Bo masz 330Ebaron pisze:Nie bardzo wiem o czym piszesz?Sinuspi pisze:Lepszy taki syndrom i własny budyń niż mózg z wypożyczalni na godziny po zetknięciem się z oparami plastiku z BMW. Im świeży plastik tym gorzej.baron pisze:
syndrom sztokholmski
a pytam zza kierownicy 330e G20
Mam i ja!
Re: Mam i ja!
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Mam i ja!
eee?Sinuspi pisze:Bo masz 330E
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
Zgadzam się tu z Tobą - możemy kochać nasze cegły, ponosić nieuzasadnione niczym wydatki na nie, może nam to sprawiać frajdę, itp.baron pisze:Nie bardzo wiem o czym piszesz?Sinuspi pisze:Lepszy taki syndrom i własny budyń niż mózg z wypożyczalni na godziny po zetknięciem się z oparami plastiku z BMW. Im świeży plastik tym gorzej.baron pisze:
syndrom sztokholmski
a pytam zza kierownicy 330e G20
Ale jak przyjdzie co do czego to do jazdy na codzień raczej wybiorę tablet na kołach i te opary plastiku niż cegłę...
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Mam i ja!
grodek75 pisze:.
Ale jak przyjdzie co do czego to do jazdy na codzień raczej wybiorę tablet na kołach i te opary plastiku niż cegłę...
2 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Mam i ja!
Jeden lubi rybki drugi akwarium. Żaden z Was nie przekona tego drugiego do swojego zdania. Za starzy już jesteśmy na kreowanie swoich światopoglądów. Jesteśmy już skostniali.
Pytanie tylko co znaczy codzienna jazda. Czy to 30 km dziennie do pracy i z powrotem plus przejażdżki wokół komina, czy kilka razy w tygodniu jazda przez pół Polski. Jak to pierwsze to wybieram klasyka, jak drugie zastanowiłbym się nad czymś nowocześniejszym. Tylko np 700/900 nie uznawałbym za jakiegoś super starocia a motoryzacja ogólnie dla mnie kończy się na roku 2010. Mam wrażenie że wtedy powstały ostatnie w miarę solidne auta (dużo zależy od marki).
Moje marzenia do jeżdżenia na co dzień to w wersji hardcore bmw 3/20 a w wersji light volvo duett. Mam nadzieję że za kilka lat będę jeździł jednym lub drugim
Pytanie tylko co znaczy codzienna jazda. Czy to 30 km dziennie do pracy i z powrotem plus przejażdżki wokół komina, czy kilka razy w tygodniu jazda przez pół Polski. Jak to pierwsze to wybieram klasyka, jak drugie zastanowiłbym się nad czymś nowocześniejszym. Tylko np 700/900 nie uznawałbym za jakiegoś super starocia a motoryzacja ogólnie dla mnie kończy się na roku 2010. Mam wrażenie że wtedy powstały ostatnie w miarę solidne auta (dużo zależy od marki).
Moje marzenia do jeżdżenia na co dzień to w wersji hardcore bmw 3/20 a w wersji light volvo duett. Mam nadzieję że za kilka lat będę jeździł jednym lub drugim
1 x
Re: Mam i ja!
wiadomixendriugto pisze:Jeden lubi rybki drugi akwarium. Żaden z Was nie przekona tego drugiego do swojego zdania. Za starzy już jesteśmy na kreowanie swoich światopoglądów. Jesteśmy już skostniali.
Pytanie tylko co znaczy codzienna jazda. Czy to 30 km dziennie do pracy i z powrotem plus przejażdżki wokół komina, czy kilka razy w tygodniu jazda przez pół Polski. Jak to pierwsze to wybieram klasyka, jak drugie zastanowiłbym się nad czymś nowocześniejszym. Tylko np 700/900 nie uznawałbym za jakiegoś super starocia a motoryzacja ogólnie dla mnie kończy się na roku 2010. Mam wrażenie że wtedy powstały ostatnie w miarę solidne auta (dużo zależy od marki).
