Witam wszystkich,
liczyłem, że porobię jeszcze kilka drobnych napraw i dopiero potem się przedstawię z moim kantem, ale chyba nie ma na co czekać...
Volvo 940 GL - poszukiwane długo, znalezione i sprowadzone własnoręcznie z Niemiec na lawecie pod koniec lipca zeszłego roku.
Oczywiście po udanej akcji (czyli 2000 km w 28 godzin), nie obyło się bez inaguracyjnego szampana.
Mechanicznie wszystko w porządku, dwa małe wycieki naprawione + filtry, oleje i rozrząd na start.
Blacharsko jest fajnie, kilka otarć na błotnikach i w kilku miejscach coś rudego się pojawia, ale wszędzie oryginalny lakier. Podwozie zostało zabezpieczone.
Elektryka, jak zawsze, trochę szwankuje. Ostatnio wymieniłem zegary (uratowane Yazaki ze szrotu). Przebieg oczywiście nieznany, bo licznik zatrzymał się na 220 000. Według poprzedniej właścicielki, która targała nim przyczepy z końmi, będzie ok. 320 000. Wnętrze i ogólny stan to potwierdza.
Teraz powolutku zbieram różne gadżety: oryginalny volvowski bagażnik dachowy rynienkowy, radio CT 503, felgi stalówki + kołpaki (wszystko oryginał). Alufelgi widoczne na zdjęciach czekają na piaskowanie i będą z letnimi oponami (swoją drogą, jaki to jest model alufelg?).
Póki co, przejechałem nim ok. 5000 km. Bez żadnych niespodzianek. Płynie jak amfibia, a my szczęśliwi razem z nim.
940 GL, B230FB, M47, 1992
940 GL, B230FB, M47, 1992
Ostatnio zmieniony 05 listopada 2021, 21:09 przez pmiczka, łącznie zmieniany 2 razy.
3 x
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: 940 GL, B230F, 1991
Fajnie, że staruszek będzie miał dobrą opiekę
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 940 GL, B230F, 1991
Kant dorobił się garażu, który niedawno przeszedł gruntowny remont.
Kanał jest, więc mogę się go powoli uczyć od spodu.
Przy okazji na zdjęciach jeszcze stalówki z oryginalnymi kołpakami i bagażnik rynienkowy.
Kanał jest, więc mogę się go powoli uczyć od spodu.
Przy okazji na zdjęciach jeszcze stalówki z oryginalnymi kołpakami i bagażnik rynienkowy.
2 x
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: 940 GL, B230F, 1991
Jest źle, ale nie aż tak jak wygląda. Znajomy mechanik podjechał od razu na inspekcję.
Pas przedni w porządku, mechanika ok. Do wymiany de facto maska, błotnik, reflektor, zderzak.
W zeszłym tygodniu magicznymi gąbkami jeszcze czyściłem zderzaki.
Wychodzę z założenia, że volviak wróci silniejszy po tym zdarzeniu.
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1227
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- Kontakt:
Re: 940 GL, B230F, 1991
Tego się najbardziej zawszę boję - skończę remont wozu i ktoś mi go staranuje Przykre
0 x
Re: 940 GL, B230F, 1991
Tak się nieraz zastanawiam po co kobiety kupują np wielkie sruvy jak ledwo ogarniają jazdę do przodu a o parkowaniu nie wspomnę.
Współczuje, ja bym się strasznie wku.... na Twoim miejscu.
Zdjęcie merca jakieś masz?
Współczuje, ja bym się strasznie wku.... na Twoim miejscu.
Zdjęcie merca jakieś masz?
0 x