I podejdzie do 740?bnw pisze:Oryginałów ze sklepu nie. Ale jeśli ktoś się lubi bawić w rzeźbę, to toto kosztuje ~340zł sztuka + wysyłka i są do tego wszelkie rurki i inne takie.
245 2.3 automat
Re: 245 2.3 automat
0 x
Re: 245 2.3 automat
w sensie, że MA815 to dedykowane do 240?bnw pisze:Oryginałów ze sklepu nie. Ale jeśli ktoś się lubi bawić w rzeźbę, to toto kosztuje ~340zł sztuka + wysyłka i są do tego wszelkie rurki i inne takie.
czy trzeba rzeźbić z mocowaniami?
pytam, bo może się skuszę...
swego czasu ściągałem właśnie z rockauto MA814, czyli 7/9.
ale tego się już kupić nie da.
no i wtedy kosztowało to 244zł/kpl z dostawą
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: 245 2.3 automat
nie. do 740 masz MA814 z tulejami na górze.MarcinS pisze:I podejdzie do 740?bnw pisze:Oryginałów ze sklepu nie. Ale jeśli ktoś się lubi bawić w rzeźbę, to toto kosztuje ~340zł sztuka + wysyłka i są do tego wszelkie rurki i inne takie.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: 245 2.3 automat
Na pewno trzeba rzeźbić, te są akurat do Country Squire i podobnych. Oprócz Monroe robi je jeszcze Gabriel. Możliwe, że są takie szpryngi np. do Sable/Taurusa/Cutlass Cruisera i one będą pasować lepiej.
Kwestia sensu i podejścia do tematu. Do 960 mam założone nivomaty z Focusa - komplet kosztował chyba 600 PLN, montaż z przeróbką wyszedł chyba 300, sprężyny 350. Oryginały miały kosztować jakieś 2700 za komplet wtedy - opłacało się.
Kwestia sensu i podejścia do tematu. Do 960 mam założone nivomaty z Focusa - komplet kosztował chyba 600 PLN, montaż z przeróbką wyszedł chyba 300, sprężyny 350. Oryginały miały kosztować jakieś 2700 za komplet wtedy - opłacało się.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 245 2.3 automat
no tak. ale to nie jest tak, że jak Ci się skończą amory to idziesz do sklepu i zamawiasz.Maciek4530 pisze:Da się, da się Co jakiś czas się pojawiają komplety, nawet nówki!baron pisze:jak to nazywali - nivo dla ubogichbnw pisze:Jeśli to nie było włożone na sztukę, to wóz ma "pełny" Monroe Air Leveling System - z kompresorem i sterowaniem z deski rozdzielczej. Bardzo fajna sprawa.
no i najgorzej, że tego już nie da się kupić ani zregenerować.
A jak nawet padnie to się kupuje zwykłe i po temacie
tylko mówisz o szukaniu tego po jakichś dziwnych forach i liczeniu, że akurat ktoś to ma w momencie kiedy Ty potrzebujesz.
a to trochę nie o to chodzi w samochodzie daily.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 245 2.3 automat
A nie napisałbyś jakiegoś małego poradnika z syntetycznymi informacjami i dobieraniem po numerach?bnw pisze:Na pewno trzeba rzeźbić, te są akurat do Country Squire i podobnych. Oprócz Monroe robi je jeszcze Gabriel. Możliwe, że są takie szpryngi np. do Sable/Taurusa/Cutlass Cruisera i one będą pasować lepiej.
Kwestia sensu i podejścia do tematu. Do 960 mam założone nivomaty z Focusa - komplet kosztował chyba 600 PLN, montaż z przeróbką wyszedł chyba 300, sprężyny 350. Oryginały miały kosztować jakieś 2700 za komplet wtedy - opłacało się.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 245 2.3 automat
Ale tak będziesz miał ze wszystkim, co nie jest podstawowe. Nivomaty oryginalne to też 14 dni oczekiwania, czy to w Drakenie, czy w ASO, czy w VolvoFanie.baron pisze:
no tak. ale to nie jest tak, że jak Ci się skończą amory to idziesz do sklepu i zamawiasz.
tylko mówisz o szukaniu tego po jakichś dziwnych forach i liczeniu, że akurat ktoś to ma w momencie kiedy Ty potrzebujesz.
a to trochę nie o to chodzi w samochodzie daily.
Jeśli chcesz mieć takie coś w daily, to liczysz się albo z czekaniem - podobnej ilości czasu - albo zakładasz, że w razie nagłej awarii kupujesz najtańsze amortyzatory (albo wręcz jeden tylko), zakładasz na jakiś czas i czekasz, aż dotrą te właściwe. Sztukę amortyzatora to pewnie za 150 złotych ktoś wymieni...
W sprawie którego - nivo z Focusa?dom?n pisze: A nie napisałbyś jakiegoś małego poradnika z syntetycznymi informacjami i dobieraniem po numerach?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 245 2.3 automat
Owszem.bnw pisze:W sprawie którego - nivo z Focusa?dom?n pisze: A nie napisałbyś jakiegoś małego poradnika z syntetycznymi informacjami i dobieraniem po numerach?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 245 2.3 automat
Problem w tym, że już mało pamiętam. Maciek Byj toto miał ogarnięte - jego trzeba pytać.
Z tego co kojarzę, to kupowało się parę tamtych amorów, przerabiało mocowanie dolne i do tego zakładało sprężyny nivomatowe dedykowane do 960. Rzecz działała przy sztywnym moście, przy multilinku trzeba odzyskać "banany" do dolnego mocowania.
Z tego co kojarzę, to kupowało się parę tamtych amorów, przerabiało mocowanie dolne i do tego zakładało sprężyny nivomatowe dedykowane do 960. Rzecz działała przy sztywnym moście, przy multilinku trzeba odzyskać "banany" do dolnego mocowania.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 245 2.3 automat
Błażej, głowinie chodzi o Twoje uwagi jako użytkownika auta z amortyzatorami od Forda. Ja co twierdziłem wówczas o tym zastosowaniu twierdzę nadal.bnw pisze:Problem w tym, że już mało pamiętam. Maciek Byj toto miał ogarnięte - jego trzeba pytać.
Z tego co kojarzę, to kupowało się parę tamtych amorów, przerabiało mocowanie dolne i do tego zakładało sprężyny nivomatowe dedykowane do 960. Rzecz działała przy sztywnym moście, przy multilinku trzeba odzyskać "banany" do dolnego mocowania.
Co do pneumatyków, można dobrać byleby średnica amortyzatora wpisywała się do miejsca. Innym aspektem jest skok amortyzatora od USAńskich wehikułów, gdyż chodzi o bezpieczeństwo i komfort. USAńskie pneumatyki do wozów znacznie cięższych mają inna charakterystykę w zakresie dostosowaną do pracy zawieszenia. Jeżeli ktoś che mieć by mieć to
Fordowe m.in. mają inną średnicę tulei mocujących i mają cieńszą rułę z ładunkiem "pracującym".
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego