Volvo 744 1990 B230F

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
dzikus_rwd
Posty: 14
Rejestracja: 25 kwietnia 2018, 23:24

Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dzikus_rwd »

Witam, mam do zaprezentowania moje volvo i jednocześnie prosiłbym o realną wycenę tego pojazdu gdyż jest to specyficzny rynek pojazdów i ostatnio ciężko kupić cokolwiek sensownego poniżej 10 tys. Mój egzemplarz to sedan w granatowym kolorze, cała blacharka poza maską z której schodził klar i tylną pogniecioną klapą to oryginał. Progi podłoga podłużnice wszystko zdrowe. Jedyną oznaką korozji są małe purchelki na lewym błotniku.
Z ważniejszych rzeczy zrobionych w samochodzie to:
- świeżo zregenerowana maglownica
- wymiana wszystkich tulei, drążków, końcówek sworzni około rok temu
- roczna instalacja LPG sekwencyjna STAG
- amortyzatory Bilstein B6 oraz sprężyny obniżające Jamex -60/-40
- felgi Ocean Mk 18 w kolorze złotym
- przyciemnione szyby
- żaluzja tylnej szyby
- wiem że wielu powie że to grzech i gdzie to do volvo ale jest Radio Pioneer 2din
- głośniki Pioneer plus subwoofer aktywny również tej marki
- oryginalna naba Sparco oraz Kierownica drewniana Sparco Sanremo
- skrzynia M47
- felgi zimowe Draco z rocznymi oponami
- wygłuszony dach oraz tylna część wnętrza
- szyberdach na korbkę
- nowa podsufitka
- fotele w bardzo dobrym stanie
- nie działające zegary VDO
- nie działające podgrzewanie dupy oraz tempomat
- ogólnie wszystkie rzeczy mechaniczne robione na bieżąco, auto jeździ na oleju Valvoline 10W-40
Załączniki
IMG_4188.JPG
IMG_4188.JPG (96.65 KiB) Przejrzano 5986 razy
IMG_4195.JPG
IMG_4195.JPG (92.52 KiB) Przejrzano 5986 razy
IMG_4636.JPG
IMG_4636.JPG (92.77 KiB) Przejrzano 5986 razy
IMG_3294.JPG
IMG_3294.JPG (327.57 KiB) Przejrzano 5986 razy
IMG_3298.JPG
IMG_3298.JPG (86.15 KiB) Przejrzano 5986 razy
IMG_E5748.JPG
IMG_E5748.JPG (228.62 KiB) Przejrzano 5986 razy
FKIA5294.JPG
FKIA5294.JPG (996.9 KiB) Przejrzano 5986 razy
FKIA5294.JPG
FKIA5294.JPG (996.9 KiB) Przejrzano 5986 razy
IMG_4856.JPG
IMG_4856.JPG (488.32 KiB) Przejrzano 5986 razy
3 x
lucash
Posty: 36
Rejestracja: 07 sierpnia 2017, 23:10
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: lucash »

Wygląda zacnie ;) Myślę że wartość tego autka jest wyższa niż rynek ogłoszeń Ci pokaże, ale jakieś 15 kPLN dla volvo-maniaka nie powinno być problemu. Kwestia czy nabywca będzie chętny na Twoje mod'y. Same felgi ile kosztowały ;)
1 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Samo auto byś jeszcze nienajgorzej sprzedał nawet w PL ale styl jaki mu nadałeś modyfikacjami zdecydowanie to zadanie utrudni. Może jestem w błędzie ale auta typu 240/740 najlepiej się sprzedają w oryginale, modyfikacje w stylu młody-gniewny-gangsta-style w volvo to raczej ślepa uliczka...
4 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Ładne zdjęcia, bo na potupajkach np. pod kioskiem obok Samochodówki auto wyglądało nieco inaczej...
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Dla fanów dużych kółek wszystkie mody będą akurat: LPG, radio, audio - o ile to wszystko faktycznie z sensem poskładane. A fani 740 w oryginale będą marudzić że to polift, że wolnossak, że M47, że deska spękana, że fajera nie pasuje i tak dalej. Każda pliszka swój ogonek chwali :)
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

Olx prawdę ci powie.
1 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
AOW
Posty: 419
Rejestracja: 30 lipca 2020, 11:03

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AOW »

