Moim zdaniem felgi będą pasować.
Volvo 244 DL 1978
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: Volvo 244 DL 1978
Jest dokładnie tak jak piszeszclarksontop pisze:Jest OK. Z boku w sedanie to prawie nie widac roznicy przed czy polift:)
Poza tym, czy przed lift nie zasługuje na ładną felgę?
1 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Klasyczna szprych z eleganckim klasycznymi kołpaczkiem. Moim zdaniem najbardziej uniwersalna i najładniejsza szprycha z oferty volvo dla rvd. Trudno o lepszy wybór jeśli się chce coś więcej i innego niż stalówkę. Biały sedan z chromami dookoła i z takim kołem w jakimś stopniu traci na skromności ale tworzy spójną całość i nabiera jeszcze większego szyku i myślę że o to chodziło autorowi wątku. Specyfikacja rocznikowa i oem nie jest zachowana ale ilu z nas na to paczy w przypadku doboru felgi który jest bardzo indywidualny.
3 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Lepiej bym tego nie ujął.JoeM pisze: Biały sedan z chromami dookoła i z takim kołem w jakimś stopniu traci na skromności ale tworzy spójną całość i nabiera jeszcze większego szyku i myślę że o to chodziło autorowi wątku.
Wiem, że przedliftów jest mało i pasowało by go zachować w oryginale. Ale co ja zrobię, że mi się nie podoba jakie wyjechało z fabryki. Stal to nie moja bajka no chyba, że szeroka. Lampy okrągłe miałem w głowie zanim jeszcze kupiłem auto, ba mogę nawet śmiało napisać, że kupiłem 200 dla okrągłych lamp Chromowane lusterka też bardziej mi pasują do tego auta. Dla niektórych niestety skundlę trochę to auto, dla mnie stety
Jakoś tak już mam, że każde auto doposażam ponad to jak wyjechało z fabryki, może powinno się to leczyć, nie wiem.
0 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Najważniejsze żebyś mógł wrócić do oryginału. Rób co chcesz byle autu krzywda się nie działa. My tu będziemy wyrażać czasami swoje opinie ale to tak jest że ile ludzi tyle opinii. Gdyby było inaczej to by było nudno.
1 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Jeśli tylko takie zmiany to stwierdzenie kundlenie jest zdecydowanie na wyrost. Lampy mogłeś mieć już kiedyś okrągłe bo nie są one "przyspawywane". Nie ma dowodów na to w jakiej konfiguracji wyszedł z fabryki czy z salonu. Wkładając okrągłe lampy cały czas zostajesz przy oryginale. Zakładając chromowane lusterka również bo te roczniki też z takimi występowały. Nie w katalogach taka wersja ale klient mógł sobie owe zażyczyć czy też wybrać z katalogu akcesoryjnego i założyć elektryczne. To, że to DL i opuszczając fabrykę nie miał wspomagania, elektryki szyb itp. , a w folderach miał stalówki to chyba nie znaczy że nie mógł sobie tego ktoś przez salon dokupić. Co za różnica, że doposażasz go w teraz czy w 78r. To nie samochód po starym Enrique Iglesias gdzie mogłoby być wszystko udokumentowane i miałoby to jakieś znaczenieBałuch 79 pisze: Dla niektórych niestety skundlę trochę to auto, dla mnie stety
Jakoś tak już mam, że każde auto doposażam ponad to jak wyjechało z fabryki, może powinno się to leczyć, nie wiem.
2 x
Re: Volvo 244 DL 1978
Dobra już dość o kundlach czas pokazać trochę zdjęć z odszczurzania elementów nadwozia z czterdziestoletniego brudu.
Porządne mycie, polerowanie maszynowe i zabezpieczenie wszystkiego powloką kwarcową. Niby pierdoły a ciszą oko.
Porządne mycie, polerowanie maszynowe i zabezpieczenie wszystkiego powloką kwarcową. Niby pierdoły a ciszą oko.
Ostatnio zmieniony 08 czerwca 2019, 09:12 przez Bałuch 79, łącznie zmieniany 2 razy.
1 x