No i sukces. Nic nie wyje, nie stuka. Inny samochód.
740 beżowy "Stefan"
Re: 740 beżowy "Stefan"
No to olej w dyfrze zmieniony na właściwy. Tym razem przed wymianą przejechałem parę kilometrów żeby go trochę rozgrzać.Opiłków i kawałków jeszcze więcej niż tydzień temu (zdj1).
Znalazłem naklejkę na dyfrze ale po zmyciu konserwacji nic nie można oczytać.(zdj2) Może ktoś ma lepsze oko?
Z pozytywów, kolega dał mi namiar na chłopaka który będzie złomował (albo już zezłomował) 740 kombi po lifcie. Udało mi się za grosze parę gratów uratować. Trochę powymieniałem , trochę mi zostało.
Za radą dom?n pomalowałem plastiki na beż, trochę jasne ale w sumie każdy plastik ma inny odcień, a najważniejsze że nie połamane.(zdj3)
Wymieniłem też bat i tą zębatkę teflonową w automatycznej antenie, ale ktoś coś tam z elektryką poprzerabiał. Jak podłączyłem to zaczęła się zwijać, i nie chciała przestać. Jak dałem napięcie na drugi pin we wtyczce to tylko przekażnik klikał. Wie ktoś jak to powinno być podłączone? W sensie gdzie napiecie gdzie sygnał z radia, bo masa to na czarnym kablu jest.
Znalazłem naklejkę na dyfrze ale po zmyciu konserwacji nic nie można oczytać.(zdj2) Może ktoś ma lepsze oko?
Z pozytywów, kolega dał mi namiar na chłopaka który będzie złomował (albo już zezłomował) 740 kombi po lifcie. Udało mi się za grosze parę gratów uratować. Trochę powymieniałem , trochę mi zostało.
Za radą dom?n pomalowałem plastiki na beż, trochę jasne ale w sumie każdy plastik ma inny odcień, a najważniejsze że nie połamane.(zdj3)
Wymieniłem też bat i tą zębatkę teflonową w automatycznej antenie, ale ktoś coś tam z elektryką poprzerabiał. Jak podłączyłem to zaczęła się zwijać, i nie chciała przestać. Jak dałem napięcie na drugi pin we wtyczce to tylko przekażnik klikał. Wie ktoś jak to powinno być podłączone? W sensie gdzie napiecie gdzie sygnał z radia, bo masa to na czarnym kablu jest.
- Załączniki
-
- IMG_20201206_111129.jpg (681.67 KiB) Przejrzano 4689 razy
-
- IMG_20201206_110907.jpg (696.51 KiB) Przejrzano 4689 razy
-
- IMG_20201206_121301.jpg (866.68 KiB) Przejrzano 4689 razy
1 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Z tego co tam widać, może tam być napisane 1216144.Greg601 pisze:Znalazłem naklejkę na dyfrze ale po zmyciu konserwacji nic nie można oczytać.(zdj2) Może ktoś ma lepsze oko?
Tylko, że to nie jest LSD, jak było pisane wcześniej. Więc nie wiem.
https://www.volvopartswebstore.com/prod ... 16144.html
...Gdybyś zdjął 'pokrywkę', to by było wszystko jasne.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 740 beżowy "Stefan"
Czym malowałeś plastiki?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 740 beżowy "Stefan"
Sprajem do malowania skóry lub vinylu. Wyszło idealnie. Wystarczy odtłuścić powierzchnię nie trzeba podkładu.dom?n pisze:Czym malowałeś plastiki?
