zestaw naprawczy. Tymczasowo pospawałem wydech, zrobiłem przegląd gaźnika (nic nie wymagało wymiany) i pozakładałem lampy z tyłu co było nieco kłopotliwe. Muszę jeszcze zamontować boczek drzwi oraz tylny zderzak i będzie można jechać na przegląd.
Na razie mam dwa problemy:
-Nie mam tej szybki-wywietrznika z drzwi pasażera
-Nie wiem co zrobić z bakiem. Od zewnątrz jest ładny, ale od środka jest rdza. Z dostępnością nowego jest problem. Zastanawiam się nad demontażem i potraktowaniem go jakąś chemią do wiązania rdzy, ale nie jestem przekonany czy to pomoże.
0 x