VOŁOVINA 940 24TID

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
swist57
Posty: 24
Rejestracja: 29 marca 2015, 13:02

VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swist57 »

Witam.
Na wstępie witam wszystkich i w zasadzie tyle.
Jaki silnik to wiadomo (poza tym, że jest w stanie fatalnym - głowica umarła). Wnętrze ogólnie zadbane, zarejestrowany i przystosowany na 7 osób. Ogólnie w dość dobrej kondycji, choć niestety już cały malowany nie wiedzieć czemu?
O moich licznych problemach z moim ponoć niezniszczalnym autem napiszę w innych działach a póki co kilka fotek.
Obrazek
Obrazek
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Ładne tablice masz Michał, wcześniej nie zauważyłem ;)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

Ładne foty! Gratuluję tablic :)
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Awatar użytkownika
Volvo744GLT
Posty: 105
Rejestracja: 26 października 2014, 12:43
Lokalizacja: Wawa

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo744GLT »

Tablice fajne :)
Tylko ten silnik..
Gdy jest zdrowy, jest kozak! I jeździ lepiej niż 130 konny benzyniak.
Przy 3 tys obr./min zaczyna naprawdę zasuwać aż miło.
Ale gdy zacznie się chrzanić- tylko kompletny remont lub polowanie na zdrowy egzemplarz.
Z własnego doświadczenia wiem,że szkoda forsy na remont głowicy.
Zrobisz głowicę- dół zaraz okaże się padło.
Kompletny remont- dosyć drogi..
Tego Diesla naprawdę trzeba lubić, by tym jeździć..
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Dół sprawdzony - kichy nie ma. Góra będzie się robić. To fajny egzemplarz, stosunkowo zadbany i wart remontu. Damy radę :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
swist57
Posty: 24
Rejestracja: 29 marca 2015, 13:02

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swist57 »

No właśnie ten silnik sprawia, że tracę zapał to tego auta. Nie wiem jak chodzi zdrowy egzemplarz, więc nie wiem na co mogę liczyć. 3tys. obrotów to już rzeźnia, Turbo załącza się gdzieś przy niecałych 2,5tys. a mój styl jazdy każe zmieniać bieg dopiero od 2tys. więc jeżdżę na samym dole mocy co jest irytujące, zwłaszcza, gdy woku pełno współczesnego gówna które Cię wyprzedza.
Zobaczymy jakie będę miał odczucia po remoncie ale póki co i tak nastawiam się na sprzedaż i wymianę na 740 w benzynie.
0 x
Awatar użytkownika
Volvo744GLT
Posty: 105
Rejestracja: 26 października 2014, 12:43
Lokalizacja: Wawa

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo744GLT »

dom?n pisze:Dół sprawdzony - kichy nie ma. Góra będzie się robić. To fajny egzemplarz, stosunkowo zadbany i wart remontu. Damy radę :)
Tja.. to zawsze tak wygląda.Temat przerobiłem.
Niby wszystko wygląda ok, wpompujesz 1,5 kafla w pożądne ogarnięcie głowicy, jakieś wtryski a potem okazuje się,że to nadal wielkie G..
Więc wybacz, Dominik ale jak ma toto nalatane coś z 500 kkm to cały jest do roboty.
A zazwyczaj ma.
0 x
swist57
Posty: 24
Rejestracja: 29 marca 2015, 13:02

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swist57 »

Jeśli to prawda, to ma przejechane ok 370tys. Zgodzę się z Tobą, że tak to za zwyczaj jest, że jak zrobisz górę, to zaraz dół się odezwie. Prawda jest taka, że przy takim przebiegu powinno się już zrobić remont całościowo bo każdy element będzie już w jakimś stopniu zużyty. Chcę zrobić względnie uczciwie ten remont bo prawdopodobnie sprzedam to auto i nie chcę go puszczać z ukrytym syfem. Dół sprawdziłem, zalałem i trzymał bardzo długo a na 4 cyl miał raptem 18bar, na pozostałych w przedziale 26-28 bar.
0 x
Awatar użytkownika
Volvo744GLT
Posty: 105
Rejestracja: 26 października 2014, 12:43
Lokalizacja: Wawa

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo744GLT »

Oj, jak solidnie zrobisz remont- jeździj dalej tym wozem.
Włożonych pieniędzy nie odzyskasz przy sprzedaży a dobrze ogarnięty silnik posłuży Ci długo.
0 x
swist57
Posty: 24
Rejestracja: 29 marca 2015, 13:02

Re: VOŁOVINA 940 24TID

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swist57 »

A może jest ktoś z okolic Poznania, co ma taką zdrową jednostkę to może miałbym jakiś punkt odniesienia?
0 x
ODPOWIEDZ