Warto było…baron pisze:no i mamy gagatka.
już wszystko w garażu mi mówiło, że czas aby auto wróciło do domu.
IMG_5642 Duży.jpeg
trasę Augustów-Warszwa pokonał o własnych siłach.
chociaż przy dzisiejszych cenach paliw i niedzisiejszym zużyciu tychże przez samochód dwieście wyposażony w system doładowania drenaż portfela na takim odcinku jest znaczny.
komputer na razie jedyne co potrafi pokazać, to zużycie czasu. w paliwo jeszcze nie umie.
na szczęście.
2542CB92-A412-42CA-AE44-1EB47E6FA627 Duży.jpeg
a w domku samochód dwieście się ledwo się mieści:
IMG_5644 Duży.jpeg
za to się ładnie błyszczy
IMG_5646 Duży.jpeg
mam parę braków. ktoś poratuje?
to połamane:
IMG_5563 Duży.jpeg
a tego brak:
IMG_5564 Duży.jpeg
Mam i ja!
Re: Mam i ja!
1 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Mam i ja!
a tego nie wiemgrodek75 pisze:Warto było…
na razie mam ambiwalentne odczucia.
wóz wygląda dobrze. mega dobrze pomimo tego, że to stara obrzydliwa dwuseta, to jak ją zaparkuje, to odchodząc odwrócę głowę, żeby na nią rzucić okiem.
ale wygląd to jedno, a jazda to drugie.
na razie mam zdemontowane MBC i ustawienia bliskie serii. i nie wiem czy będę wracał tego co było, bo w sumie po co, jak strach wykorzystać to co jest?
już zapomniałem jak bardzo dwuseta nie skręca, jak nie hamuje i jak bardzo trzeba uważać w zakrętach, żeby się lusterkami nie podeprzeć.
za to uczciwie trzeba przyznać, że dzięki stożkowi ładnie oddycha i sapie gdy turbo schodzi z obrotów.
więc turlanie się po mieście ma swój, sapiący urok.
2 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
Musisz sobie odpowiedzieć na jedno, zajebiście proste pytanie - czy kupiłeś dwusetę po to żeby ciasno pokonywać zakręty?baron pisze:a tego nie wiemgrodek75 pisze:Warto było…
na razie mam ambiwalentne odczucia.
wóz wygląda dobrze. mega dobrze pomimo tego, że to stara obrzydliwa dwuseta, to jak ją zaparkuje, to odchodząc odwrócę głowę, żeby na nią rzucić okiem.
ale wygląd to jedno, a jazda to drugie.
na razie mam zdemontowane MBC i ustawienia bliskie serii. i nie wiem czy będę wracał tego co było, bo w sumie po co, jak strach wykorzystać to co jest?
już zapomniałem jak bardzo dwuseta nie skręca, jak nie hamuje i jak bardzo trzeba uważać w zakrętach, żeby się lusterkami nie podeprzeć.
za to uczciwie trzeba przyznać, że dzięki stożkowi ładnie oddycha i sapie gdy turbo schodzi z obrotów.
więc turlanie się po mieście ma swój, sapiący urok.
No wlaśnie…
Zacznij cruising i po prostu czasem zaskocz gościa w służbowej Octavii (tej zwykłej, może nie RS ) tudzież Golfie na światłach i na prostej
2 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Mam i ja!
no ale do tego mi zawsze służyły te zabytki do ciśnięcia w opór. zazwyczaj były to samochody dziewięćset.grodek75 pisze:Musisz sobie odpowiedzieć na jedno, zajebiście proste pytanie - czy kupiłeś dwusetę po to żeby ciasno pokonywać zakręty?baron pisze:a tego nie wiemgrodek75 pisze:Warto było…
na razie mam ambiwalentne odczucia.
wóz wygląda dobrze. mega dobrze pomimo tego, że to stara obrzydliwa dwuseta, to jak ją zaparkuje, to odchodząc odwrócę głowę, żeby na nią rzucić okiem.
ale wygląd to jedno, a jazda to drugie.
na razie mam zdemontowane MBC i ustawienia bliskie serii. i nie wiem czy będę wracał tego co było, bo w sumie po co, jak strach wykorzystać to co jest?
już zapomniałem jak bardzo dwuseta nie skręca, jak nie hamuje i jak bardzo trzeba uważać w zakrętach, żeby się lusterkami nie podeprzeć.
za to uczciwie trzeba przyznać, że dzięki stożkowi ładnie oddycha i sapie gdy turbo schodzi z obrotów.
więc turlanie się po mieście ma swój, sapiący urok.
