Mów sobie co chcesz, ale od kiedy pamiętam (nawet gdy nazwa "snowcap" nie była mi znana) uważałem że ten element w Polonezie był jednym z ładniejszych na rynku. Podobnie jak czarny tylny spojler/lotka w latach 80-tychSinuspi pisze:Fitipoldi ma snowcap a Ty nie
Volvo 940 Turbo 1991
Re: Volvo 940 Turbo 1991
2 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Instagram: @volvo.960.warsaw
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Jakiś czas temu kupiłem pewne rzadkie graty do 240 i zamieniłem ze z sympatycznym Szwedem za półkę na długopisy. Półka była granatowa. Poczyniłem zatem próby malowania elementów pod kolor beżowego wnętrza w 940 (w 240, 740, 760 i przedliftowych 960 odcień beżu był taki sam):
Fabra to SEM Color Coat, odcień 15173 Camel. Puszka kosztuje 66,50 zł, niemało, a profilaktycznie potraktowałem jeszcze powierzchnię promotorem adhezji (kolejne 29zł). Odcień zgadza się w 99% - tu na zdjęciu jest w sumie najgorzej, bo półka jest przykręcona do konsoli środkowej, która jest wypłowiała. Porównywałem z kolorem plastików nienarażonych na światło słoneczne i różnica jest pomijalna.
To ten lakier, można go kupić na Allegro:
Mam ileś plastików połamanych, więc będę ich szukać w czarnym kolorze i malować. Zrobię też próbę z malowaniem gumowych dywaników, bo ponoć da się i wychodzi spoko. Na razie mam pewność, że odcień jest bardzo w porządku.
Fabra to SEM Color Coat, odcień 15173 Camel. Puszka kosztuje 66,50 zł, niemało, a profilaktycznie potraktowałem jeszcze powierzchnię promotorem adhezji (kolejne 29zł). Odcień zgadza się w 99% - tu na zdjęciu jest w sumie najgorzej, bo półka jest przykręcona do konsoli środkowej, która jest wypłowiała. Porównywałem z kolorem plastików nienarażonych na światło słoneczne i różnica jest pomijalna.
To ten lakier, można go kupić na Allegro:
Mam ileś plastików połamanych, więc będę ich szukać w czarnym kolorze i malować. Zrobię też próbę z malowaniem gumowych dywaników, bo ponoć da się i wychodzi spoko. Na razie mam pewność, że odcień jest bardzo w porządku.
6 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Malowałem kilka miesięcy temu elementy wnętrza accorda. Poszedłem inną drogą i myślę że wyszło bardzo dobrze. Wziąłem element wnętrza i dałem do dorobienia puszkę sprayu wg wzoru. Wcześniej oczywiście odtluszczanie i podkład a na to kilka warstw. Na Wysogotowie robią takie rzeczy. Polecam. Koszt podobny.
1 x
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: Volvo 940 Turbo 1991
tu na kilku przebitkach widac Twoje autodom?n pisze:
Widać podobieństwo?
(fot. Michał Opol, XI Festiwal Nitów i Korozji)
1 x
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Samego kierownika różowego pojazdu też zauważyłemclarksontop pisze:tu na kilku przebitkach widac Twoje autodom?n pisze:
Widać podobieństwo?
(fot. Michał Opol, XI Festiwal Nitów i Korozji)
2 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Kurde, zrobiłem sobie dziś fotoszopkę "Co by było gdybym znalazł kompletny fabryczny bodykit?" i teraz będzie mi smutno że nie da się go dostać...
4 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
A nie robią żywicznych kopii tego? W sumie listwy boczne z 960 byś dostał raczej bez trudu, kwestia dokładki zderzaka.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Tapicerkę foteli byś uprał Panocku :=)
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Na ten moment mogę to zrobić tylko w Photoshopie, zima przyniosła dynamiczne spotkanie z krawężnikiem + pełną regenerację maglownicy, a budżet jest jaki jestSinuspi pisze:Tapicerkę foteli byś uprał Panocku :=)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
To podjedź, pomogę ogarnąć chociażby tapicerkędom?n pisze:Na ten moment mogę to zrobić tylko w Photoshopie, zima przyniosła dynamiczne spotkanie z krawężnikiem + pełną regenerację maglownicy, a budżet jest jaki jestSinuspi pisze:Tapicerkę foteli byś uprał Panocku :=)
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego