Re: Volvo 240 2.3 automat.
: 10 listopada 2019, 14:06
Galwanizacja wszystkiego co dało się szybko odkręcić i niestety musiałem polakierować przedni pas . Mocowanie akumulatora nie bardzo pasuje ale niestety jest wymagane na "zawodach"
W naszej okolicy jest zakład w Wieliczce.zlyzuw pisze:Uwielbiam kolor galwanizowanego metalu, ile za to zapłaciłeś i gdzie robiłeś?
Sprezyny to MTS chyba jedyne dostępne. Niestety jest z nim kłopot ponieważ przod nie jest progresywny, a z tylu musiałem na dwa górne zwoje zawinąć termokurcz ponieważ na dziurach stukały o siebie. Fakt jest taki że auto jest niższe i nie straciło dużo na komforcie, więc mimo tych przeszkód jestem zadowolony.endriugto pisze:Prośba o info jakie masz sprężyny. I jaki rozmiar opon i kół. Chcę z tym powalczyć na wiosnę.
Galwanizacje robiłem w Gdyni na ul Morskiej za wszystko co pod maską było tego pełne wiadro zapłaciłem 250zł.zlyzuw pisze:Uwielbiam kolor galwanizowanego metalu, ile za to zapłaciłeś i gdzie robiłeś?
Jakie masz et tych felg? Rolowałeś krawędzie nadkoli?palazi pisze:Sprezyny to MTS chyba jedyne dostępne. Niestety jest z nim kłopot ponieważ przod nie jest progresywny, a z tylu musiałem na dwa górne zwoje zawinąć termokurcz ponieważ na dziurach stukały o siebie. Fakt jest taki że auto jest niższe i nie straciło dużo na komforcie, więc mimo tych przeszkód jestem zadowolony.endriugto pisze:Prośba o info jakie masz sprężyny. I jaki rozmiar opon i kół. Chcę z tym powalczyć na wiosnę.
Felgi to 17x8 i siedzą na nich opony 205/45 więc jest delikatny naciąg. Mam jeszcze dystanse przod chyba 25mm a tył 45mm.