No wlaśnie…
Zacznij cruising i po prostu czasem zaskocz gościa w służbowej Octavii (tej zwykłej, może nie RS ) na światłach i na prostej
tego typu auta marki saab się składało tak, że jak moja żona Zofia goniła za mną moją poprzednią RS to nie szło Jej mnie dogonić a łapiąc się na mieście z różnymi autami saabem szło jechać bez strachu i kompleksów.
hamował, skręcał i generalnie naprawdę trzymał się drogi. i to mówimy o serii! a nie jakiejś dłubaninie. tam nawet opony to był balon na 15" feldze
https://photos.app.goo.gl/QVT1gMiKuiYvV5gk7 - na tym filmie jedzie jak jedzie. nie było piątego biegu, bo wodziki były źle pospinane
fun factor w tym aucie był na poziomie tego co dawały porszaki - dlatego serwisował się razem z nimi, zupełnie bez skrupułów samochody dziewięćset od volvo też dawały trochę frajdy. więc tego samego oczekiwałbym od samochodu dwieście, który ani jakoś specjalnie starszy konstrukcyjnie, ani słabszy niż wspomniany saab.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
No to niech będzie że się stary zrobiłeś i fura się do Ciebie dopasowała mentalniebaron pisze:no ale do tego mi zawsze służyły te zabytki do ciśnięcia w opór. zazwyczaj były to samochody dziewięćset.grodek75 pisze:Musisz sobie odpowiedzieć na jedno, zajebiście proste pytanie - czy kupiłeś dwusetę po to żeby ciasno pokonywać zakręty?baron pisze:
a tego nie wiem
na razie mam ambiwalentne odczucia.
wóz wygląda dobrze. mega dobrze pomimo tego, że to stara obrzydliwa dwuseta, to jak ją zaparkuje, to odchodząc odwrócę głowę, żeby na nią rzucić okiem.
ale wygląd to jedno, a jazda to drugie.
na razie mam zdemontowane MBC i ustawienia bliskie serii. i nie wiem czy będę wracał tego co było, bo w sumie po co, jak strach wykorzystać to co jest?
już zapomniałem jak bardzo dwuseta nie skręca, jak nie hamuje i jak bardzo trzeba uważać w zakrętach, żeby się lusterkami nie podeprzeć.
za to uczciwie trzeba przyznać, że dzięki stożkowi ładnie oddycha i sapie gdy turbo schodzi z obrotów.
więc turlanie się po mieście ma swój, sapiący urok.
No wlaśnie…
Zacznij cruising i po prostu czasem zaskocz gościa w służbowej Octavii (tej zwykłej, może nie RS ) na światłach i na prostej
tego typu auta marki saab się składało tak, że jak moja żona Zofia goniła za mną moją poprzednią RS to nie szło Jej mnie dogonić a łapiąc się na mieście z różnymi autami saabem szło jechać bez strachu i kompleksów.
hamował, skręcał i generalnie naprawdę trzymał się drogi. i to mówimy o serii! a nie jakiejś dłubaninie. tam nawet opony to był balon na 15" feldze
https://photos.app.goo.gl/QVT1gMiKuiYvV5gk7 - na tym filmie jedzie jak jedzie. nie było piątego biegu, bo wodziki były źle pospinane
fun factor w tym aucie był na poziomie tego co dawały porszaki - dlatego serwisował się razem z nimi, zupełnie bez skrupułów
IMG_4308 Duży.jpeg
samochody dziewięćset od volvo też dawały trochę frajdy.img_2484.jpgimg_2633.jpg
więc tego samego oczekiwałbym od samochodu dwieście, który ani jakoś specjalnie starszy konstrukcyjnie, ani słabszy niż wspomniany saab.