Nie obraź się, ale to trochę "przerost formy nad treścią". Już wyjaśniam.
Wszystkie dodatki w które wyposażyłeś auto, jak zmodyfikowałeś nie zwrócą Ci się niestety przy sprzedaży.
Volvo 740 u nas w kraju jest praktycznie uznawane za klasyka, stąd jak wyżej napisano, w oryginalne szybciej znajdzie kupca, niż po modyfikacjach.
Musiałbyś trafić idealnie w gusta osoby która by szukała dokładnie tak zrobiony samochód.
Wszystko co zrobiłeś wygląda bardzo ładnie i przyciąga oko. Oczywiście puryści będą marudzić, ich prawo.
Aby znaleźć większe zainteresowanie trzeba było usunąć mankamenty:
1. Nie grzejące fotele
2. Nie działający tempomat
3. Spękana deska
4. Nie działające zegary
Zawsze zostawić alternatywę jeśli chodzi o felgi, gdyż mogą zawyżać realną wartość samochodu. Nikt nie zapłaci więcej tylko za te dodatki.

Jeśli obecnie 740 chodzą między 6-8 w zadowalającym stanie a lepszym 8-10 to sam musisz sobie odpowiedzieć.

Sam kupiłem S70 TDi jakieś 12 lat temu - doposażyłem je prawie na maksa w to co dawała fabryka - ja poszedłem w oryginał. "Wsadziłem" w nie z +60kpln....
Teraz, wg mnie warte jest około 12-14kpln ale realnie jak dostanę 10kpln to świat i ludzie. A średnio ten model chodzi po 5-6kpln...
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Problemy moim zdaniem takie:
1. nie ma klimy, nie za bardz nadaje się na daily.
2. nie jest to 760, ani przedlift, ani turbo - wśród miłośników przejściówka jest najmniej lubianą budą...
3. nie jest to kombi i nikt nie kupi tego auta do wożenia gruzu.

Moja rada:
1. Jeżeli masz oryginalny zawias (sprężyny i amory) to je załóż, a B6 i Jamexy sprzedaj osobno (pójdą bez problemu).
2. Sprzedaj osobno felgi i załóż choćby Draco...
3. Sprzedaj car audio, załóż 1DIN.

Za ww. graty dostaniesz z 4k+, łatwiej Ci będzie sprzedaż auto taniej i bliżej konfiguracji fabrycznej.
4 x
Awatar użytkownika
Miś
Posty: 758
Rejestracja: 11 lipca 2016, 20:40
Lokalizacja: Kalisz, UK

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Miś »

Mi tam się nie podoba i jedyne co mógłbym Ci radzić to sprzedać to co wartościowe osobno i resztę osobno. Na pewno więcej wtedy za to dostaniesz niż w całości.

Zajebiste felgi ale nie pasują do tego frontu
Radio... powiew luksusu w gruzie bez klimy
Kierownica akurat fajna ale czy ja wiem czy pasuje ona do tego ponurego i smutnego jak dupa wnętrza. No niestety takie są wnętrza naszych wolwo... smutne i ponure... totalnie bez polotu.

Chcesz żeby Ci to auto wycenić... kilka wymienionych wcześniej bajerów nie zmieni auta nagle w poszukiwany rodzynek więc moim zdaniem jest wart tyle ile cena rynkowa.
Nic więcej.
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Volvo 744 1990 B230F

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Miś pisze: ...
Zajebiste felgi ale nie pasują do tego frontu
Radio... powiew luksusu w gruzie bez klimy
Kierownica akurat fajna ale czy ja wiem czy pasuje ona do tego ponurego i smutnego jak dupa wnętrza. No niestety takie są wnętrza naszych wolwo... smutne i ponure... totalnie bez polotu...
Wiesz, ja do podobnego gruza kiedyś przełożyłem działającą klimę z 760 więc da się ale jeśli na sprzedaż to nie warto.
Co do wnętrza, miałem kiedyś taką fajną 740 z granatowym welurem, granatowe boczki i deska robiły fajny oldscholowy klimat. Były też swego czasu wersje z odlotowym bordowym wnętrzem. Teraz mam 960 z jasną skórzaną tapicerką, jasnymi boczkami, jasną deską i ori volvoską drewnianą kierownicą z poduszką. Takie wnętrze jak dla mnie ujdzie i nie jest nudne...
0 x
ODPOWIEDZ