VOŁOVINA 940 24TID

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
grzesiekosmos
Posty: 760
Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grzesiekosmos »

Trzeba było wywalić ten silnik i wsadzić benzyne z turbo jak pisali wcześniej i jeździć a nie remont tego czegoś i teraz pytania czemu to tak słabo jedzie ;)
0 x
David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: David »

Ja swoim jechałem max 160 i to nie był koniec ale nie chce go tak mocno przeciążać, ale mam filmik z przyspieszania jak chcesz sobie porównać: Silnik bez remontu, w moich rękach już 5 lat.
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
swist57
Posty: 24
Rejestracja: 29 marca 2015, 13:02

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swist57 »

grzesiekosmos pisze:Trzeba było wywalić ten silnik i wsadzić benzyne z turbo jak pisali wcześniej i jeździć a nie remont tego czegoś i teraz pytania czemu to tak słabo jedzie ;)
Kolego, gdybym chciał jeździć Volvo w benzynie, to kupiłbym Volvo w benzynie. Chcę też dodać, że nic nie pisałem, że słabo jedzie, tylko rozpędza się tylko do 180km/h. Myślę, że dalsza rozwijanie tej kwestii nie ma sensu.

David, na Twoim filmiku widzę, że po 2,5 tys. obr. dostaje niezłego kopa. U mnie Pompa była też regenerowana i ustawiona na fabryczne parametry i niestety teraz już nie mam takiego uderzenia jak załącza się turbo. Prawdopodobnie pompa jest ustawiona na minimum i nie podaje zbyt dużej dawki z momencie załączenie turbo. Przed remontem to aż wbijało w fotel a teraz rozpędza się bardziej płynnie. Nie podkręcałem po remoncie pompy bo nie chciałem męczyć silnika na dotarciu, ale może już czas...? :twisted:
0 x
David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: David »

Jak słabo kopci to ja bym podkręcał :D
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

Mój tak pociska :arrow:
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
swist57
Posty: 24
Rejestracja: 29 marca 2015, 13:02

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swist57 »

Hmm... no może mojego też nagram? Ogólnie to nie zbiera się źle, tylko z tym turbo nie wiem co jest grane. nigdzie nie mogę znaleźć schematu, opisu jak regulować tego grzybka w podciśnieniu anie chcę sam bez wiedzy rozkręcać pompy bo potrzebuję auta na co dzień :). Z drugiej trony zastanawiam się czy to w ogóle tykać bo na tą chwilę spalanie mam w granicy 7/7,5l na 100km co wydawało mi się kiedyś niemożliwe. Jak się okaże, że dam mu dodatkową dawkę na turbo to przy każdym przekroczeniu 90km będzie mi żłopał sporo więcej. Wiem, że coś za coś, ale przed remontem to auto paliło mi na trasie (fakt że z bagażem i zimą) jakieś 10L/100km. Do tego bym nie chciał wrócić ;).
0 x
ODPOWIEDZ