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Mam i ja!
nie-egrodek75 pisze:No to niech będzie że się stary zrobiłeś i fura się do Ciebie dopasowała mentalnie
damy sobie czas - na razie wóz musi odrobić i odpokutować kasę która została w niego wpakowana.
jak będzie grzeczny, to następnym krokiem będzie próba zrobienia czegoś z zawieszeniem.
chociaż dzisiaj wpadł mi szalony pomysł żeby wyrzucić spod maski cały ten kulawy i paliwożerny piec, a w to miejsce wrzucić silnik elektryczny.
to by dopiero było coś!
2 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Mam i ja!
Bleee, nawet oryginalny nie jesteś...baron pisze:nie-egrodek75 pisze:No to niech będzie że się stary zrobiłeś i fura się do Ciebie dopasowała mentalnie
damy sobie czas - na razie wóz musi odrobić i odpokutować kasę która została w niego wpakowana.
jak będzie grzeczny, to następnym krokiem będzie próba zrobienia czegoś z zawieszeniem.
chociaż dzisiaj wpadł mi szalony pomysł żeby wyrzucić spod maski cały ten kulawy i paliwożerny piec, a w to miejsce wrzucić silnik elektryczny.
to by dopiero było coś!
Od 2030 Volvo zrobi to za Ciebie
A Ty jeszcze zatęsknisz za smrodkiem paliwa na stacji i spalin z wydechu
1 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Mam i ja!
Mnie brakuje zapachu ołowianej i takiej z bańki z mieszadłem jak się nalewało do 2Taktówgrodek75 pisze:Bleee, nawet oryginalny nie jesteś...baron pisze:nie-egrodek75 pisze:No to niech będzie że się stary zrobiłeś i fura się do Ciebie dopasowała mentalnie
damy sobie czas - na razie wóz musi odrobić i odpokutować kasę która została w niego wpakowana.
jak będzie grzeczny, to następnym krokiem będzie próba zrobienia czegoś z zawieszeniem.
chociaż dzisiaj wpadł mi szalony pomysł żeby wyrzucić spod maski cały ten kulawy i paliwożerny piec, a w to miejsce wrzucić silnik elektryczny.
to by dopiero było coś!
Od 2030 Volvo zrobi to za Ciebie
A Ty jeszcze zatęsknisz za smrodkiem paliwa na stacji i spalin z wydechu
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Mam i ja!
To fakt, "żółta" 94 pachniała jakoś inaczej...Sinuspi pisze:Mnie brakuje zapachu ołowianej i takiej z bańki z mieszadłem jak się nalewało do 2Taktówgrodek75 pisze:Bleee, nawet oryginalny nie jesteś...baron pisze:
nie-e
damy sobie czas - na razie wóz musi odrobić i odpokutować kasę która została w niego wpakowana.
jak będzie grzeczny, to następnym krokiem będzie próba zrobienia czegoś z zawieszeniem.
chociaż dzisiaj wpadł mi szalony pomysł żeby wyrzucić spod maski cały ten kulawy i paliwożerny piec, a w to miejsce wrzucić silnik elektryczny.
to by dopiero było coś!
Od 2030 Volvo zrobi to za Ciebie
A Ty jeszcze zatęsknisz za smrodkiem paliwa na stacji i spalin z wydechu
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: Mam i ja!
ale wiesz, że ja aktywnie niosę kaganek elektromobilności?grodek75 pisze: Bleee, nawet oryginalny nie jesteś...
Od 2030 Volvo zrobi to za Ciebie
A Ty jeszcze zatęsknisz za smrodkiem paliwa na stacji i spalin z wydechu
i jakoś jeżdżenie autami elektrycznymi baaaardzo mi pasuje
chociaż widoczna na zdjęciu caravelle jest dieslem - bo do tego wozu nie wyobrażam sobie innego silnika
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW