Lotniskowe 240 '92

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Eska wymagała deko prostowania, bo była zagięta - pewnie stąd różnica. A wieszaki - wydają się być z innego tłumika, są też znacznie bardziej skorodowane - jakby ktoś przespawał je ze starego tłumika do jakiegoś uniwersalnego. Ale może to po prostu tak wygląda? Jeśli jest prawilny, to jeszcze lepiej.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Update na dzisiaj: czyszczenie świec powoduje, że silnik pracuje równo, ale po chwili znowu kuleje. Podejrzenie numer jeden - stara benzyna. W sobotę mam dzwonić znowu, zobaczymy, czy to pomogło. Jeśli pomoże i auto z odpiętym przepływomierzem będzie pracować przyzwoicie, to warsztat zaczyna walkę z dolotem.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

3mam kciuki ;-)
Na razie LH 2.4 1:0 Warsztat
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Obrazek

Jutro/pojutrze odbieram "na próbę". Wygląda na to, że silnik pracuje równo i fajnie - pomogło wypompowanie całego starego paliwa i czyszczenie świec. Mam objechać i potem wracamy do tematu walki z przepływomierzem.
3 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Przepływkę:
a) można pomierzyć wartości
b) można zamienić obecną na inną
c) można a + b

Obrazek
place a photo

Z pamięci - raczej z pinów 2 i 3 czujnika MAF, zaciski 2 pinu i 3 pinu powinny mierzyć 2,5-4,0 ohmolera.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
place a photo
3 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

O, dzięki za to - sprawdzę je sobie. Może wiązka uszkodzona...
Podmiana już była - ale nie było poprawy. Może drugą mam też zepsutą? Zastanawiam się jeszcze, czy nie mam trzeciej gdzieś. W 230FK będzie 016, czy inna? Mam takie sprawne auto za chałupą, mogę spróbować wkładać niepewne przepływki tam i sprawdzać.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

bnw pisze:O, dzięki za to - sprawdzę je sobie. Może wiązka uszkodzona...
Podmiana już była - ale nie było poprawy. Może drugą mam też zepsutą? Zastanawiam się jeszcze, czy nie mam trzeciej gdzieś. W 230FK będzie 016, czy inna? Mam takie sprawne auto za chałupą, mogę spróbować wkładać niepewne przepływki tam i sprawdzać.
016 ale możesz mieć LH 2.2 na 007
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Tej... a jak się włoży 016 za 007, to silnik będzie zdychać? Bo może moje 200 powinno mieć 007, a ma 016 :?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1234
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

bnw pisze:Tej... a jak się włoży 016 za 007, to silnik będzie zdychać? Bo może moje 200 powinno mieć 007, a ma 016 :?
Na bank nie, w '92 było już tylko LH 2.4 z 016 oraz klekot. Dodatkowo masz migadło pod maską, nic nie mówi?
http://www.nuceng.ca/bill/volvo/database/ecu.htm
Sprawdź numer ecu i czy pasuje. Takie problem z przepływką jest od odpalenia czy po jakimś czasie się zaczął?
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Lotniskowe 240 '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Od momentu przywiezienia nie pracował z przepływką. Migadło pomacam, ECU sprawdzę.

Właśnie przywiozłem od mechanika. Jedzie raczej chętnie, wszystkie biegi fajnie wchodzą, do 90 km/h na pewno dociąga. W weekend wjeżdża na górę posesji i podmieniamy drzwi. Potem trochę pokręcę się po posesji, a jeśli wszystko będzie żyć - jedzie na dwa miesiące do stajni do pracy.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
ODPOWIEDZ