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 740 beżowy "Stefan"
A podrzucisz który to odcień? Znalazłem dwa różne i nie wiem który będzie ok. Wcześniej mieszałem na zamówienie, do wzoru.Greg601 pisze:Sprajem do malowania skóry lub vinylu. Wyszło idealnie. Wystarczy odtłuścić powierzchnię nie trzeba podkładu.dom?n pisze:Czym malowałeś plastiki?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 740 beżowy "Stefan"
Ona ma stałe napięcie 12V + sterujące z radia. Bodajże czarny - masa, czerwony - +12V stałe, żółty - +12V sterujące (piszę ze łba). Sterujący sygnał idzie z radia, jego włączenie powoduje wysunięcie anteny. Po wyłączeniu radia antena automatycznie chowa się do słupka - stąd stały plus, żeby móc zwinąć bat kiedy już nie ma prundu z radia.Greg601 pisze: Wymieniłem też bat i tą zębatkę teflonową w automatycznej antenie, ale ktoś coś tam z elektryką poprzerabiał. Jak podłączyłem to zaczęła się zwijać, i nie chciała przestać. Jak dałem napięcie na drugi pin we wtyczce to tylko przekażnik klikał. Wie ktoś jak to powinno być podłączone? W sensie gdzie napiecie gdzie sygnał z radia, bo masa to na czarnym kablu jest.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 740 beżowy "Stefan"
Ogarnięte. We wtyczce w wiązce radia wysunięty był pin odpowiadający za antenę. Wsunąłem we wtyczkę i wszystko działa. Dzięki za podpowiedź.bnw pisze:Ona ma stałe napięcie 12V + sterujące z radia. Bodajże czarny - masa, czerwony - +12V stałe, żółty - +12V sterujące (piszę ze łba). Sterujący sygnał idzie z radia, jego włączenie powoduje wysunięcie anteny. Po wyłączeniu radia antena automatycznie chowa się do słupka - stąd stały plus, żeby móc zwinąć bat kiedy już nie ma prundu z radia.Greg601 pisze: Wymieniłem też bat i tą zębatkę teflonową w automatycznej antenie, ale ktoś coś tam z elektryką poprzerabiał. Jak podłączyłem to zaczęła się zwijać, i nie chciała przestać. Jak dałem napięcie na drugi pin we wtyczce to tylko przekażnik klikał. Wie ktoś jak to powinno być podłączone? W sensie gdzie napiecie gdzie sygnał z radia, bo masa to na czarnym kablu jest.
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Opiłki opiłkami ale ta kawałki nie wyglądają zbyt dobrze. No ale jak po kolejnej wymianie będzie cicho to myślę, że jeździć i obserwować.Greg601 pisze:No to olej w dyfrze zmieniony na właściwy. Tym razem przed wymianą przejechałem parę kilometrów żeby go trochę rozgrzać.Opiłków i kawałków jeszcze więcej niż tydzień temu (zdj1).
Znalazłem naklejkę na dyfrze ale po zmyciu konserwacji nic nie można oczytać.(zdj2) Może ktoś ma lepsze oko?
Z pozytywów, kolega dał mi namiar na chłopaka który będzie złomował (albo już zezłomował) 740 kombi po lifcie. Udało mi się za grosze parę gratów uratować. Trochę powymieniałem , trochę mi zostało.
Za radą dom?n pomalowałem plastiki na beż, trochę jasne ale w sumie każdy plastik ma inny odcień, a najważniejsze że nie połamane.(zdj3)
Wymieniłem też bat i tą zębatkę teflonową w automatycznej antenie, ale ktoś coś tam z elektryką poprzerabiał. Jak podłączyłem to zaczęła się zwijać, i nie chciała przestać. Jak dałem napięcie na drugi pin we wtyczce to tylko przekażnik klikał. Wie ktoś jak to powinno być podłączone? W sensie gdzie napiecie gdzie sygnał z radia, bo masa to na czarnym kablu jest.
0 x
Re: 740 beżowy "Stefan"
Jest cicho. Jeżdżę i obserwuję.zlyzuw pisze: Opiłki opiłkami ale ta kawałki nie wyglądają zbyt dobrze. No ale jak po kolejnej wymianie będzie cicho to myślę, że jeździć i obserwować.
0 x