940 GL, B230FB, M47, 1992

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
pmiczka
Posty: 75
Rejestracja: 12 marca 2020, 19:39

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pmiczka »

Tak, wszystkie rachunki z napraw, jakie posiadałem skserowałem i dałem rzeczoznawcy.
Nie było tego wprawdzie finansowo dużo (w okolicach może 2500 zł), ale sterta papierów pewnie trochę pomogła.
Część napraw robiłem bez faktur, na przyszłość będę już z tym uważał.
Facet przemierzył również lakier na całości (bo wszędzie był oryginał) i może to miało jakiś wpływ na ogląd sytuacji.
Ponoć Allianz (z którego był rzeczoznawca) pod tym względem wycenia całkiem w porządku.
0 x
zielu
Posty: 14
Rejestracja: 10 lutego 2020, 18:10

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zielu »

Bałuch 79 pisze:A jak była by różnica w wycenie szkody jak by auto miało żółte tablice. Może ktoś orientacyjnie napisać :?:
Jak rejestrowałem swoje auto na żółte tablice to rzeczoznawca tłumaczył mi, że w takim przypadku nie ma zastosowania szkoda całkowita. Jeśli auto można naprawić to się to robi. Głównie dlatego rejestrowałem go na zabytek.
2 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

zielu pisze:
Bałuch 79 pisze:A jak była by różnica w wycenie szkody jak by auto miało żółte tablice. Może ktoś orientacyjnie napisać :?:
Jak rejestrowałem swoje auto na żółte tablice to rzeczoznawca tłumaczył mi, że w takim przypadku nie ma zastosowania szkoda całkowita. Jeśli auto można naprawić to się to robi. Głównie dlatego rejestrowałem go na zabytek.
Też głównie tym się kierowałem rejestrując auto na żółte.
0 x
Awatar użytkownika
pmiczka
Posty: 75
Rejestracja: 12 marca 2020, 19:39

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pmiczka »

Szukałem jakiegoś tematu ogólnie o spalaniu w redblockach, ale nie znalazłem, więc wpiszę się w "swoim" wątku.
Jestem trochę w szoku, bo w trasie mój kant zszedł chyba do granic swojej oszczędności!
Na benzynie ciut lepszej (95 plus z Circle K), średniej prędkości 90-95 kmh na pełnym baku do momentu zapalenia się rezerwy przejechałem 662 kilometry. 90% trasa, kilka korków i trochę po mieście, więc było prawie idealnie.
Zatankowałem dziś do pełna pod sam kurek i było tego 51,82 litry.
Daje to średnią 7,82l/100 km. :)
0 x
MarcinS
Posty: 439
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Ja kiedyś spaliłem 8,5 LPG/100. :) Tak że Twój wynik bardzo fajny i prawdopodobny. :)
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

To jest niemożliwe!!! Mi nigdy nie udało się zejść poniżej 9...
0 x
Awatar użytkownika
pmiczka
Posty: 75
Rejestracja: 12 marca 2020, 19:39

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pmiczka »

Sam nie mogłem w to uwierzyć, specjalnie jeszcze sprawdzałem, czy mój licznik czegoś nie przekłamuje, ale zgadza się...
Katowice - Żyrardów - Katowice - 530 km
Katowice - Gliwice Łabędy - Katowice - 85 km
+ ze dwa wyjazdy do centrum Katowic - reszta
razem: 615 km trasa i pozostałe 47 km okolice Katowic
Oczywiście sprawdzałem ciśnienie w oponkach przed jazdą, wg zaleceń 2,1 przód, tył bodajże 2,7.
Mogłem jeszcze ściągnąć belki dachowe, ale już sobie podarowałem.
1 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

pmiczka pisze:2,1 przód, tył bodajże 2,7
Z tym 2,7 to trochę przesadziłeś :)

Obrazek
0 x
Awatar użytkownika
pmiczka
Posty: 75
Rejestracja: 12 marca 2020, 19:39

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pmiczka »

Z tym 2,7 to faktycznie przegiąłem, na wytłumaczenie mam tylko to, że po niemiecku nie załapałem, że chodzi o w pełni zapakowany z przyczepą... :oops:
W ciągu ostatnich dwóch tygodni zrobiłem dość duże kółko kantem.
Katowice - Magdeburg - Lipsk - Praga - Czeski Krumlov - Praga - Nysa - Katowice.
Wyszło jakieś 1800 km, jadąc spokojne 100 km/h wychodziło jakieś 650 km na jednym baku do rezerwy, czyli 52 litry. Równe 8 litrów.
Jako, że w takie ciekawe miejsca łoś dojechał to zrobiłem kilka pamiątkowych zdjęć.
01.jpg
01.jpg (630.84 KiB) Przejrzano 6372 razy
Pomnik Bitwy Narodów w Lipsku. Koleżanka, z którą jechałem spontanicznie zapozowała :D
02.jpg
02.jpg (873.64 KiB) Przejrzano 6372 razy
Praga oczywiście.
Samochód pokonał trasę bez problemów, w nagrodę dostał zieloną ekoplakietkę do niemieckich miast.
3 x
Awatar użytkownika
pmiczka
Posty: 75
Rejestracja: 12 marca 2020, 19:39

Re: 940 GL, B230F, 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pmiczka »

Walczyłem ostatnio dużo ze spryskiwaczami w moim kanciaku i jako, że schematu do 940 na forum nie znalazłem, to żona narysowała nowy. Może się komuś przyda. Jeśli gdzieś jest jakiś błąd to proszę meldować to zaraz poprawię.
W moim było trochę pokombinowane i nie dziwi mnie to, że nie działało tak jak powinno. Ciśnienie na reflektorach było duże, a na szyby ledwo coś ciurkało.
Chciałem to wrzucić do tematu o spryskiwaczach, ale nie znalazłem takowego.
Volvo 940 spryskiwacze.jpg
Volvo 940 spryskiwacze.jpg (79.32 KiB) Przejrzano 5449 razy
5 x
ODPOWIEDZ