740 2.3 Turbo

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
BartMaj
Posty: 47
Rejestracja: 06 marca 2020, 17:54
Lokalizacja: Sieradz

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BartMaj »

Raczej na psa wyglada :lol: ale wszystkie 3 mi się odliczyly :D
Załączniki
IMG_20210819_174020633~4.jpg
IMG_20210819_174020633~4.jpg (1.1 MiB) Przejrzano 2999 razy
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

BartMaj pisze:Raczej na psa wyglada :lol: ale wszystkie 3 mi się odliczyly :D
Woow :P odpady po halloiwinie
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
grodek75
Posty: 288
Rejestracja: 23 sierpnia 2021, 16:55
Lokalizacja: Warszawa / Gdynia

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grodek75 »

BartMaj pisze:Delikatna zmiana :) tuning lata 80 ;) znajdź roznice :lol:
Pięknie wyglądają!
Chciałbym to na żywo, na drodze zobaczyć.
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Też miałem swego czasu taką przygode, jadąc nad morze auto zaczeło mi zamulać, najpierw przestało się wkręcać powyżej 3 tys , później 2,5 tys obr to był max i pogarszało się dalej niestety na trasie na szybko nie wyczaiłem przyczyny. Jak dojechałem nad morze max to było 2 tys obr...
Przyczyna okazała się prozaiczna - te "włosy" z końcowego tłumika zapchały mi te kolanko które jest na końcu wydechu oryginalnie. Chwilę mi zajęło znalezienie przyczyny, u mnie to nie wystawało tylko ubiło się w tym kolanku. Jak je zdjałem i odpaliłem to po przegazówce miałem te kłaki za samochodem...
0 x
Awatar użytkownika
BartMaj
Posty: 47
Rejestracja: 06 marca 2020, 17:54
Lokalizacja: Sieradz

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BartMaj »

Chwilę minie nim wyjadę...wczoraj stoję na skrzyżowaniu coś olejem śmierdzi patrzę w lusterko a tam pelno dymu. Ruszam nie ma. Następne skrzyżowanie znów zasłona dymna przez chwile. Gasze odpalam nic. Rano odpalam nic. Miał odbicia z tym kopceniem. Oto co znalazłem :cry:
Załączniki
IMG_20210826_204620316~3.jpg
IMG_20210826_204620316~3.jpg (578.48 KiB) Przejrzano 2926 razy
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

BartMaj pisze:Chwilę minie nim wyjadę...wczoraj stoję na skrzyżowaniu coś olejem śmierdzi patrzę w lusterko a tam pelno dymu. Ruszam nie ma. Następne skrzyżowanie znów zasłona dymna przez chwile. Gasze odpalam nic. Rano odpalam nic. Miał odbicia z tym kopceniem. Oto co znalazłem :cry:
uuu, żeliwo powiedziało "ide na emeryture" cóż pracowało w końcu jakieś 30 lat...
0 x
Awatar użytkownika
BartMaj
Posty: 47
Rejestracja: 06 marca 2020, 17:54
Lokalizacja: Sieradz

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BartMaj »

Ale czy to będzie wina puszczania tego dymka :?: :cry: silnik jako reszta jest w ekstra stanie. Jak miałem czapkę ściągniętą wymieniłem uszczelniacze. Ciśnienie książkowe.
0 x
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

BartMaj pisze:Ale czy to będzie wina puszczania tego dymka :?: :cry:
Jak najbardziej. Olej wydostaje się do części gorącej / do wydechu. Stąd dym i zapach.
0 x
Awatar użytkownika
BartMaj
Posty: 47
Rejestracja: 06 marca 2020, 17:54
Lokalizacja: Sieradz

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BartMaj »

No tak tylko uszczelnienie jest w samym korasie(rdzeniu) turbo a muszle są przykręcone do talerzy...większość turbin ma pęknięcia od str goracej :roll: to raczej cały czas by kopcił gdyby było jak piszesz..
0 x
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: 740 2.3 Turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

BartMaj pisze:No tak tylko uszczelnienie jest w samym korasie(rdzeniu) turbo a muszle są przykręcone do talerzy...większość turbin ma pęknięcia od str goracej :roll: to raczej cały czas by kopcił gdyby było jak piszesz..
Miałem na myśli to, że gdy czujesz olej i widzisz dym - znaczy to tyle, co napisałem. Powodów może być kilka.
Pęknięcie raczej nie pomaga.

Ciekawa tabelka (Garrett, ale to nie szkodzi): https://www.garrettmotion.com/wp-conten ... uide-1.pdf
0 x
ODPOWIEDZ