Zadzwonił blacharz z tekstem „wpadaj w piątek”. A ja w powijakach, głowica w zakładzie się planuje.
No wiec w czwartek odbieram głowicę i startuję z robotą o 17-tej.
Do 21.30 silnik odpalony, pas przedni założony, olej zmieniony, lampy, błotniki założone. Jestem ready oraz bardzo dumny
VOLVO 240 Red Baron Wagon
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
- Załączniki
-
- 672C8F9E-B324-49C2-8D0F-7630AB11C576.jpeg (137.37 KiB) Przejrzano 1573 razy
-
- 652BAA58-8083-4BA8-AD04-9EA17A6A7B60.jpeg (417.56 KiB) Przejrzano 1573 razy
9 x
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
I to jest jakieś!BASSRIDE pisze:Zadzwonił blacharz z tekstem „wpadaj w piątek”. A ja w powijakach, głowica w zakładzie się planuje.
No wiec w czwartek odbieram głowicę i startuję z robotą o 17-tej.
Do 21.30 silnik odpalony, pas przedni założony, olej zmieniony, lampy, błotniki założone. Jestem ready oraz bardzo dumny
Pytanie czy ma to sens
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
No i pojechałem do blacharza …
Obiecał ze tydzień, max 1,5.
Idealnie, bo za dwa tygodnie zabukowany termin u lakiernika.
Przemyślenia i wrażenia po pierwszej jeździe:
- miękko, wolno, słabo …. Zwłaszcza w porównaniu z moim daily z drugiego planu na zdjęciu, jednak mimo to przyjemnie i bez napinki.
- fotel jednak za blisko kierownicy jak na moje 202 cm, muszę pokombinować z przesunięciem fotela do tylu… niewiem jeszcze jak.
- auto potrafi samo zgasnąć n podczas wciskania sprzęgła …. Irytujące i niebezpieczne… nie wiem gdzie szukać przyczyny .
Obiecał ze tydzień, max 1,5.
Idealnie, bo za dwa tygodnie zabukowany termin u lakiernika.
Przemyślenia i wrażenia po pierwszej jeździe:
- miękko, wolno, słabo …. Zwłaszcza w porównaniu z moim daily z drugiego planu na zdjęciu, jednak mimo to przyjemnie i bez napinki.
- fotel jednak za blisko kierownicy jak na moje 202 cm, muszę pokombinować z przesunięciem fotela do tylu… niewiem jeszcze jak.
- auto potrafi samo zgasnąć n podczas wciskania sprzęgła …. Irytujące i niebezpieczne… nie wiem gdzie szukać przyczyny .
- Załączniki
-
- 88FCCF3D-788F-4B29-9BE7-3D43FA4DB4A5.jpeg (348.76 KiB) Przejrzano 1534 razy
0 x
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
Gaśnięcie przy wciskaniu sprzęgła - ja zaczynam od sprawdzenia, czy TPS działa i daje sygnał o zamknięciu przepustnicy. Kiedyś długo robił mnie w balona. Przemierzyć i w razie czego przelutować.
1 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
O kurde, tempomat w dwusetce!
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
Chętnie zamienię na klimędom?n pisze:O kurde, tempomat w dwusetce!
1 x
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
Mam dwa metry wzrostu i ja dlatego po 6 zdaje się latach dwusete sprzedałem. Pewnie szybciej by się to stało gdybym nią jeździł częściej...
0 x
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
kierowca to jeszcze pół biedy!endriugto pisze:Mam dwa metry wzrostu i ja dlatego po 6 zdaje się latach dwusete sprzedałem. Pewnie szybciej by się to stało gdybym nią jeździł częściej...
spróbuj usiąść sam za sobą.
to jest dopiero katorga!
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: VOLVO 240 Red Baron Wagon
tadom?n pisze:O kurde, tempomat w dwusetce!
ja nawet mam założoną dźwigienkę od tempomatu.
jednak całej reszty niet
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW