Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
barrtek
Posty: 119
Rejestracja: 11 października 2014, 21:20
Lokalizacja: Wiązowna

Volvo 142 '69 aka szeregowiec Vigar

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: barrtek »

Czołem :)
Kilka słów o sobie na początek. Mam na imię Bartek, jestem uczniem i kończę właśnie druga klasę liceum. Od zawsze kręciły mnie samochody, lubiłem o nich czytać czy też pogrzebać razem z ojcem przy nich. Pasją do starych samochodów zaraziłem się chyba od dziadka, który ujeżdża dwa starsze mercedesy i zawsze mówił, że takich samochodów już nie robią. Odkąd skończyłem 16 lat i zrobiłem kat B1 szukałem fury która nie będzie kolejnym plastikiem na drodze. Z kolei 3 lata temu tata kupił V70 i bardzo mi się spodobało. Zacząłem więc szukać jakiejś fajnej cegły.
A jako że jestem uparty, kupiłem 142 i wczoraj wieczorem przyprowadziłem na podwórko. Po króćce auto po raz pierwszy zobaczyłem w poprzednie lato u znajomego mojego taty, mechanika. Okazało się, że auto stoi już kilka lat i właściciel się nim nie interesuje. Udało mi się ustalić właściciela i namówić go na sprzedaż.

Auto jest w całkiem niezłej kondycji biorąc pod uwagę wiek, po 8 latach stania bezproblemowo odpaliło.
Szwedzkie żelazo napędza B20A w połączeniu ze skrzynią M40.
Volvo było sprowadzone z Francji, służyło w armii, dzięki czemu w swoim dotychczasowym życiu nie natrudziło się zbytnio i przejechało tylko 56kkm. Jest to raczej podstawowa wersja bez żadnych wypasów, ale za to z duszą.