Moje marzenia do jeżdżenia na co dzień to w wersji hardcore bmw 3/20 a w wersji light volvo duett. Mam nadzieję że za kilka lat będę jeździł jednym lub drugim
ja nie znam klasyka, który by się nadawał do robiona 50-60kkm rocznie.
i wszystko w trasach, dość szybko
więc na codzień człowiek gniecie nowym, a stare wyciąga z garażu jak ma gdzieś pojechać, gdzie się nie spieszy
o! na przykład takie Volvo 66 to wóz którym wiadomo, że nigdzie się nie zdąży, ale zasadniczo, w tym wypadku, nie ma to znaczenia.
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
Tak w zeszłym roku byłem szóstkami z Poznania na sam dołeczek kotliny Kłodzkiej. Jechałem prawie cały dzień ale wiadomo z przystankami na zwiedzanie. Z chęcią bym to powtórzyłbaron pisze:wiadomixendriugto pisze:Jeden lubi rybki drugi akwarium. Żaden z Was nie przekona tego drugiego do swojego zdania. Za starzy już jesteśmy na kreowanie swoich światopoglądów. Jesteśmy już skostniali.
Pytanie tylko co znaczy codzienna jazda. Czy to 30 km dziennie do pracy i z powrotem plus przejażdżki wokół komina, czy kilka razy w tygodniu jazda przez pół Polski. Jak to pierwsze to wybieram klasyka, jak drugie zastanowiłbym się nad czymś nowocześniejszym. Tylko np 700/900 nie uznawałbym za jakiegoś super starocia a motoryzacja ogólnie dla mnie kończy się na roku 2010. Mam wrażenie że wtedy powstały ostatnie w miarę solidne auta (dużo zależy od marki).
Moje marzenia do jeżdżenia na co dzień to w wersji hardcore bmw 3/20 a w wersji light volvo duett. Mam nadzieję że za kilka lat będę jeździł jednym lub drugim
ja nie znam klasyka, który by się nadawał do robiona 50-60kkm rocznie.
i wszystko w trasach, dość szybko
więc na codzień człowiek gniecie nowym, a stare wyciąga z garażu jak ma gdzieś pojechać, gdzie się nie spieszy
o! na przykład takie Volvo 66 to wóz którym wiadomo, że nigdzie się nie zdąży, ale zasadniczo, w tym wypadku, nie ma to znaczenia.
0 x
Re: Mam i ja!
ciekawe czy się nie minęliśmyendriugto pisze:Tak w zeszłym roku byłem szóstkami z Poznania na sam dołeczek kotliny Kłodzkiej. Jechałem prawie cały dzień ale wiadomo z przystankami na zwiedzanie. Z chęcią bym to powtórzył
bo ja pojechałem tam w najgłębszym lockdownie, gdzie niby nic działało ale jak się zapukało w odpowiednie drzwi to wierzeja hoteli i knajp się otwierały.
ale tak - kotlina kłodzka to idealne miejsce na klasyka!
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
Zjazd volvorwd był we wrześniubaron pisze:ciekawe czy się nie minęliśmyendriugto pisze:Tak w zeszłym roku byłem szóstkami z Poznania na sam dołeczek kotliny Kłodzkiej. Jechałem prawie cały dzień ale wiadomo z przystankami na zwiedzanie. Z chęcią bym to powtórzył
bo ja pojechałem tam w najgłębszym lockdownie, gdzie niby nic działało ale jak się zapukało w odpowiednie drzwi to wierzeja hoteli i knajp się otwierały.
ale tak - kotlina kłodzka to idealne miejsce na klasyka!
0 x
Re: Mam i ja!
Rozpoczęło się szukanie dziury w całym.
Niestety skubaniec pod azotem ładnie trzyma ciśnienie, ale w układzie czynnika nie ma za grosz.
W sobotę nabiję go R134, doleję kontrastu żeby świecił jak szalony i może wtedy się objawi którędy czynnik ucieka.
Niestety skubaniec pod azotem ładnie trzyma ciśnienie, ale w układzie czynnika nie ma za grosz.
W sobotę nabiję go R134, doleję kontrastu żeby świecił jak szalony i może wtedy się objawi którędy czynnik ucieka.
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW