Sinuspi pisze:Tak dokładnie, nie rozumiesz bądź nie łapie.
Sławku, przestań się bawić w zgryźliwego tetryka, bo Ci futrzany termofor wyślę:P
Iwan pisze:
Zakałapućkałem się, bo w klekocie było coś takiego chyba w zegarach, w sensie mrugało jak była podpięta przyczepa.
W 760 sedan mam fabryczną instalację i jest to w zegarach.
W 760 kombi mam niefabryczną instalację i nie ma ani jednego, ani drugiego.
Podejrzewam, że jeśli wóz wyjeżdżał z fabryki z "towing package", to dostawał zegary z kontrolką haka.
Jeśli hak dokładał dealer, albo ktokolwiek później, wstawiano kontrolkę w miejsce zaślepki w desce. Pewnie dlatego moja lampka miała bezpośrednie połączenie z przekaźnikiem.
Oczywiście, jeśli hak zakładano poza Volvo, to jak najbardziej można było kontrolkę olać.
Są co najmniej dwa, jak nie trzy, wzory tych kontrolek. Mam dwie z serii 700 - zieloną i czerwoną. Mają inny kolor podświetlenia, niż te do 900. Wydaje mi się, że w jednej paczce części mam panele z 760 MkIII/IV lub 960 MkI i tam była taka lampka - muszę sprawdzić, jaki ma kolor.
Aha - ta kontrolka w desce to żarówka jak do podświetleń wsadzona w obsadkę rozmiaru przełącznika, coś jak sygnalizacja niezapiętych pasów w 240.