...i wjechala wersja zimowa:
https://goo.gl/photos/6tVPLKadpXcMnj7d8
`97 945 B200FT
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `97 945 B200FT - kant po raz trzeci
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Re: `97 945 B200FT - kant po raz trzeci
Jeden tlumik przelotowy... Jakis szczegolnie kombinowany, zeby bylo cicho?
Wysłane z telefonu.
Wysłane z telefonu.
0 x
.
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `97 945 B200FT - kant po raz trzeci
szczegolnie nie ale wymierzony w taki sposob ze kazdy wymiar to max co moze sie tam zmiescic bez obijania o elementy zawieszenia czy podwozia. nie mialo byc mocno cicho, wyszlo niezle i tylko troche glosniej od serii.
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Re: `97 945 B200FT - kant po raz trzeci
Właśnie nadziwić się nie mogę jak jeden tłumik jest w stanie wyciszyć ten motor...
0 x
.
- saabauto
- Posty: 654
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: `97 945 B200FT - kant po raz trzeci
Może i to skutecznie, jeśli puszka zrobiona dobrze, to dlaczego nie. Turbo jest dobrym tłumikiem samo w sobie. Duża puszka środkowa i masz ciszę.Kaban pisze:Właśnie nadziwić się nie mogę jak jeden tłumik jest w stanie wyciszyć ten motor...
0 x
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `97 945 B200FT - kant po raz trzeci
sa tacy co mowia "albo grubo albo wcale", ja im na to ze mam w tej dziedzinie wlasny pomysl.
na 'sezon 2016' wymysilem sobie poszerzane (nie mylic z szerokimi) stalowki. dluzsza chwile guglowalem i szukalem bazy az wreszcie znalazlem za poldarmo prawie niejezdzone felgi z Citroena C5/C6 - 7Jx16ET32 z odpowiednim rozstawem srub i centrowaniem.
...i dalem je ziomkowi do poszerzenia tudziez ogarniecia w lakier proszkowy. przednia para ma teraz 8" a tylna 9" szerokosci.
wulkanizator zaplacze jak bedzie wywazal
na 'sezon 2016' wymysilem sobie poszerzane (nie mylic z szerokimi) stalowki. dluzsza chwile guglowalem i szukalem bazy az wreszcie znalazlem za poldarmo prawie niejezdzone felgi z Citroena C5/C6 - 7Jx16ET32 z odpowiednim rozstawem srub i centrowaniem.
...i dalem je ziomkowi do poszerzenia tudziez ogarniecia w lakier proszkowy. przednia para ma teraz 8" a tylna 9" szerokosci.
wulkanizator zaplacze jak bedzie wywazal
Ostatnio zmieniony 16 stycznia 2016, 17:15 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Re: `97 945 B200FT - kant po raz trzeci
Fajnie wydumane. Jakie opony na to pójdą? Naciąg czy będzie cegła na tłustych, misiowatych oponach?
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `97 945 B200FT - kant po raz trzeci
Kuba, na zime juz mam jeden komplet balonow. na tym tutaj bede turlal w lecie
Mareek, naciagow nie bedzie bo to ciagle codziennowoz, 205/50 z przodu i 225/45 z tylu.
Mareek, naciagow nie bedzie bo to ciagle codziennowoz, 205/50 z przodu i 225/45 z tylu.
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo