1929 (964 + 965)

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
analogowo
Posty: 33
Rejestracja: 20 października 2019, 20:21

1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: analogowo »

Dzień dobry się z Państwem.

Przedstawiam swoje dwie skarbonki. Do zrobienia na już mam:

- 965 - uszczelnienie silnika, uruchomienie klimatyzacji, wymiana przednich amortyzatorów (poduszka pod prawym jest rozwalona), regeneracja maglownicy, luzy w tylnym zawieszeniu, brak ręcznego.

- 964 - chyba niestety remont silnika (czasami zapala się kontrolka ciśnienia oleju - po dłuższej jeździe, na niższych obrotach), uszczelnienie ASB, dzieją się też jakieś jaja z nawiewem i klimą - przy przyspieszaniu przestaje chłodzić, wieje też homeopatycznie, przy spokojnej jeździe jest wzorowo. Zawieszenie za to wzorowe.

Wygląda na to, że najlepiej byłoby poskładać jeden w miarę poprawnie jeżdżący, tylko którego tu wybrać ;)

Polećcie proszę warsztat z okolic Opola lub Wrocławia, który ogarnia bez problemu takie auta.
Załączniki
v1.JPG
v1.JPG (198.72 KiB) Przejrzano 5580 razy
v2.JPG
v2.JPG (174.5 KiB) Przejrzano 5580 razy
4 x
KubaWroPL
Posty: 80
Rejestracja: 16 października 2019, 02:12

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: KubaWroPL »

We Wrocławiu - Marcin Watras MW Car Concept na Twardogórskiej 2.
wątek tu na forum
na volvoforum.pl
namiary
Najlepiej napisać SMSa, a jeszcze lepiej podjechać między 10 a 17.
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Na tego białego patrzyłem jak był na sprzedaż, bdb kolor dla poliftowej 960. Gratki!
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
analogowo
Posty: 33
Rejestracja: 20 października 2019, 20:21

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: analogowo »

Mały update z czerwca 2021

Białe 965 jeździ, zawieszenie ogarnięte - nowe amortyzatory + sprężyny przód, (któryś z poprzednich właścicieli zafundował mu glebę ucinając sprężyny), nowe łączniki i końcówki. Do zrobienia klima (sprężarka jest zatarta) i ręczny (brakuje linek), gaz cały czas do regulacji, bo dusi się na niskich obrotach, potrafi zgasnąć przy ruszaniu - gazownik na razie dolał benzyny poniżej 900 obrotów i jest OK, ale to nie o to chodzi. Wymiana świec nic nie dała, cewki ponoć OK.

Z granatowym 964 jest źle, zrobiło może 1000 km od zakupu i cały czas ma problemy z silnikiem, nikt nie może tego sensownie zdiagnozować. Póki trzeba tylko coś wymienić to OK, ale jak jest coś grubszego to mało kto chce do tego zaglądać. Niestety skończy się pewnie tym, że będę musiał poszukać innego daily, bo do 960 ciężko i o części, i o mechaników :(
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Skąd żeś jest? W Warszawie są spece od 3.0.
Sprężarka klimy... Chyba mam sprawna od 3.0, z 1991.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
analogowo
Posty: 33
Rejestracja: 20 października 2019, 20:21

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: analogowo »

Brzeg, opolskie. Oba kanty mają motory 2.5.
0 x
analogowo
Posty: 33
Rejestracja: 20 października 2019, 20:21

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: analogowo »

I kolejna aktualizacja.

Granatowy Volviak napsuł mi tyle nerwów, że posłużył jako dawca części do białego. Pali, jeździ, płyn gotuje, daje dupy i szwankuje.

Biały kredens ogarnięty jest do tego stopnia, że nie wiem o niczym, co wymagałoby interwencji. Klima chłodzi, gaz wyregulowany, ręczny jest, magiel uszczelniony, dostał nowy rozrząd itp. No i po doprowadzeniu go do sensownego stanu okazało się, że mój biały polift w oryginalnym lakierze jest... zielonym przedlitem z 1991 roku, k**wa....

Volvo najwyraźniej nie jest dla takich lamerów jak ja.
1 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Ale że jak, tabliczka mówi co innego, niż stan rzeczywisty?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
analogowo
Posty: 33
Rejestracja: 20 października 2019, 20:21

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: analogowo »

Si. Tabliczka mówi, że to MY 1991. Zieleń.
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 1929 (964 + 965)

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

:shock:
1 x
ODPOWIEDZ