740 2.3 Turbo
Re: 740 2.3 Turbo
Raczej na psa wyglada ale wszystkie 3 mi się odliczyly
- Załączniki
-
- IMG_20210819_174020633~4.jpg (1.1 MiB) Przejrzano 2999 razy
0 x
Re: 740 2.3 Turbo
Woow odpady po halloiwinieBartMaj pisze:Raczej na psa wyglada ale wszystkie 3 mi się odliczyly
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 740 2.3 Turbo
Pięknie wyglądają!BartMaj pisze:Delikatna zmiana tuning lata 80 znajdź roznice
Chciałbym to na żywo, na drodze zobaczyć.
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
Re: 740 2.3 Turbo
Też miałem swego czasu taką przygode, jadąc nad morze auto zaczeło mi zamulać, najpierw przestało się wkręcać powyżej 3 tys , później 2,5 tys obr to był max i pogarszało się dalej niestety na trasie na szybko nie wyczaiłem przyczyny. Jak dojechałem nad morze max to było 2 tys obr...
Przyczyna okazała się prozaiczna - te "włosy" z końcowego tłumika zapchały mi te kolanko które jest na końcu wydechu oryginalnie. Chwilę mi zajęło znalezienie przyczyny, u mnie to nie wystawało tylko ubiło się w tym kolanku. Jak je zdjałem i odpaliłem to po przegazówce miałem te kłaki za samochodem...
Przyczyna okazała się prozaiczna - te "włosy" z końcowego tłumika zapchały mi te kolanko które jest na końcu wydechu oryginalnie. Chwilę mi zajęło znalezienie przyczyny, u mnie to nie wystawało tylko ubiło się w tym kolanku. Jak je zdjałem i odpaliłem to po przegazówce miałem te kłaki za samochodem...
0 x
Re: 740 2.3 Turbo
Chwilę minie nim wyjadę...wczoraj stoję na skrzyżowaniu coś olejem śmierdzi patrzę w lusterko a tam pelno dymu. Ruszam nie ma. Następne skrzyżowanie znów zasłona dymna przez chwile. Gasze odpalam nic. Rano odpalam nic. Miał odbicia z tym kopceniem. Oto co znalazłem
- Załączniki
-
- IMG_20210826_204620316~3.jpg (578.48 KiB) Przejrzano 2926 razy
0 x
Re: 740 2.3 Turbo
uuu, żeliwo powiedziało "ide na emeryture" cóż pracowało w końcu jakieś 30 lat...BartMaj pisze:Chwilę minie nim wyjadę...wczoraj stoję na skrzyżowaniu coś olejem śmierdzi patrzę w lusterko a tam pelno dymu. Ruszam nie ma. Następne skrzyżowanie znów zasłona dymna przez chwile. Gasze odpalam nic. Rano odpalam nic. Miał odbicia z tym kopceniem. Oto co znalazłem
0 x
Re: 740 2.3 Turbo
Ale czy to będzie wina puszczania tego dymka silnik jako reszta jest w ekstra stanie. Jak miałem czapkę ściągniętą wymieniłem uszczelniacze. Ciśnienie książkowe.
0 x
Re: 740 2.3 Turbo
Jak najbardziej. Olej wydostaje się do części gorącej / do wydechu. Stąd dym i zapach.BartMaj pisze:Ale czy to będzie wina puszczania tego dymka
0 x
Re: 740 2.3 Turbo
No tak tylko uszczelnienie jest w samym korasie(rdzeniu) turbo a muszle są przykręcone do talerzy...większość turbin ma pęknięcia od str goracej to raczej cały czas by kopcił gdyby było jak piszesz..
0 x
Re: 740 2.3 Turbo
Miałem na myśli to, że gdy czujesz olej i widzisz dym - znaczy to tyle, co napisałem. Powodów może być kilka.BartMaj pisze:No tak tylko uszczelnienie jest w samym korasie(rdzeniu) turbo a muszle są przykręcone do talerzy...większość turbin ma pęknięcia od str goracej to raczej cały czas by kopcił gdyby było jak piszesz..
Pęknięcie raczej nie pomaga.
Ciekawa tabelka (Garrett, ale to nie szkodzi): https://www.garrettmotion.com/wp-conten ... uide-1.pdf
0 x