Volvo 940 Turbo 1991
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Tą siatkę bym przykleił klejem na gorąco żeby przetopił się przez siatkę. Uprzednio porządnie czyszcząc powierzchnię klejenia.
0 x
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Pacjent poskładany. Na razie nie cieknie, a deszcz pada w dużych ilościach i z dużą częstotliwością.
Sprawdziliśmy więc czy w lesie są jeszcze grzyby. Są.
Po drodze był też mały jubileusz:
9 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
1.000.000 km. Z okazji jubileuszu.
Ach te jesienne grzybobrania
Ach te jesienne grzybobrania
2 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Dobra, minęło sporo miesięcy, a ja nic nie robię, tylko kupuję sobie graty na półkę i nie mam na nic czasu. Dziś postanowiłem to chociaż troszkę zmienić.
Od dość dawna wściekałem się na permanentny niestyk w tylnym prawym stopie. A to nie działało pozycyjne, a to stop, a to oba naraz. Zmieniałem oprawkę, żarówki, światło działało mniej lub bardziej. Problemem okazało się miernej jakości światło marki Depo, ciepło emitowane przez żarówkę wytopiło plastik pod stykiem:
Doginanie blaszki w oprawce żarówki nie pomagało na długo. Można było próbować dolutować tam jakąś dodatkową warstwę przewodzącą, ale na szczęście Szwedzi mają trochę fajnych zapasów magazynowych, i to za nieduże pieniądze:
Normalnie ta lampa czekała sobie cierpliwie 21 lat na montaż. Milutko. W komplecie były nawet oprawki żarówek.
Niestety, to światło do 745, bez gniazda na oprawkę przeciwmgielnego w górnym segmencie. No trudno, będę mieć je tylko po lewej stronie.
A potem spełniłem marzenie o zakryciu wnęki koła zapasowego i tylnego tłumika:
Dorwałem fartuch pod tylny zderzak w fajnym stanie za niewielką kwotę. Serce mi krwawiło podczas wycinania dziur na hak, ale i tak wyszło dość estetycznie.
A poza tym zaliczyliśmy kolejny jubileusz, bo stuknęło 50 tysięcy kilometrów razem.
W nadchodzących dniach czekają mnie jeszcze nowe przednie zaciski i nowe klocki na obu osiach.
I mam do pokazania jeszcze co najmniej jeden ładny gadżet
Od dość dawna wściekałem się na permanentny niestyk w tylnym prawym stopie. A to nie działało pozycyjne, a to stop, a to oba naraz. Zmieniałem oprawkę, żarówki, światło działało mniej lub bardziej. Problemem okazało się miernej jakości światło marki Depo, ciepło emitowane przez żarówkę wytopiło plastik pod stykiem:
Doginanie blaszki w oprawce żarówki nie pomagało na długo. Można było próbować dolutować tam jakąś dodatkową warstwę przewodzącą, ale na szczęście Szwedzi mają trochę fajnych zapasów magazynowych, i to za nieduże pieniądze:
Normalnie ta lampa czekała sobie cierpliwie 21 lat na montaż. Milutko. W komplecie były nawet oprawki żarówek.
Niestety, to światło do 745, bez gniazda na oprawkę przeciwmgielnego w górnym segmencie. No trudno, będę mieć je tylko po lewej stronie.
A potem spełniłem marzenie o zakryciu wnęki koła zapasowego i tylnego tłumika:
Dorwałem fartuch pod tylny zderzak w fajnym stanie za niewielką kwotę. Serce mi krwawiło podczas wycinania dziur na hak, ale i tak wyszło dość estetycznie.
A poza tym zaliczyliśmy kolejny jubileusz, bo stuknęło 50 tysięcy kilometrów razem.
W nadchodzących dniach czekają mnie jeszcze nowe przednie zaciski i nowe klocki na obu osiach.
I mam do pokazania jeszcze co najmniej jeden ładny gadżet
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Poko poka gadżeta
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Szukałem jakiegoś odpowiednio kwadratowego bagażnika rowerowego, niekoniecznie z epoki, ale możliwie szwedzkiego. Nie chciałem jakichś wydziwionych kształtów i ledowych świateł, bardzo pasował mi Thule 913, ale przypadkiem znalazłem, że robili też specyficzną wersję dla Volvo. Z logo, w innym kolorze, pewnie jako jeden z bajerów do sprzedaży w salonach. No i traf chciał, że w kwocie którą chciałem wydać akurat na taki trafiłem:
Mamy dość ciężkie rowery, a ten ma dość przyzwoity udźwig, więc pasuje akurat. Miałem na półce archiwalną ramke pod tablicę, nawet nie pamiętam z którego auta, ale uznałem że będzie tu dobrze pasować. Profesjonalnie dorobiona tablica, nie?
No i przy okazji jest to kolejny powód żeby mieć nivomaty. Wóz sam się wyrównuje po wrzuceniu mu tego całego majdanu na hak, nie świecę w kosmos, nie oślepam wiary z przeciwka. Wspaniały bajer.
Muszę iść do urzędu komunikacji po duplikat tylnej blaszki, i muszę przerobić wiązkę haka na 13 pinów, bo nie mam wstecznego w bagaju. Ale poza tym jest baja.
Mamy dość ciężkie rowery, a ten ma dość przyzwoity udźwig, więc pasuje akurat. Miałem na półce archiwalną ramke pod tablicę, nawet nie pamiętam z którego auta, ale uznałem że będzie tu dobrze pasować. Profesjonalnie dorobiona tablica, nie?
No i przy okazji jest to kolejny powód żeby mieć nivomaty. Wóz sam się wyrównuje po wrzuceniu mu tego całego majdanu na hak, nie świecę w kosmos, nie oślepam wiary z przeciwka. Wspaniały bajer.
Muszę iść do urzędu komunikacji po duplikat tylnej blaszki, i muszę przerobić wiązkę haka na 13 pinów, bo nie mam wstecznego w bagaju. Ale poza tym jest baja.
4 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
No trzeba pedały dotlenić i łańcuchy wypiaskować
Baja
Baja
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego